Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Gisteravond heb ik een paar foto's gemaakt, maar meneer is nog schichtig en vooral de flits vond hij niet leuk.
Toch hier een indruk hoe hij eruit ziet.
Laatst gewijzigd door Ariane op 19 dec 2011 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Bedankt allemaal!
Hij is inderdaad erg mooi getekend en heeft prachtige amber/goudkleurige ogen
Ik ben benieuwd of hij nog veel groeit, tot nu toe is het een piepje
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Ariane schreef:Nou, de Prins heeft daarnet iets gedaan wat niet echt prinselijk is.
Hij heeft in de hondenmand gepiest terwijl de kattenbak ernaast staat
Bedankt voor de leuke reacties!
Dat piesen is pure stress, misschien alles wat naar hond ruikt uit zijn buurt zetten of er een ander luchtje overheen spuiten?
Hij ligt gelukkig al wel te spelen met dat egeltje, gaat best goed komen hoor!
Ariane schreef:Nou, de Prins heeft daarnet iets gedaan wat niet echt prinselijk is.
Hij heeft in de hondenmand gepiest terwijl de kattenbak ernaast staat
Bedankt voor de leuke reacties!
Dat piesen is pure stress, misschien alles wat naar hond ruikt uit zijn buurt zetten of er een ander luchtje overheen spuiten?
Hij ligt gelukkig al wel te spelen met dat egeltje, gaat best goed komen hoor!
Ik denk dat het mijn eigen schuld was want ik had de deksel (heet zo'n ding zo ) erop gezet en daar zit een luikje in.
Waarschijnlijk snapte hij daar niets van want daarna heb ik het luikje aan de bovenkant vastgeplakt zodat hij er zo in kon en dat gebeurde meteen braaf.
Vanochtend is hij uit zichzelf op schoot gesprongen en als ik hem roep komt hij
Bedankt allemaal, ik zal hem zeggen dat jullie hem ook mooi vinden