Je moet jezelf niet gek maken met allemaal aannames. Waarom zou je hond alleen op de speelwei moeten zitten? Waarom zou je hond geen band op kunnen bouwen met iemand? En die test zwaar? Dat valt reuze mee. Het is een hele normale test en ook nog eens één waar hij echt niet als een watje uit hoeft te komen om "goedgekeurd" te worden.macho-hayley schreef:ik denk toch dat ik dat anders zie..het zijn geen machines...opgesloten in een kooi....en een weekje zal hij dan misschien wel kunnen hebben ja...maar een half jaar?of nog langer?en zijn energie kan hij wel kwijt met elke middag even op de speelwei...in zijn eentje..en daarna de hele dag weer in de kennel?Ik ken geen mechelaars die hun energie kwijt kunnen met een beetje om zich heen kijken...zeker geen mechelaars uit werklijnen die gewend zijn fanatiek te sporten.
En daarna moet hij nog steeds de stabiele hond zijn die hij hier was...en eventueel zonder een band met iemand op te bouwen zomaar een zware test ondergaan en de uitslag daarvan is dan zeker erg betrouwbaar...ja sorry ik geloof daar helemaal niks van.
Tuurlijk nogmaals, ik snap dat je je ongelooflijk zorgen maakt, maar maak jezelf nu niet gek.