Klopt net als andere dogachtigen, ik bedoelde ook dat wij vandaag eigenlijk wouden gaan, maar uiteindelijk dus niet zijn geweest vanwege weinig ingeschreven rassenScooby schreef:De Cane Corso's zijn vandaag toch ook al geweest...?Zilla schreef:Helaas slaan wij dit jaar toch over als bezoeker zijnde, weinig CC's ingeschreven en weinig van andere rassen die ons aanspreken, dan zijn die rassen op andere show's beter vertegenwoordigt en gaan we liever daarheen al vond ik de winner altijd wel leuk om te kijken.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Winner 2011
Moderator: moderatorteam
- Zilla
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso Italiano en Staffordshire Bull Terrier
- Aantal honden: 2
Re: Winner 2011

- Living XL
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastiff!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Vandaag ben ik met gemengde gevoelens naar de Winner gegaan... Hopende op een stuk "afleiding"... dat viel dus best een beetje tegen... (zie topic in Memoriam)
MAAR ... gelukkig toch ook een "lichtpuntje" (dat klinkt zo ondankbaar, maar zo bedoel ik het echt niet)
Perro werd 1U in zijn klasse en werd Beste Reu, daarmee behaalde hij de titel WINNER 2011, werd BOB en heeft zijn kwalificatie voor de CRUFTS behaald.
Amiga werd 1U in haar klasse en werd Beste Teef en daarmee behaalde ze de titel WINSTER 2011, daarnaast werd ze nog eens beste Veteraan en
behaalde ze de titel VETERANENWINSTER 2011 en haar kwalificatie voor de Crufts..
Ik ben natuurlijk supertrots, want ze hebben het beiden echt super gedaan,
Ik mag dus zeker niet klagen... maar oooohh wat voelt dit dubbel zeg....
MAAR ... gelukkig toch ook een "lichtpuntje" (dat klinkt zo ondankbaar, maar zo bedoel ik het echt niet)
Perro werd 1U in zijn klasse en werd Beste Reu, daarmee behaalde hij de titel WINNER 2011, werd BOB en heeft zijn kwalificatie voor de CRUFTS behaald.
Amiga werd 1U in haar klasse en werd Beste Teef en daarmee behaalde ze de titel WINSTER 2011, daarnaast werd ze nog eens beste Veteraan en
behaalde ze de titel VETERANENWINSTER 2011 en haar kwalificatie voor de Crufts..
Ik ben natuurlijk supertrots, want ze hebben het beiden echt super gedaan,
Ik mag dus zeker niet klagen... maar oooohh wat voelt dit dubbel zeg....
Groetjes
Sandra
en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie

In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011
In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013
Sandra
en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie

In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011
In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Winner 2011
fes/lou schreef:Men wat een vreselijke foto Rosita!!
Ik heb heel wat forummers gemist zie ik, ik heb wel Crutz gezien, die had wat moeite om een (enorm schattig) hondje te laten plassen
Rebel had 1U in de Open Klasse bij de Jack Russells dus ik ben blij
Helaas verder niks
Dat schattige hondje heeft uiteindelijk tot aan thuis helemaal niets gedaan, madam vertikt t gewoon aan de lijn....
Verders
Chabba, DJT reu, 7,5 mnd VB & beste pup
Lola (schattig hondje
Lara, mams;-), 1 ZG, te mannelijk...
& t was erg gezellig met Whera, Alma, Hilje, Jeanette, ondanks dat manlief normaal antie hf is:)
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Hoi Hoi,crutz schreef:fes/lou schreef:Men wat een vreselijke foto Rosita!!
Ik heb heel wat forummers gemist zie ik, ik heb wel Crutz gezien, die had wat moeite om een (enorm schattig) hondje te laten plassen
Rebel had 1U in de Open Klasse bij de Jack Russells dus ik ben blij
Helaas verder niks
Dat schattige hondje heeft uiteindelijk tot aan thuis helemaal niets gedaan, madam vertikt t gewoon aan de lijn....
Verders
Chabba, DJT reu, 7,5 mnd VB & beste pup
Lola (schattig hondje), DJT teef, 7,5 mnd B, te veel pup nog tov haar broer
Lara, mams;-), 1 ZG, te mannelijk...
& t was erg gezellig met Whera, Alma, Hilje, Jeanette, ondanks dat manlief normaal antie hf is:)
awwww `dat is jammer.
Maar volgens mij ben ik stekeblind want ik ben een paar keer langs ring 16 gelopen maar ik kon je niet vinden .
Linda
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
(met dank aan Desi)
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Wij zijn inmiddels ook al lang weer terug van een reuzegezellig maar niet erg succesvol dagje op de Winner . Ik mocht Jim Jam`s zoon Fred showen en hij heeft een 4zg gehad, Bibi maar een belovend , Tulip 2U en Bianca heeft Jim Jam voor mij geshowd en hij kreeg een 2U.
Hieronder een paar foto`s van ons:

Fred

Tulip

Bibi

Bianca met Jim Jam
Linda
Hieronder een paar foto`s van ons:

Fred

Tulip

Bibi

Bianca met Jim Jam
Linda
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
(met dank aan Desi)
(met dank aan Desi)
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
Pepita had gister duidelijk haar dag niet. Ze had er totaal geen zin in en wilde ook totaal niet normaal staan in de ring. Ze kreeg een (terechte) 1 ZG. Rumboontje mocht in de pupklasse lopen en hij deed het prima! De keurmeester was weg van hem, Boon kreeg een 1 Veel Belovend
Dus hij mocht naar de erering. Dat heeft zijn fokker gedaan, ik was net even snel plassen toen ze de voor ring al in moesten en toen ik hem zag staan bij Henny heb ik haar het nr en de snacks gegeven. Hij stond er prachtig bij en dat beeld ga ik dan niet verstoren. Hij werd niet niet geplaatst, maar hij deed het prima! Ik ben trots op hem.

Nog een aantal mensen gezien van het hf
Leuk! En Alma is inmiddels wel heel erg op kleine hondjes hoor, ze wilde Boontje wel meenemen 

Nog een aantal mensen gezien van het hf

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Ja die vind ik leukladybird schreef: En Alma is inmiddels wel heel erg op kleine hondjes hoor, ze wilde Boontje wel meenemen
Volgens mij vond antie hf manlief dit clubje wel meevallencrutz schreef: & t was erg gezellig met Whera, Alma, Hilje, Jeanette, ondanks dat manlief normaal antie hf is:)

- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Ik heb een hele hoop gemist, lees ik
, shoppen, een hoop hf´ers, DJT´s.... Volgend jaar kom ik ook 
- Madelief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
- Contacteer:
Nou. Potverdikkie, hij heeft het geflikt, "ons" mannetje Boyd.
Na beste jeugdhond van de clubmatch, europees jeugdkampioen en nederlands jeugdkampioen is hij nu ook Jeugdwinner 2011.
En een resCAC.
Cora, een dikke pluim!! Jullie zijn een topteam!

Geen al te beste foto maar toch leuk.
Sieneke's Huette heeft ook het resCAC dus proficiat!
Het was een hele strenge keurmeester; er zijn meer ZGs gevallen dan U's.
Na beste jeugdhond van de clubmatch, europees jeugdkampioen en nederlands jeugdkampioen is hij nu ook Jeugdwinner 2011.
En een resCAC.
Cora, een dikke pluim!! Jullie zijn een topteam!

Geen al te beste foto maar toch leuk.
Sieneke's Huette heeft ook het resCAC dus proficiat!
groetjes Madelief en Yanthe

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Gefeliciteerd Madelief 
Wij zijn alweer thuis. Dumas had het helemaal gehad en ik had het ook wel gezien
Ik vind de kraampjes met shopgelegenheid minder dan vorig jaar. Naar mijn idee waren het er ook een stukkie minder?
Dumas deed het goed. We ware al heel snel aan de beurt en hadden en supersnelle keurmeester. Resultaat 1zg. Op zijn verslag staat helaas niet zo veel. Alleen maar mooie reu, mooi gangwerk maar geen optimale showvacht. En dat laatste klopt. Zo snel gaan die Puli vachten niet
Maar de ervaring heeft ie mooi binnen 
Verder veel HF'ers gesproken, erg leuk
Wij zijn alweer thuis. Dumas had het helemaal gehad en ik had het ook wel gezien
Ik vind de kraampjes met shopgelegenheid minder dan vorig jaar. Naar mijn idee waren het er ook een stukkie minder?
Dumas deed het goed. We ware al heel snel aan de beurt en hadden en supersnelle keurmeester. Resultaat 1zg. Op zijn verslag staat helaas niet zo veel. Alleen maar mooie reu, mooi gangwerk maar geen optimale showvacht. En dat laatste klopt. Zo snel gaan die Puli vachten niet
Verder veel HF'ers gesproken, erg leuk
- *Esther
- Zeer actief
Ach, wat staat Boyd erbij, je zou denken dat hij moe was
Maar geweldig gedaan weer meneertje
Jij ook gefeliciteerd Sieneke
Verder Suzanne gezien met lieve, mooie Nozem, wat een schatje en wat een mooie hond
Ik vond het shopgedeelte ook minder hoor en het was ook veel stiller dan anders.
Nu ook alweer lekker thuis, hondjes hier blij met hun nieuwe kauwspul!
Maar geweldig gedaan weer meneertje
Jij ook gefeliciteerd Sieneke
Verder Suzanne gezien met lieve, mooie Nozem, wat een schatje en wat een mooie hond
Ik vond het shopgedeelte ook minder hoor en het was ook veel stiller dan anders.
Nu ook alweer lekker thuis, hondjes hier blij met hun nieuwe kauwspul!
- Jacintha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kruising Teckel - Aantal honden: 2
Gefelicteerd met de behaalde resultaten!
Had ook het idee dat er een stuk minder te shoppen was dan voorgaande jaren en dat het inderdaad een stuk minder druk was.
Ook qua showhonden gisteren vond ik het minder druk, kan misschien aan mij gelegen hebben hoor, maar had het idee dat er een stuk minder inschrijvingen waren.
Ik miste absoluut een aantal kraampjes, natuurlijk nét de dingen waarvan je wat "nodig" hebt.
Maar ach, dat mocht de pret niet drukken, heb nog een aardige berg geld uitgegeven en zal er volgend jaar wel weer zijn.
Had ook het idee dat er een stuk minder te shoppen was dan voorgaande jaren en dat het inderdaad een stuk minder druk was.
Ook qua showhonden gisteren vond ik het minder druk, kan misschien aan mij gelegen hebben hoor, maar had het idee dat er een stuk minder inschrijvingen waren.
Ik miste absoluut een aantal kraampjes, natuurlijk nét de dingen waarvan je wat "nodig" hebt.
Maar ach, dat mocht de pret niet drukken, heb nog een aardige berg geld uitgegeven en zal er volgend jaar wel weer zijn.

Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Volgensmij kregen de keurmeesters ook de opdracht om op topsnelheid te keuren! Mijn ring (ruim 50 honden) zijn in nog geen 3 uur allemaal gekeurd 
Het was verder idd in alles minder dan iig vorig jaar...
Het was verder idd in alles minder dan iig vorig jaar...
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
iedereen van harte met de resultaten 
wij zijn gisteren even wezen kijken, de winner wordt elk jaar armoediger
wat een slechte zaak, weinig stand en zeker geen bijzondere stands, weinig honden ook.
snap ik wel met die absurde prijzen die ze voor inschrijvingen en standgeld vragen...
de erering stelde ook geen reet meer voor, klein ding,
elk jaar wordt het weer armzaliger, hopelijk leren ze hiervan voor volgend jaar.
wij zijn gisteren even wezen kijken, de winner wordt elk jaar armoediger
snap ik wel met die absurde prijzen die ze voor inschrijvingen en standgeld vragen...
de erering stelde ook geen reet meer voor, klein ding,
elk jaar wordt het weer armzaliger, hopelijk leren ze hiervan voor volgend jaar.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- *Esther
- Zeer actief
Wel veel minder poep in de hallen 
- Machie
- Zeer actief
Maar de parkeergarage lag om 8 uur al vol*Esther schreef:Wel veel minder poep in de hallen
-
v. 't Brabantse Bont
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun
- Contacteer:
Het was voor ons de meest vreemde keuring ooit.
Weet niet eens waar ik zou moeten beginnen. Veel rare beoordelingen bij verschillende honden.
Senna kreeg een 4ZG, met als reden, LETTERLIJK: "Vanwege onvoldoende bespiering 4ZG"
Nou, als er een hond bespierd is, dan is Senna dat wel en iedereen die Senna kent, kan dit beamen. Zg is echt prima, maar niet met deze flauwekul-reden.
Nouja, haar 1e Zg, moest er ook eens van komen.
Voor ons een show om snel te vergeten en die keurmeester mag zich wat veel mensen betreft best wel schamen met de keuzes die hij heeft gemaakt.
Senna kreeg een 4ZG, met als reden, LETTERLIJK: "Vanwege onvoldoende bespiering 4ZG"
Voor ons een show om snel te vergeten en die keurmeester mag zich wat veel mensen betreft best wel schamen met de keuzes die hij heeft gemaakt.
Laatst gewijzigd door v. 't Brabantse Bont op 27 nov 2011 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- Machie
- Zeer actief
Ah, dat hebben ze er van gemaakt?V. ´t Brabantse Bont schreef:Het was voor ons de meest vreemde keuring ooit.Waar moet ik beginnen... O.a. de reu die vorig jaar Winner is geworden en meervoudig kampioen is, kreeg vandaag voor het eerst een ZG.
Senna kreeg een 4ZG, met als reden, LETTERLIJK: "Vanwege onvoldoende bespiering 4ZG"Nou, als er een hond bespierd is, dan is Senna dat wel en iedereen die Senna kent, kan dit beamen. Zg is echt prima, maar niet met deze flauwekul-reden.
Nouja, haar 1e Zg, moest er ook eens van komen.
Als ze hadden gezegt, ZG wegens onvoldoende tonen gangwerk had ik het nog kunnen begrijpen, maar dit is wel een flutreden
-
v. 't Brabantse Bont
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun
- Contacteer:
Ja, er staat letterlijk onderaan het rapport: "Vanwege onvoldoende bespiering: 4Zeer Goed"
Ik heb nog nooit zo'n belachelijk rapport gelezen. Het lijkt echt in niets op eerdere rapporten.
Dat zegt mij best veel, want eerdere rapporten komen wél allemaal met elkaar overeen.
Ik heb nog nooit zo'n belachelijk rapport gelezen. Het lijkt echt in niets op eerdere rapporten.
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Wij zijn ook alweer even thuis.
Ushi vond het nodig om een half uurtje voor we de ring in moesten, loops te worden
Ze had er weinig last van, denk niet dat het van invloed was. Ze werd tweede in de tussenklasse met een uitmuntend met een geweldig keurrapport!
Op z'n zachtst gezegt, ik vond het waardeloze show verder. Zeer weinig standjes, minder honden. Erg jammer!
Heb overigens nog nooit zoveel heftig uitvallende honden gezien op show als vandaag. Vooral de drenten waren heftig
Ushi vond het nodig om een half uurtje voor we de ring in moesten, loops te worden
Ze had er weinig last van, denk niet dat het van invloed was. Ze werd tweede in de tussenklasse met een uitmuntend met een geweldig keurrapport!
Op z'n zachtst gezegt, ik vond het waardeloze show verder. Zeer weinig standjes, minder honden. Erg jammer!
Heb overigens nog nooit zoveel heftig uitvallende honden gezien op show als vandaag. Vooral de drenten waren heftig

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik vond de Winner ook wel erg magertjes qua stands en drukte dit jaar. nozem had er vanaf het moment dat ik de parkeergarage inreed al geen zin meer in geloof ik, en dat toonde ze helaas ook in de ring, waardoor ze haar oren als een soort vleermuis liet zien. Ze kreeg nog wel 1U in de kampioensklasse maar daarmee hield het op. De zoon van nozems zus Fenna werd jeugdwinner en beste reu dus dat was wel heel erg leuk, en het teefje werd BOB, een prachtig elegant en energiek teefje dat het verdiend won in mijn ogen.
Wij hadden dezelfde keurmeester als de Beaucerons hadden, dus ik ben al met al heel blij met de U, van de 8 Laekense kregen er maar 4 een U, de rest een ZG.
Na de keuring heb ik heerlijk gekletst met de andere Laekense mensen, een aantal hondenforummers en mensen die ik van andere fora ken, heb ik lekker wat geshopt en een hele tijd bij de Dog Walk Trail stand gestaan en gezeten, en nog wat bij andere rassen gekeken.
Ik heb gehoord dat er dit jaar 400 honden minder ingeschreven waren dan vorig jaar, een flinke tegenvaller lijkt me. Als ze dan ook nog eens in noodtempo de rassen keuren, zoals bij ons ras het geval was, en je naast een lullig vaantje en hooguit 2 à 3 regeltjes keurverslag mee naar huis krijgt, dan vind ik eerlijk gezegd het inschrijfgeld exorbitant hoog. Voor bezoekers was het ook niet echt leuk dat rond 1 uur bijna alle ringen al uitgekeurd waren.
Ben er zelf niet uit of ik volgend jaar nog wel zal gaan, het zou zomaar kunnen van niet.
Wij hadden dezelfde keurmeester als de Beaucerons hadden, dus ik ben al met al heel blij met de U, van de 8 Laekense kregen er maar 4 een U, de rest een ZG.
Na de keuring heb ik heerlijk gekletst met de andere Laekense mensen, een aantal hondenforummers en mensen die ik van andere fora ken, heb ik lekker wat geshopt en een hele tijd bij de Dog Walk Trail stand gestaan en gezeten, en nog wat bij andere rassen gekeken.
Ik heb gehoord dat er dit jaar 400 honden minder ingeschreven waren dan vorig jaar, een flinke tegenvaller lijkt me. Als ze dan ook nog eens in noodtempo de rassen keuren, zoals bij ons ras het geval was, en je naast een lullig vaantje en hooguit 2 à 3 regeltjes keurverslag mee naar huis krijgt, dan vind ik eerlijk gezegd het inschrijfgeld exorbitant hoog. Voor bezoekers was het ook niet echt leuk dat rond 1 uur bijna alle ringen al uitgekeurd waren.
Ben er zelf niet uit of ik volgend jaar nog wel zal gaan, het zou zomaar kunnen van niet.
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Oja
iedereen gefeliciteerd met de resultaten! 

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- *Esther
- Zeer actief
Het resultaat van Nozem kon ik ook niet echt snappen, ze heeft zo'n mooi hoofdje!
Met daarbij natuurlijk haar andere kwaliteiten.
BOB teefje vond ik ook echt prachtig.
Met daarbij natuurlijk haar andere kwaliteiten.
BOB teefje vond ik ook echt prachtig.
- shibashira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Shira werd 2 Uitmuntend in haar klasse. Ik was zeer tevreden. Mooi keurrapport... enig punt van kritiek toch weer haar gewicht, maar daar wordt volop aan gewerkt. Dat scheelt.
Verder kwamen we Filemon van BNN nog tegen
haha

Geloof niet dat die wist wat die moest met een hond op zijn arm.
Het shoppen viel tegen, in vergelijking met voorgaande jaren, maar toch goed geslaagd wat dat betreft.
Verder kwamen we Filemon van BNN nog tegen
haha

Geloof niet dat die wist wat die moest met een hond op zijn arm.
Het shoppen viel tegen, in vergelijking met voorgaande jaren, maar toch goed geslaagd wat dat betreft.
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya

-
Marion.
Dat méén je*Esther schreef:Wel veel minder poep in de hallen
- *Esther
- Zeer actief
Dat meen ik helemaal wel, Eurodogshow was natuurlijk veel drukker maar vies...Marion. schreef:Dat méén je*Esther schreef:Wel veel minder poep in de hallen
Hier echt bijna niets gezien, kan dus wel
-
Marion.
Laten mensen echt hun honden gewoon in de hallen scheiten??? Ongelofelijk. Ik vind die veldjes buiten de hallen al ongelofelijk goor (ik liep altijd een eindje weg), maar in de hallen.... en daar gewoon laten liggen*Esther schreef:Dat meen ik helemaal wel, Eurodogshow was natuurlijk veel drukker maar vies...Marion. schreef:Dat méén je*Esther schreef:Wel veel minder poep in de hallen
Hier echt bijna niets gezien, kan dus wel
Ik schaam me bijna dat ik een hondenbezitter ben
-
chrico
- Zeer actief
Gefeliciteerd iedereen met het behaalde resultaat
Gisteren hadden wij een leuk gesprekje met een poepruimer en wij gaven ook het compliment dat het er keurig uitzag allemaal. Meneer was niet helemaal blij want het bleek dat de poepruimers onder een andere noemer waren ingehuurd en mochten voor 6 euro de hele dag poep ruimen en hij vroeg zich af of er op zondag nog steeds zo een grote groep aanwezig was
Gisteren hadden wij een leuk gesprekje met een poepruimer en wij gaven ook het compliment dat het er keurig uitzag allemaal. Meneer was niet helemaal blij want het bleek dat de poepruimers onder een andere noemer waren ingehuurd en mochten voor 6 euro de hele dag poep ruimen en hij vroeg zich af of er op zondag nog steeds zo een grote groep aanwezig was
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Ik heb ze in ieder geval wel gezien, die poepruimers. Maar ik vind het gewoon a-sociaal dat als ze bij de uitgang naar het plas/peopveldje al poepzakjes uitdelen dat mensen het nog steeds laten liggen
Billy vond de strobaal wel heel leuk en tilde netjes zijn poot op
Maar ik vond de hoeveelheid stalletjes ook tegenvallen evengoed nog heerlijk gesjopt hoor
Met Rosita op de foto gegaan toen ik daar badjassen aan het halen was en Billy vond het nodig om op een stapel kussens te gaan liggen, arme vent was doodmoe.
Wij mochten toen wij het zat waren om 13.00 dus niet naar huis (bleek in de papieren te staan dat je er pas om 15.00 uitmocht ivm betalende bezoekers die rassen kwamen kijken), dus wij hebben ook nog dik anderhalf uur in een stel stoelen gehangen.
Eindelijk Jores en Paul gezien (en hun mannen en Abygail), wel wat laekense herders gezien maar geen Suzanne erbij
Wel met Gerda staan roepen dat Suzanne dit toch gedaan had bij de dogtrail
Bij de cockers een keurmeester die een uitgebreid showrapport gaf en ondanks dat Billy vrij snel de ring uitmocht had hij wel zijn eerste U gescoord.
Meneer moet nog wat uitzwaren en een grote jongen worden. Het belangrijkste is wel dat meneer het allemaal wel heel erg leuk blijkt te vinden 
Billy vond de strobaal wel heel leuk en tilde netjes zijn poot op
Maar ik vond de hoeveelheid stalletjes ook tegenvallen evengoed nog heerlijk gesjopt hoor
Met Rosita op de foto gegaan toen ik daar badjassen aan het halen was en Billy vond het nodig om op een stapel kussens te gaan liggen, arme vent was doodmoe.
Wij mochten toen wij het zat waren om 13.00 dus niet naar huis (bleek in de papieren te staan dat je er pas om 15.00 uitmocht ivm betalende bezoekers die rassen kwamen kijken), dus wij hebben ook nog dik anderhalf uur in een stel stoelen gehangen.
Eindelijk Jores en Paul gezien (en hun mannen en Abygail), wel wat laekense herders gezien maar geen Suzanne erbij
Bij de cockers een keurmeester die een uitgebreid showrapport gaf en ondanks dat Billy vrij snel de ring uitmocht had hij wel zijn eerste U gescoord.
En de groeten van de mannen