Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tot welke leeftijd puppybrokken?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

MirandaH
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairns!!!
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Tot welke leeftijd puppybrokken?

Ongelezen bericht door MirandaH »

Nu ben ik bepaald niet van de brok, maar ik meen me te herinneren dat het verschil tussen volwassen brok en puppybrok vooral zit in de kwaliteit van de gebruikte eiwitten. De schoenzool vergeleken met de biefstuk zeg maar. Want dat is natuurlijk het grote probleem met brokken. Mijn leren schoenen zijn volop rundereitwit, de vraag is alleen hoeveel baat ze ervan zouden hebben als ze dat eten of het eerder genoemde biefstukje.
Afbeelding

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

Ik zou ook meteen opteren voor de volwassen brok-versie.
Afwachten wat de fokker geeft, normaal zal je wel een zak voer meekrijgen. Als je dan kijkt naar hoe de pup eruit ziet, kun je dan opteren om ofwel hetzelfde voer te blijven geven, ofwel dan overschakelen op een ander merk.

Mijn beste ervaringen zijn met Proplan, momenteel geef ik aan de brokkenhond Bevo. In mijn ogen momenteel de beste brok die er is.
De andere staat op rauwe voeding, krijgt soms echter Bento brok bij.
martine-tom

Ongelezen bericht door martine-tom »

Geen puppybrok, nergens voor nodig en al die zogenaamd goede mineralen enzo die toegevoegd zijn zorgen alleen maar voor problemen.
Persoonlijk vind ik vers (Barf of KVV) het enige goede voer, snap ook niet meer dat ik ooit brok gevoerd heb eigenlijk...
Maar goed als je brok wil voeren gewoon volwassen brok en voeren op het oog.
IvysToeter
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door IvysToeter »

maart schreef:Ik zou ook meteen opteren voor de volwassen brok-versie.
Afwachten wat de fokker geeft, normaal zal je wel een zak voer meekrijgen. Als je dan kijkt naar hoe de pup eruit ziet, kun je dan opteren om ofwel hetzelfde voer te blijven geven, ofwel dan overschakelen op een ander merk.

Mijn beste ervaringen zijn met Proplan, momenteel geef ik aan de brokkenhond Bevo. In mijn ogen momenteel de beste brok die er is.
jij bedoelt bento kronen?
Dat schijnt ook goede brok te zijn.
Mijn ouders geven dat ook aan hun hypere grote hond die dus veel energie verbrand.
Afbeelding
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

IvysToeter schreef:
maart schreef:Ik zou ook meteen opteren voor de volwassen brok-versie.

jij bedoelt bento kronen?
Dat schijnt ook goede brok te zijn.
Mijn ouders geven dat ook aan hun hypere grote hond die dus veel energie verbrand.

jep, die.
Inderdaad, prima brok. Hij krijgt het als hij op logement gaat, de honden daar staan op Bento, dus hij eet mee met de pot :mrgreen: Daar zijn het allemaal erg actieve Duitse herders, ze doen het er eveneens prima op.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”