Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kvv Prins en Ecostyle

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Kvv Prins en Ecostyle

Ongelezen bericht door Judith »

Ik was gister bij het tuincentrum en ik zag dat ze een nieuwe vriezer hadden met vers vlees.
Deze versie kende ik nog niet.

Prins TotalCare en Ecostyle VitaalVers.
Iemand hier bekend mee?

Prins is vriezervoer en Ecostyle is wel versvlees maar dan buiten de vriezer. (zoals Renske)
Afbeelding
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Re: Kvv Prins en Ecostyle

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Prins ken ik inde katvorm en ben daar niet weg van. Een wat grijzige burger. wel leuk in 25 grams burgertjes. Daarom probeer ik het mijn kittens wel te laten eten. Voor een 2 kats huishouden is het makkelijk voeren.

Over die ecostyleversie van Renske (Nature Diet) had ik wat gezien op de Dibevobeurs volgens mij. 't Blijft veredeld blikvoer ;-)
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Hier wordt sinds kort ook prins totalcare verkocht in de buurt.
Ze hebben pas een paar rollen gehad (kip/rijst) en eten afwisselend, dus kan er niet echt iets over zeggen.

Het ziet er in ieder geval goed uit en het schijnt ook zo te smaken :tongue:
Judith
Zeer actief

dagmar88 schreef:Hier wordt sinds kort ook prins totalcare verkocht in de buurt.
Ze hebben pas een paar rollen gehad (kip/rijst) en eten afwisselend, dus kan er niet echt iets over zeggen.

Het ziet er in ieder geval goed uit en het schijnt ook zo te smaken :tongue:
Ja ze hadden die burgers en die rollen inderdaad
Die rollen waren nieuw volgens de medewerker.
Afbeelding
dogo4ever
Zeer actief

Ongelezen bericht door dogo4ever »

Ik had bakjes ecostyle voor buiten de vriezer gekocht. Mijn man ging een paar dagen weg met een hond en ik dacht dat dat wel makkelijk was ipv vlees mee geven waarbij je toch weer een koelbox mee moet slepen. Maar de betreffende hond heeft het gegeten omdat het moest maar verder dan een paar hapjes kwam ze niet. Ze vond het niet te pruimen. Dus de volgende keer niet meer.
Judith
Zeer actief

dogo4ever schreef:Ik had bakjes ecostyle voor buiten de vriezer gekocht. Mijn man ging een paar dagen weg met een hond en ik dacht dat dat wel makkelijk was ipv vlees mee geven waarbij je toch weer een koelbox mee moet slepen. Maar de betreffende hond heeft het gegeten omdat het moest maar verder dan een paar hapjes kwam ze niet. Ze vond het niet te pruimen. Dus de volgende keer niet meer.
Ik heb ook een paar bakjes ecostyle gekocht omdat ik te laat was met de bestelling fish4dogs voor Diesel.
Dus hij heeft geen brokken meer. Dus ik moest iets verzinnen om hem toch eten te geven zonder dat ik weer iets moest bestellen. En alleen hier zat geen kip in (in tegenstelling tot zo ongeveer alle andere brokken en versvlees wat er lag).
Ach morgen is de bestelling weer binnen.
Afbeelding
dogo4ever
Zeer actief

Ongelezen bericht door dogo4ever »

Als ze het lekker vinden dan is het toch helemaal handig? Ik had gehoopt dat ze het ook lekker zou vinden. Dan had ik dat gewoon elke keer mee gegeven ipv stukken vlees of een kvv. Een paar van die bakjes stop je makkelijk in je tas. Vlees of kvv moet in een koelbox en is toch extra mee slepen.
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Ecostyle vitaalvers ken ik wel ja.
Dit heette vroeger Nature Diet, en is nog altijd het zelfde product maar dan duurder en in minder smaken te verkrijgen dan voorheen.

Ik vind het ontzettend goed spul, bevat veel vlees en ruikt goed.
De honden hier lusten het ontzettend graag maar ik koop het nooit meer.
Vroeger kocht ik het geregeld, Julia at het graag en zij heeft er altijd knoertharde keuteltjes van gehad, nog steviger dan van kvv.
Ze schoten er ook echt uit als ze ging poepen, net kogels heel apart haha.
:zweep:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”