Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Echo schreef:Heb van mijn ouders een heel pakket opgestuurd gekregen (naar Glasgow) ook omdat ik Sinterklaas moet missen. Echte pepernoten en chocolade kruidnoten en chocolade letters en suikergoed. Dat suikergoed (kikkers en muizen) vind ik minder lekker maar wel altijd heel leuk om te zien!
Kan niet wachten op warme amandelstaaf hmmmm...
kikkers en muizen hebben ze hier bij de Aldi, bij jullie niet of zijn er geen Aldi's in Schotland?
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Waar zit die Prins dan? Hier is er ook een maar dat is vast een andere.
Wij hebben hier een Meinsma, die heeft goeie marsepein, zegt Mir.
Ik weet het niet, ik eet het niet
Marjoleine schreef:Waar zit die Prins dan? Hier is er ook een maar dat is vast een andere.
Wij hebben hier een Meinsma, die heeft goeie marsepein, zegt Mir.
Ik weet het niet, ik eet het niet
je weet niet wat je mist
prins zit in Dronten en in Lelystad en ik geloof ook in Emmeloord, maar dat weet ik niet zeker.
die heeft ook de lekkerste gevulde koeken en tompoezen van heel Nederland trouwens
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Echo schreef:Heb van mijn ouders een heel pakket opgestuurd gekregen (naar Glasgow) ook omdat ik Sinterklaas moet missen. Echte pepernoten en chocolade kruidnoten en chocolade letters en suikergoed. Dat suikergoed (kikkers en muizen) vind ik minder lekker maar wel altijd heel leuk om te zien!
Kan niet wachten op warme amandelstaaf hmmmm...
kikkers en muizen hebben ze hier bij de Aldi, bij jullie niet of zijn er geen Aldi's in Schotland?
Oh die zijn er geloof ik wel maar niet bij mij in de buurt!