Dit KUN je een hond niet leren. Jij bent niet reeel, niet eerlijk. Kinderen zijn óók onberekenbaar en kunnen net zo lang door gaan met donderjagen totdat een hond ze toch eindelijk een keer bijt! En dan ben JIJ dus fout, want je liet het gebeuren. Jij moet een kind leren correct met een hond om te gaan. Maar jij laat je kind de hond etteren en dan mag hij niets terug doen. Dat is pure valsigheid van jou.Frida van der Hoek schreef:Nee was geen geluk; gewoon goed geleerd dat bijten nooit mag. Dus kon ik hem rustig in de kamer laten met peuter of kat of wat dan ook en er met mijn rug naartoe gaan zitten. Als er iets was riep hij me wel, en zo geschiedde..
Enneh.. keep on posting comments; love it!
De volgende keer steekt de peuter een ander kind met zijn vorkje. En als dat kind dan iets terug doet, dan is dat zeker ook een onbetrouwbaar rotkind, maar dat kind met dat vorkje is heilig bij jou.
Is toch ook een leuk citaat, "verwijderd door de moderator"?Ariane schreef:Wordt dat je nieuwe onderschrift?Frida van der Hoek schreef:**verwijderd door moderator**Ariane schreef:"Wie met modder gooit verliest grond!!"
Bah, walgelijk mens