Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie kan mij helpen?

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

sky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border collies en mechelse herders.
Aantal honden: 3

Wie kan mij helpen?

Ongelezen bericht door sky »

Als kerstcado wil ik voor een goede vriend die mij altijd met de honden helpt als ik weg ben oid. een uitvergrote foto van zijn eigen honden geven.
Nu lukt het mij niet de drie honden samen op de foto te krijgen, en al helemaal niet zonder dat het opvald dat het voor een kado is
Nu kan ik zelf geen fotos bewerken en hoop ik dat iemand van deze drie fotos een kan maken zodat ik hem kan opsturen en laten uitvergroten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief

Re: Wie kan mij helpen?

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Zonder het lullig te bedoelen: je zult met betere foto's moeten komen; scherper en van veel groter formaat. Dit kun je wel op een computerscherm "mooi" laten zijn, maar niet op een uitvergroote foto of zelfs ansichtkaartformaat ;-(

Eerlijk gezegd vind ik de foto's voor het doel niet "mooi" genoeg ;-(

(En ik kan ze niet bewerken, maar al kon ik dat wel; uitvergroten kun je dan niet ;(

Suzanne
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Misschien kun je je vraag even hier neerzetten, dan heb je misschien meer kans op reactie.
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 7&t=122663
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Ilupa

Ongelezen bericht door Ilupa »

Nou, ik vind het daarom geen "slechte" foto's, maar ben het toch wel eens met Suzanne dat ze zich niet zo goed lenen voor het doel. De 2e en de 3e foto zijn wel leuk, maar gaan er geloof ik niet zo mooi uitzien in combinatie omdat de honden in een totaal andere houding en grootte afgebeeld staan. De 3e is bovendien echt wel veel te wazig. De eerste foto vind ik gewoon hoe dan ook niet zo bijzonder...
Ik zou toch maar eens proberen ze alle drie samen op de foto te krijgen (zeg maar dat het voor jezelf is), ook al riskeer je dan dat het opvalT dat het voor een cadeau is.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”