Gefeliciteerd Monique & Digo!digo schreef:Na een lange dag toch een mooi resultaat met onze weimaraner
uitmuntend plaats 1 C.A.C C.A.C.I.B B.O.B
Ik baal dat ik er niet bij was!
Moderator: moderatorteam
Gefeliciteerd Monique & Digo!digo schreef:Na een lange dag toch een mooi resultaat met onze weimaraner
uitmuntend plaats 1 C.A.C C.A.C.I.B B.O.B

Ah! Ik dacht dat ik je voorbij zag flitsen! Maar goed, je was zo weer weg en in combinatie met de hond twijfelde ik toch hevignathalie schreef:Iedereen gefeliciteerd!
Ik was er gisteren, maar zonder ushi. Heb haar halfzusje geshowd, die kreen een 1u in de tussenklasse. Heb een dsd jeugdreu in de keuri g voor beste reu geshowd, die kreeg het res cac en de bob dsd in de erering, maar die werd niet geselecteerd.
Ja, het is wat anders als dat grijze spook van mijYvetteJ schreef:Ah! Ik dacht dat ik je voorbij zag flitsen! Maar goed, je was zo weer weg en in combinatie met de hond twijfelde ik toch hevignathalie schreef:Iedereen gefeliciteerd!
Ik was er gisteren, maar zonder ushi. Heb haar halfzusje geshowd, die kreen een 1u in de tussenklasse. Heb een dsd jeugdreu in de keuri g voor beste reu geshowd, die kreeg het res cac en de bob dsd in de erering, maar die werd niet geselecteerd.