Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
En de andere helft van de foto's, ook hier geldt natuurlijk als je 1 of meerdere foto's in groot formaat wil, stuur me even een PB met je mailadres en om welke foto's het gaat, zodat ik ze kan mailen.
Iedereen nogmaals bedankt voor jullie komst en jullie gezelligheid!
Marjoleine schreef:
Jullie hadden het leuk en ook best goed weer volgens mij!
Dat lijkt maar zo, we hadden eigenlijk een half uur eerder moeten vertrekken, dan hadden we het droog gehouden.
Ik heb een behoorlijk lichtsterke lens, dus kan ook bij grauw weer aardig uit de voeten. Heb op de computer het comtrast in sommige gevallen nog ietsje aangepast.
Mooie foto's Suzanne, ziet er uit als een leuke middag!
Dat is Donna van SimoneV.. een voormalig ketting hond ... wat een leuke en vreselijk vriendelijke hond is dat... echt wat een dikke pret had het dier, een heerlijk blije kop, erg sociaal... heel leuk dier!
sbientje schreef:idd, die zweeffoto van sjefke.. en dat goldenkoppie van vera (?) wauw! wat een knapperd
Ja, da's Veer. "dank u", zegt ze
Hele mooie foto's ook deze Suzanne. Die van Vera zijn idd erg mooi, dank je! Saartje kijkt een beetje ontploft hihi.
En Raffie zag er inderdaad super uit
sbientje schreef:idd, die zweeffoto van sjefke.. en dat goldenkoppie van vera (?) wauw! wat een knapperd
Hele mooie foto's ook deze Suzanne. Die van Vera zijn idd erg mooi, dank je! Saartje kijkt een beetje ontploft hihi.
Ik heb ook nog een foto waar ze wat minder wild haar heeft maar ik vond deze juist zo leuk met dat wilde haar.
Ik heb ook nog een foto waar ze wat minder wild haar heeft maar ik vond deze juist zo leuk met dat wilde haar.
Prachtige foto's Suzanne, wat een blije koppies allemaal he. Erg leuk ook om Donna voorbij te zien hollen Bedankt voor de gezellige wandeling, hopelijk gaan we nog eens op herhaling!
Mit schreef:Ik herken Raffie echt bijna niet meer terug zeg, wat ziet hij er enorm goed uit Alma. Dikke pluim!
Het zag er lekker relaxed en gezellig uit, heerlijk
Dank je Merit het was ook erg gezellig en relaxed. Alleen had Judith denk ik veel lekkerder snoepjes dan ik want hij besloot met haar mee terug te lopen, de opportunist
Ook weer van die prachtige foto's Suzanne die van Rock met z'n blije kop in het water, geweldig
Mit schreef:Ik herken Raffie echt bijna niet meer terug zeg, wat ziet hij er enorm goed uit Alma. Dikke pluim!
Het zag er lekker relaxed en gezellig uit, heerlijk
Dank je Merit het was ook erg gezellig en relaxed. Alleen had Judith denk ik veel lekkerder snoepjes dan ik want hij besloot met haar mee terug te lopen, de opportunist
Ook weer van die prachtige foto's Suzanne die van Rock met z'n blije kop in het water, geweldig
Ja hij vond mij erg gezellig en dat terwijl ik helemaal geen koekjes heb uit gedeeld, hij hobbelde gauw achter mij aan. Hij had zo mee gemogen hoor
LongFields schreef:Dat lijkt me heel gezellig Simone, nog eens wandelen met een aantal daar! Ik vond het heel leuk dat Donna en jij erbij waren.
En dan ben ik zeker weer van de partij
Ik ook! Hoef ik Jazz ook niet perse mee te nemen.Die is niet zo gek op grote groepen, maar dacht ff voor de zekerheid. Zij geeft hem wel op zn flikker als hij te wild doet. Diaz vind al die grote honden geweldig
suzanne wat een prachtige foto's bono heeft naar mijn idee een wereld dag gehad en
wat een mooi gezicht al die honden door elkaar voor herhaling vatbaar van karin heb ik
al mooie foto's van jou van bono gehad bedankt voor de gezellige wandeling
gr marja en een poot van bono