Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vraag aan alle Lotgering-voerders
Moderator: moderatorteam
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Vraag aan alle Lotgering-voerders
Ik haal het bij een tussenpersoon

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik voer niks bij, hoewel ik wel af en aan barf erbij, maar dat heeft geen invloed voor zover ik weet.
Prima ontlasting.
Bezorging is ook prima, geen klachten.
Prima ontlasting.
Bezorging is ook prima, geen klachten.
- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
Ik vind het lastig dat je zo kort vantevoren pas te horen krijgt wanneer ze komen.
Regelmatig krijg ik op zondagavond pas een mail met de boodschap dat ze op maandagochtend komen bezorgen
en dan is het nog een hele organisatie om te zorgen dat er iemand is om het vlees in ontvangst te nemen.
Regelmatig krijg ik op zondagavond pas een mail met de boodschap dat ze op maandagochtend komen bezorgen
en dan is het nog een hele organisatie om te zorgen dat er iemand is om het vlees in ontvangst te nemen.
Groetjes, Marjan
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
hier komen ze altijd of op maandag of op dinsdag... dus als ik zondag bestel dan weet ik 's avonds op welke van deze dagen ze komen.Nawosh schreef:Ik vind het lastig dat je zo kort vantevoren pas te horen krijgt wanneer ze komen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Nawosh
- Zeer actief
Hier komen ze niet op een vaste dag, ze zijn hier al op alle werkdagen geweest.malinois schreef:hier komen ze altijd of op maandag of op dinsdag... dus als ik zondag bestel dan weet ik 's avonds op welke van deze dagen ze komen.Nawosh schreef:Ik vind het lastig dat je zo kort vantevoren pas te horen krijgt wanneer ze komen.
Ook is het al eens voorgekomen dat ze op dinsdag, o nee, herstel, woensdag, o nee, herstel, vrijdag o nee, herstel, volgende week donderdag kwamen.
En als je dan ook nog eens een chagerijnige, vloekende en tierende bezorger krijgt die je moeder, die alleen zo aardig is de boel in ontvangst te nemen, schoffeert, dan word je daar wel eens niet zo vrolijk van
Maar ik vind het vlees prima hoor.
Groetjes, Marjan
-
Mecheltje
- Vaste gebruiker
Ik stelde de vraag omdat ik een beetje baalde, de eerste keer heb ik een kratje in Abcoude gehaald op mijn scooter maar dat is levens gevaarlijk met zo'n grote tas met 18 kilo tussen je benen.
Het voer bevalt prima dus dan even 3 kratjes bestellen dat kan ik in de vriezer kwijt, eerste keer verkeerd voer mee terug laten nemen nieuwe dag van bezorgen afgesproken en heb voor niets bijna de hele dag thuis gezeten weer een nieuwe afspraak gemaakt en ja hoor de bel ging jammer dan weer het verkeerde voer. Ik baalde ontzettend en dat liet ik ook merken want ik had het laatste uit de vriezer gehaald, er was een half kratje over met vis dat kreeg ik dan gratis mooi gebaar maar daar koop ik voor de rest niets voor. Weer een nieuwe afspraak voor de volgende dag en ja gelukkig kwam toen wel het goed voer aan.
Zal er wel iemand zeggen waarom neem je dan niet wat ze bij hun hadden daar kan ik heel kort in zijn wij hebben 2 honden en 1 van de 2 heeft een allergie en kan niet tegen kip en wat er tot 2x toe gebracht werd daar zat kip in.
Maar goed het voer is prima en de 4voeters smullen er goed van en ik ga er maar vanuit dat het een opstart foutje was en dat de volgende bestelling direct goed is.
Ben wel eerlijk om te zeggen dat de mensen erg vriendelijk zijn zowel in Abcoude als via de telefoon.
Het voer bevalt prima dus dan even 3 kratjes bestellen dat kan ik in de vriezer kwijt, eerste keer verkeerd voer mee terug laten nemen nieuwe dag van bezorgen afgesproken en heb voor niets bijna de hele dag thuis gezeten weer een nieuwe afspraak gemaakt en ja hoor de bel ging jammer dan weer het verkeerde voer. Ik baalde ontzettend en dat liet ik ook merken want ik had het laatste uit de vriezer gehaald, er was een half kratje over met vis dat kreeg ik dan gratis mooi gebaar maar daar koop ik voor de rest niets voor. Weer een nieuwe afspraak voor de volgende dag en ja gelukkig kwam toen wel het goed voer aan.
Zal er wel iemand zeggen waarom neem je dan niet wat ze bij hun hadden daar kan ik heel kort in zijn wij hebben 2 honden en 1 van de 2 heeft een allergie en kan niet tegen kip en wat er tot 2x toe gebracht werd daar zat kip in.
Maar goed het voer is prima en de 4voeters smullen er goed van en ik ga er maar vanuit dat het een opstart foutje was en dat de volgende bestelling direct goed is.
Ben wel eerlijk om te zeggen dat de mensen erg vriendelijk zijn zowel in Abcoude als via de telefoon.
Groet,
Gerard.
Geef mij maar een hond, betrouwbaarder dan de mens.
Gerard.
Geef mij maar een hond, betrouwbaarder dan de mens.
-
blondie
- Zeer actief
Alleen de eerste keer dat ze bezorgden was ik thuis omdat ze op de gevraagde dag (mijn vrije dag) kwamen bezorgen. Keer daarna had ik het mailtje gemist en werd ik op mijn werk gebeld dat ze voor de deur stonden. Nu kunnen ze bij mij makkelijk op een koele plek het vlees neerzetten onderaan een trap en dat werd ook zonder problemen gedaan. Laatste keer had ik een voerton neergezet waar het in gekiepert kon worden zodat de kratten mee terug genomen konden worden. Bij thuiskomst merkte ik dat de pens niet geleverd was. Mailtje gestuurd en een paar dagen later kreeg ik reactie dat ik kon bellen naar een bepaald nummer. Pas gisteren gebeld (twee weken later) en hij maakte verontschuldigingen maakte een nieuwe order aan en toen ik vanmiddag thuis kwam stond de krat pens voor de schuurdeur. Niet ingevroren maar het was vers van de pers volgens mij, de honden hebben gesmult van de eerste stukken
de rest in de vriezer gedaan.
Ben echt tevreden over het voer en over de levering. Vandaag moest ik even bij de da zijn voor een kleine check met de reu van bijna tien, complimenten over dat hij zo goed in zijn vacht zat en ik denk dat dat mede door het voer komt. Eerder voerde ik nog een beetje om en om, ook vaak brok dagen. Maar de laatste twee maanden hebben ze eigenlijk geen brok meer gekregen het bevalt me wel dit vleesvoer en de honden zie ik ook niet klagen
Ben echt tevreden over het voer en over de levering. Vandaag moest ik even bij de da zijn voor een kleine check met de reu van bijna tien, complimenten over dat hij zo goed in zijn vacht zat en ik denk dat dat mede door het voer komt. Eerder voerde ik nog een beetje om en om, ook vaak brok dagen. Maar de laatste twee maanden hebben ze eigenlijk geen brok meer gekregen het bevalt me wel dit vleesvoer en de honden zie ik ook niet klagen
-
Odi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie
- Aantal honden: 4
Al de keren dat ik het heb besteld en het is bezord, is het heel goed gegaan.
Ik woon in Limburg en de laatste keer stond de bezorger zlefs al 's morgens rond 9 uur voor de deur.
Ontlasting was altijd perfect: weinig en niet te hard/niet te zacht.
Maar ik voer het nu niet meer, mijn honden werden er te dik van
Ben overgestapt op andere kvv en de tailles beginnen weer te verschijnen.
Ik woon in Limburg en de laatste keer stond de bezorger zlefs al 's morgens rond 9 uur voor de deur.
Ontlasting was altijd perfect: weinig en niet te hard/niet te zacht.
Maar ik voer het nu niet meer, mijn honden werden er te dik van
Ben overgestapt op andere kvv en de tailles beginnen weer te verschijnen.
- Fardauke
- Actief
Hier ook prima ontlasting ! kan het aan de kant schoppen als ze het ergens deponeren waar het niet hoort
Wat ik wel vind dat ze er snel dik van worden, je kan het ook als voordeel zien, je hoeft minder te voeren
maar hier is een nadeel dat ze met wat minder moeten en minder verzadigd zijn want dan zoeken ze andere lekkere hapjes
En de bezorging is ook prima,ik bestel, krijg meteen een bezorgingsdata via de mail, en de aflevering gaat altijd volgens afspraak goed.
Wat ik wel vind dat ze er snel dik van worden, je kan het ook als voordeel zien, je hoeft minder te voeren
En de bezorging is ook prima,ik bestel, krijg meteen een bezorgingsdata via de mail, en de aflevering gaat altijd volgens afspraak goed.

In gedachten Fardau 12-08-2002/ 02-03-2013 en Diever 11-11-1997/ 31-03-2013
- Charell
- Actief
- Mijn ras(sen): Kyra: American Pitbull x American Bulldog
Dayna: Rottweiler x Rhodesian Ridgeback - Aantal honden: 2
Ook mijn 2 nadelen. Je weet nooit op tijd wanneer ze komen bezorgen, wij kunnen niemand regelen (honden zijn te waaks zonder ons erbij). En inderdaad een sacho vloekende bezorger, waar ik nog het meeste een schurfthekel aan heb! Bah! Zie er tegenop om weer te moeten bestellen....Nawosh schreef:Hier komen ze niet op een vaste dag, ze zijn hier al op alle werkdagen geweest.malinois schreef:hier komen ze altijd of op maandag of op dinsdag... dus als ik zondag bestel dan weet ik 's avonds op welke van deze dagen ze komen.Nawosh schreef:Ik vind het lastig dat je zo kort vantevoren pas te horen krijgt wanneer ze komen.
Ook is het al eens voorgekomen dat ze op dinsdag, o nee, herstel, woensdag, o nee, herstel, vrijdag o nee, herstel, volgende week donderdag kwamen.
En als je dan ook nog eens een chagerijnige, vloekende en tierende bezorger krijgt die je moeder, die alleen zo aardig is de boel in ontvangst te nemen, schoffeert, dan word je daar wel eens niet zo vrolijk van![]()
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dan bestel je toch nietCharell schreef:Ook mijn 2 nadelen. Je weet nooit op tijd wanneer ze komen bezorgen, wij kunnen niemand regelen (honden zijn te waaks zonder ons erbij). En inderdaad een sacho vloekende bezorger, waar ik nog het meeste een schurfthekel aan heb! Bah! Zie er tegenop om weer te moeten bestellen....Nawosh schreef:Hier komen ze niet op een vaste dag, ze zijn hier al op alle werkdagen geweest.malinois schreef:[..]
hier komen ze altijd of op maandag of op dinsdag... dus als ik zondag bestel dan weet ik 's avonds op welke van deze dagen ze komen.
En als je dan ook nog eens een chagerijnige, vloekende en tierende bezorger krijgt die je moeder, die alleen zo aardig is de boel in ontvangst te nemen, schoffeert, dan word je daar wel eens niet zo vrolijk van![]()

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- dagmar88
- Zeer actief
Ah, nog steeds dus.Charell schreef:Ook mijn 2 nadelen. Je weet nooit op tijd wanneer ze komen bezorgen, wij kunnen niemand regelen (honden zijn te waaks zonder ons erbij). En inderdaad een sacho vloekende bezorger, waar ik nog het meeste een schurfthekel aan heb! Bah! Zie er tegenop om weer te moeten bestellen....Nawosh schreef: Hier komen ze niet op een vaste dag, ze zijn hier al op alle werkdagen geweest.
Heb destijds een klacht gedaan en het gedrag van de bezorger zou intern besproken worden.
Misschien dat er bij meerdere klachten wel wat veranderd?
-
Supernova
- Zeer actief
Ik ben erg tevreden over Lotgering. Hier doen ze het er erg goed op, ontlasting is ook prima.
De bezorging is wat onhandig met het regelen dat er iemand thuis is, maar de bezorgers zelf zijn tot nu toe gewoon vriendelijk.
En dat het vlees wat vetter is vind ik geen probleem.
De bezorging is wat onhandig met het regelen dat er iemand thuis is, maar de bezorgers zelf zijn tot nu toe gewoon vriendelijk.
En dat het vlees wat vetter is vind ik geen probleem.
-
Jay1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Contacteer:
Amy kreeg er te stevige poep van, zelfs met toegevoegde olie. Bij alle vers vlees merken trouwens. Is per hond erg verschillend denk ik.
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Ik haal het vlees gewoon bij een tussenpersoon op, op een moment dat het mij uitkomt.
Werkt prima. Is misschien ook een optie voor de mensen die moeite hebben met de bezorgers?
Werkt prima. Is misschien ook een optie voor de mensen die moeite hebben met de bezorgers?

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Charell
- Actief
- Mijn ras(sen): Kyra: American Pitbull x American Bulldog
Dayna: Rottweiler x Rhodesian Ridgeback - Aantal honden: 2
Ik had inderdaad ook een klachtenmail gestuurd. Of ze er wat aan doen, geen idee. Ze hebben mij op de eerste mail beantwoord, de 2e mail genegeerd. Ga het nu via een ander bestellen. Misschien 2 eurootjes duurder, maargoed, dan heb je wel een vriendelijk iemand voor je deur waar je zelf blij van wordt.dagmar88 schreef:Ah, nog steeds dus.Charell schreef:Ook mijn 2 nadelen. Je weet nooit op tijd wanneer ze komen bezorgen, wij kunnen niemand regelen (honden zijn te waaks zonder ons erbij). En inderdaad een sacho vloekende bezorger, waar ik nog het meeste een schurfthekel aan heb! Bah! Zie er tegenop om weer te moeten bestellen....Nawosh schreef: Hier komen ze niet op een vaste dag, ze zijn hier al op alle werkdagen geweest.
Heb destijds een klacht gedaan en het gedrag van de bezorger zou intern besproken worden.
- Nawosh
- Zeer actief
Ik heb toen ook een mail gestuurd, kreeg het bericht terug dat ze nooit klachten kregen over de bezorger. Ze zouden hem laten bellen om zijn excuses aan te bieden maar ik heb nooit weer wat gehoord.Charell schreef:Ik had inderdaad ook een klachtenmail gestuurd. Of ze er wat aan doen, geen idee. Ze hebben mij op de eerste mail beantwoord, de 2e mail genegeerd. Ga het nu via een ander bestellen. Misschien 2 eurootjes duurder, maargoed, dan heb je wel een vriendelijk iemand voor je deur waar je zelf blij van wordt.dagmar88 schreef:Ah, nog steeds dus.Charell schreef: Ook mijn 2 nadelen. Je weet nooit op tijd wanneer ze komen bezorgen, wij kunnen niemand regelen (honden zijn te waaks zonder ons erbij). En inderdaad een sacho vloekende bezorger, waar ik nog het meeste een schurfthekel aan heb! Bah! Zie er tegenop om weer te moeten bestellen....
Tegenwoordig maak ik het geld over en doe ik een briefje op de deur met het verzoek het vlees achter in de auto te zetten en dat werkt prima.
Groetjes, Marjan
-
bianca83
- Zeer actief
Jara en quincy eten dit nu een tijdje en hebben beide nergens last van en hebben gewoon prima ontlasting. Hoe het is bij hun met bezorgen, geen idee want ik heb het zo van de vriezer van Lars en Merit naar die van ons verplaatst 

- Karin
- Actief
- Contacteer:
was niet zo tevreden ontlasting was verder wel goed , vond het voer vaak vaak stinken werd vaak bezorgd in een gewone wagen geen koelwagen en ik had de indruk dat het hoofdbestanddeel vet was...ze werden ook opeens dik en dat zijn ze en worden ze eigenlijk nooit hier. Nu na de analyse van het voer snap ik het ook wel een beetje.
Ben weer terug bij Kivo
Ben weer terug bij Kivo
groetjes Karin en een poot van kesh, Shia, Muk en Mate

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
AHV bezorgde (eerder) ook altijd in een oude vrachtwagen en een paar keer met een mercedes CabrioKarin schreef:was niet zo tevreden ontlasting was verder wel goed , vond het voer vaak vaak stinken werd vaak bezorgd in een gewone wagen geen koelwagen en ik had de indruk dat het hoofdbestanddeel vet was...ze werden ook opeens dik en dat zijn ze en worden ze eigenlijk nooit hier. Nu na de analyse van het voer snap ik het ook wel een beetje.
Ben weer terug bij Kivo
zal mij een worst zijn als ik het voer maar krijg en bevroren en dat is het altijd nog geweest ook al was het 30 graden buiten.

- Karin
- Actief
- Contacteer:
nou ik heb het wel eens gehad dat het al aan het ontdooien was ben ik niet te flauw maar aan de geur nadien te ruiken was het al vaker ontdooid geweest...
groetjes Karin en een poot van kesh, Shia, Muk en Mate