Je weet zelf het beste of je je emoties in bedwang kan houden.
Bij Rhodi's narcose ben ik hem blijven aaien tot hij goed weg was, hij gaf zich totaal niet over aan de spuit tot ik bij hem zat en hij met de kop in mijn schoot in slaap kon vallen. Helaas was ik niet bij het ontwaken en daar baal ik achteraf goed van, dat was erg nuttig geweest.
Bij Branco's narcose wisten we stomweg niet of we hem levend terug zouden krijgen, hij was toen volledig verlamd aan de achterkant... Maar ik heb hem in mijn armen gehouden tot hij wegzakte (ging razendsnel) en weigerde weg te gaan tot hij volledig was aangesloten en ik wist dat er goed op hem gelet zou worden (ik had nl. even het idee dat hij niet ademde). Gelukkig was dat een geweldige kliniek die mijn gedrag goed begrepen.

Daarna was het even slikken, dat wel, maar ik heb gewoon vrolijk tegen hem gebabbeld toen hij de injectie kreeg. Bij het ontwaken was ik er ook weer; althans, hij was zwáár groggy toen hij naar me toe werd gebracht en viel in mijn armen in slaap, dus hij zal weinig wakker zijn geweest voor die tijd.