Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Deze mooie dame komt in januari waarschijnlijk bij mij wonen
Ze heeft kittens, maar zodra die begin volgende maand uitgevlogen zijn krijgt ze bij mij een gouden mandje.
Edit:typo.
Laatst gewijzigd door Ariane op 13 dec 2011 00:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Hanneke2 schreef:Ze is echt heel mooi! Zit iets van Noorse Boskat of zo in misschien?
Niet dat ik weet, volgens mij voornamelijk Maine Coon maar dat hoor ik woensdag wel.
Okee, maar in elk geval iets van ras. Die pluimpjes op die oren, ik vind dat zoooo gaaf! Pinda heeft het ook, maar dan wat bescheidener, voorzover Pinda iets bescheidens kan hebben. Het is in elk geval gaaf!
Nouwww niet scherp ??
Mocht willen dat ik ze zo maken kon maar ik maak voornamelijk mistige foto's
Maar wat lees ik nu dan in die laatste zin, gaat Fredje nu wel of niet bij je wonen?
Niet dat ik je prive omstandigheid hoef te weten , dat niet, ben niet nieuwsgierig maar wil wel graag alles weten
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Ptje schreef:Nouwww niet scherp ??
Mocht willen dat ik ze zo maken kon maar ik maak voornamelijk mistige foto's
Maar wat lees ik nu dan in die laatste zin, gaat Fredje nu wel of niet bij je wonen?
Niet dat ik je prive omstandigheid hoef te weten , dat niet, ben niet nieuwsgierig maar wil wel graag alles weten
Nee, ze komt niet hier wonen.
En sorry, maar ik vertel daar verder niets over. Ik heb geen zin in weer gedoe
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Is ook prima hoor prive is prive maar wou alleen even weten of ik het goed had begrepen dat ze toch niet bij je komt (gaat me ook al niet veel aan maar toch).
Jammer maar soms is het beter om even te wachten tot alles weer "op de rit" is
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Ariane schreef:Ik wil niet veel zeggen, maar het is niet mijn beslissing.
Fredje was/is meer dan welkom bij mij.
Maar ja
Nou ja ...houden ze haar dan liever zelf mss?
tekkel schreef:nou, dan niet hoor
de wereld zit vol met leuke katten die een huisje zoeken. dit lijkt me geen drama: neem aan dat je nog geen band had met 'fredje'.
Dit dus....
Kan me voorstellen dat het een teleurstelling is....maar idd genoeg andere leuke katten Ariane