Het is ongeveer 2 bij 2 cm, voelt rubberachtig, valt niet uit elkaar te trekken, wel elastisch...
En het is echt zwart, wat kan dit nou zijn? Het is in ieder geval iets wat niet in het voer thuis hoort lijkt me...

Moderator: moderatorteam

Sas schreef:een rubber spin?
Jaja... en het kruipt s'nachts zeker ook in lichaamsholtes?bouvierpoedel schreef:Buitenaards wezen die zich via hondenvoer onze huizen binnnendringd.![]()
Pas op als je gaat slapen hoor.![]()
Lisette1985 schreef:Sas schreef:een rubber spin?dat was het eerste wat ik dacht dat het was toen ik het op pakte... een spin
![]()
Maar nee het was inderdaad een stukje pens, heb er aan geroken toen het opgedroogt was en toen kon ik het wel verkruimelen.
Ik wil je het gedroogde stukje pens wel opsturen, dan vis ik het ff uit de prullenbakLongFields schreef:Lisette1985 schreef:Sas schreef:een rubber spin?dat was het eerste wat ik dacht dat het was toen ik het op pakte... een spin
![]()
Maar nee het was inderdaad een stukje pens, heb er aan geroken toen het opgedroogt was en toen kon ik het wel verkruimelen.![]()
En wat heb ik nou gewonnen?
Moet je even je adres gevenLongFields schreef:Doe maar.
LongFields schreef:Kun je het niet komen langsbrengen, dat heb ik liever.![]()
Dan kun je gelijk zien hoe onze 3 honden het feestelijk verorberen.
Maar deze is extra lekker hoor!LongFields schreef:Nee, ik heb al een pens dus hoef ik er geen meer te eten.
Oké, pensje dan. Net zoals dat stukje wat ik gewonnen heb.Lisette1985 schreef: jij en een pens?