Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
"Men kan om het even welke stomme dingen tegen een hond zeggen, hij zal je altijd aankijken alsof hij wil zeggen: "oh mijn hemel, hij heeft gelijk, daar zou ik nooit op zijn gekomen".
ik zie het ook niet,ik vind het hele mooie foto's ,lijkt me heel bijzonder,zo'n band met een hert,hoewel het voor het hert niet altijd even veilig zal zijn.
Neeeee,dit is echt geen photoshop,maar gewoon een tam hert,die hoogstwaarschijnlijk bij mensen hoort die daar in de buurt wonen.
Kijk,we hebben hier niet met een leeuw,tijger of neushoorn te maken.
Zit hier met 2 leesbrillen op de hele foto's af te speuren naar lijntjes of andere vage dingen,maar ik zie ze niet en zo kippig ben ik nou ook weer niet.
Waarom zou dat fotoshop zijn? Er lopen honderden herten rond die zo zijn. In kinderboerderijen. En die ontsnappen bij de vleet. Dit is ook helemaal geen Nederlands hert. En geen Nederlandse golden als je het mij vraagt. Ik zou niet weten waarom deze foto's niet zouden kunnen
Vindt een aantal foto's echt duidelijk photoshop.
de 3e foto bv en de 1 na laatste. Het bruine hondje kijkt of reageert niet eens op het hert. vlgs mij echte nep
Henriette schreef:Neeeee,dit is echt geen photoshop,maar gewoon een tam hert,die hoogstwaarschijnlijk bij mensen hoort die daar in de buurt wonen.
Zit hier met 2 leesbrillen op de hele foto's af te speuren naar lijntjes of andere vage dingen,maar ik zie ze niet en zo kippig ben ik nou ook weer niet.
Ik zie er geen fotoshop in hoor, tamme herten zijn er genoeg..
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Henriette schreef:Neeeee,dit is echt geen photoshop,maar gewoon een tam hert,die hoogstwaarschijnlijk bij mensen hoort die daar in de buurt wonen.
Ik zou een goeie bril gaan aanschaffen
volgens mij kun je beter die bril voor jezelf aanschaffen