o, ik dacht een paar dubbeltjes. zal het eens navragen!martineD schreef:@tekkel:De 500 gr is een stuk duurder als de kilo worsten.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
iedere dag smuldier pens compleet
Moderator: moderatorteam
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Re: iedere dag smuldier pens compleet
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Volgens mij zit er op vlees ook minder winstmarge?nathalie schreef:In de winkel waar ik werk doen we veel met vers vlees, verschillende merken. Maar wat de concullega's mensen soms aanradendagmar88 schreef:Vrees dat de gemiddelde dierenwinkel ook niet de plaats is om aan die info te komen.linda-bakker schreef:Hier krijgen ze ook smuldier maar heb gemerkt dat ze van de pensversie aan de diaree gaan dus die laat ik even zitten. Ben van de week bij onze dierenwinkel geweest voor wat uitleg over vers voeren maar die man had de ballen verstand ervan. Ik kocht daar een kilo zak vers vlees voor 3,95 nou dat is best een groot verschil met smuldier, kosten 1,20 ofzo voor 900 gr, dus dat zei ik. Begon hij over het verschil met wit brood eten en bruin brood bij mensen....na ja ....Heb het wel meegenomen om te proberen en het ging erin als koek maar ja dat is met smuldier ook zo!
Kun je beter op barfplaats of andere versvoer fora kijkenhet is in de meeste winkels nog steeds taboe helaas..
Hier eten ze trouwens ook elke dag wat anders en met de darmen gaat het meer dan prima
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Als je die worsten laat vallen op de stenen zijn ze in twee stukken 
Maar je kan het ook laten ontdooien en dan weer invriezen inderdaad.
Mensen kunnen daar vaak niet zo goed tegen, honden vinden het geen punt.
Ik bestel alleen maar via Internet, maar liefst met anderen samen, dat scheelt in de bezorgkosten.
Er zijn er zat en hoewel de levering niet altijd helemaal compleet is bij sommige leveranciers, heb ik eigenlijk geen klachten.
Maar je kan het ook laten ontdooien en dan weer invriezen inderdaad.
Mensen kunnen daar vaak niet zo goed tegen, honden vinden het geen punt.
Ik bestel alleen maar via Internet, maar liefst met anderen samen, dat scheelt in de bezorgkosten.
Er zijn er zat en hoewel de levering niet altijd helemaal compleet is bij sommige leveranciers, heb ik eigenlijk geen klachten.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
lotgering bestel ik altijd en wordt altijd netjes gebracht en klopt tot nu toe ook prima.martineD schreef:Haha, allemaal verschillende meningen dus. Dan blijf ik het toch maar afwisselenOok al vind ze de smuldier het lekkerst. Ik kan ook wel weer met carnibest erbij afwisselen, maar ik vond die worsten erg lastig in porties te verdelen als ze nog (half) bevroren zijn. Ik kom er bijna niet doorheen. En met een hele worst doen we te lang om hem in een keer te laten ontdooien.
Maar als het goed is komt er binnenkort weer een ander hondje bij, dus dan is dat probleem ook weer opgelost.
Bestellen jullie trouwens ook wel eens kvv via internet? Gaat dat goed met bezorgen? Ik heb namelijk in het verleden wel eens Haaks Barf besteld, maar dat heb ik nooit ontvangen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Ik bestel alles via internet. Ik ben tot nu toe het meest tevreden over de service van http://www.caroba.nl Ze hebben een laag minimum bestel bedrag en vaste leverdagen per regio. Vanaf 25 euro gratis bezorgen.martineD schreef: Bestellen jullie trouwens ook wel eens kvv via internet? Gaat dat goed met bezorgen? Ik heb namelijk in het verleden wel eens Haaks Barf besteld, maar dat heb ik nooit ontvangen.
Ze hebben een redelijk assortiment. Keuze uit een aantal prima merken kvv. Ik zou zelf wel graag wat meer keuze in barfproducten hebben.
Ik koop voor mijn teckel altijd een assorti doos van Tinlo Barf menu. Redelijke prijs, afwisseling en hij smult er van
-
martineD
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): 2 Spaanse dames: Lety en Neiva
Bedankt voor alle reacties. Ik denk dat ik toch nog maar een keer ga proberen om via internet voer te bestellen. We hebben nu een grote vriezer leeg staan, dus dat scheelt. Kunnen we goed inslaan.

- Meike
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
Afwisselen is beter inderdaad. Smuldier Pens Compleet mag compleet heten omdat het een bepaalde hoeveelheid Vit A, Vit D, Vit. E, koper en calcium bevat. Naar mijn mening moet een goed menu aan meer voldoen. Bij alle Pets Place vestigingen kun je Tinlo Barfmenu kopen, dus als je die in de buurt hebt, is dat misschien makkelijker dan bestellen. Verder zijn er veel kvv-verkooppunten, dus grote kans dat er wel eentje bij je in de buurt zit.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
ach ik kijk naar de hond en als die het uitstekend er op doet en het hele nest is groot geworden op alleen smuldier compleet weet ik genoeg... dan is het gewoon goed.Meike schreef:Afwisselen is beter inderdaad. Smuldier Pens Compleet mag compleet heten omdat het een bepaalde hoeveelheid Vit A, Vit D, Vit. E, koper en calcium bevat. Naar mijn mening moet een goed menu aan meer voldoen. Bij alle Pets Place vestigingen kun je Tinlo Barfmenu kopen, dus als je die in de buurt hebt, is dat misschien makkelijker dan bestellen. Verder zijn er veel kvv-verkooppunten, dus grote kans dat er wel eentje bij je in de buurt zit.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Ja, klopt. En als je dan de aanschafprijzen, en het draaien van de vriezers meerekent, blijft er weinig over. Daarom moet je zorgen dat het goed loopt, carnibest is het best verkochtte artikel in de winkel.Valerie schreef: Volgens mij zit er op vlees ook minder winstmarge?
Hier eten ze trouwens ook elke dag wat anders en met de darmen gaat het meer dan primaIk kreeg over Kiyoshi te horen dat hij net goud leek omdat hij zo glimt

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Hmm ik weet niet hoor, ik koop het sinds kort zelf bij de groothandel maar ik vind dat er op een doos TinLo best wat verdiend wordtnathalie schreef:Ja, klopt. En als je dan de aanschafprijzen, en het draaien van de vriezers meerekent, blijft er weinig over. Daarom moet je zorgen dat het goed loopt, carnibest is het best verkochtte artikel in de winkel.Valerie schreef: Volgens mij zit er op vlees ook minder winstmarge?
Hier eten ze trouwens ook elke dag wat anders en met de darmen gaat het meer dan primaIk kreeg over Kiyoshi te horen dat hij net goud leek omdat hij zo glimt
Een soort vlees voeren vind ik zelf trouwens te eenzijdig.
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)