Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

zachte stoffen balletjes

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Lucia
Zeer actief
Aantal honden: 1

zachte stoffen balletjes

Ongelezen bericht door Lucia »

Ik heb voor Milo ooit eens een kubus gehad (van stof) met 4 balletjes erin, dit waren stoffen balletjes met een piep erin.
Milo speelt bijna niet, maar was echt enthousiast te krijgen met deze balletjes, helaas zijn ze met de komst van Jolie destijds allemaal kapot gegaan.

Nu vraag ik mij af of die balletjes ook eventueel los te koop zijn?

http://www.callofthewild.nl/nederlands/ ... uzzels.htm
Op deze site staat de kubus afgebeeld die ik toen had (met de balletjes). Het is de I-Cube.
Diaantje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner Sennen

Re: zachte stoffen balletjes

Ongelezen bericht door Diaantje »

Kun je het niet zelf maken? Misschien heeft Action ze wel ergens liggen in de speelgoedhoek :ok:
Afbeelding
Tessa 3-03-2008 - 10-11-2011 †
Lucia
Zeer actief

Ik heb bij Action gewerkt en ben ze helaas nooit tegengekomen en ik hou daar nog steeds de knuffels in de gaten voor de honden :mrgreen: .

Ik ben niet zo handig met dingen maken, maar misschien zou ik eens wat met een fleecekleedje kunnen proberen.
Diaantje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner Sennen

Ongelezen bericht door Diaantje »

Lucia schreef:Ik heb bij Action gewerkt en ben ze helaas nooit tegengekomen en ik hou daar nog steeds de knuffels in de gaten voor de honden :mrgreen: .

Ik ben niet zo handig met dingen maken, maar misschien zou ik eens wat met een fleecekleedje kunnen proberen.
Ja, ik heb er ook gewerkt maar na 4 maanden kwam ik nog dingen tegen daar die ik nog nooit had gezien :engel:
Afbeelding
Tessa 3-03-2008 - 10-11-2011 †
Supernova
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Supernova »

Lucia
Zeer actief

Diaantje: Dat is waar, maar de knuffels én ballen hou ik héél erg in de gaten, stukken goedkoper dan de dierenwinkel :mrgreen:

Denise: oeh die zien er inderdaad goed uit! Zijn deze heel groot? De balletjes die ik bedoelde waren niet echt heel groot. 10 cm doorsnede ofzo (ik kan niet zo goed schatten).
Milo wenst iets dat gemakkelijk te pakken is met zn tere bekkie :pffff: Te groot is níet oké haha

edit: stom, ik zie er net bij staan dat de doorsnede 6 cm is.
Magic
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door Magic »

Moet er een piepje in zitten? Mijn honden zijn heel blij met een stoffen bal van de IKEA.
Afbeelding
Iedere dag feest!
Supernova
Zeer actief

Ongelezen bericht door Supernova »

Lucia schreef:Diaantje: Dat is waar, maar de knuffels én ballen hou ik héél erg in de gaten, stukken goedkoper dan de dierenwinkel :mrgreen:

Denise: oeh die zien er inderdaad goed uit! Zijn deze heel groot? De balletjes die ik bedoelde waren niet echt heel groot. 10 cm doorsnede ofzo (ik kan niet zo goed schatten).
Milo wenst iets dat gemakkelijk te pakken is met zn tere bekkie :pffff: Te groot is níet oké haha

edit: stom, ik zie er net bij staan dat de doorsnede 6 cm is.
Ja 6 cm doorsnede dus :mrgreen: Voor Nova moeten ballen ook niet te groot zijn, deze zijn prima voor haar.
Lucia
Zeer actief

Magic schreef:Moet er een piepje in zitten? Mijn honden zijn heel blij met een stoffen bal van de IKEA.
Nee, dat niet, het gaat er echt om dat het zacht (ook van zacht stof) en klein is. Ik heb hier een ikea bal van stof liggen, denk 20cm doorsnede waar Jolie helemaal wild van is.

Maar Milo is echt van de kleine babyspeeltjes, kleiner dan een tennisbal, en lekker op te sabbelen
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”