Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mijn allerliefste Samara

Een plek om je overleden hond te herdenken.

Moderator: moderatorteam

Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Re: Mijn allerliefste Samara

Ongelezen bericht door Valerie »

Heel veel sterkte :roos:
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Heel veel sterkte..
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
jenny*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cockertje
Contacteer:

Ongelezen bericht door jenny* »

........sterkte....
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Heel veel sterkte met het verlies van je mooi Samara.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Ach gut, heel veel sterkte..
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Heel veel sterkte!
nance
Erelid

Ongelezen bericht door nance »

ik weet hoe diep Samara bij je zat, wat zal je haar missen! veel sterkte!
Afbeelding
laura b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel

Ongelezen bericht door laura b »

Veel sterkte toegewenst!
Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ragyo »

veel sterkte, volgens mij hadden jullie wel een bijzondere band samen :roos:
Afbeelding
Kijk hier voor kettinghangertjes met foto van je hond!
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

We zijn vandaag 2 weken zonder ons meisje Maartje ... ik mis haar heel erg maar weet wel dat het goed was.
De zondag na haar inslapen zijn we naar het strand van Ijmuiden gegaan en hebben we haar in de duinen ter hoogte van paal 43 uitgestrooid. Samara was gek op het strand, daar kon ze heerlijk rennen en was ze vrolijk en blij en vrij dus daar vond ik dat ze heen moest... ze mag daar voor altijd blijven en ik kan er naartoe als ik dat zou willen.... vind het wel een fijne gedachte dat als ik daar wandel met Bowie dat ze dan een soort "mee"wandelt ofzo...
Bowie doet het goed zo voor het eerst als enige hond.. ze is nooit alleen geweest, met broertjes en zusjes hierheen gekomen, met 6 week in een pleeggezin met nog andere honden en katten en 1 zusje, van daaruit naar ons waar Tyson en Samara al waren... dus het was even afwachten hoe ze het zou doen maar het gaat tot nu toe goed... mocht het problemen gaan geven komt er heel snel een andere hond bij maar voor nu ben ik daar zelf nog niet aantoe... heb er nog geen zin in... even lekker met Bowie aan de slag nu... ik merk wel verandering in haar gedrag..ze is wat onzekerder tov andere honden geworden en trekt zich terug, toont angstig gedrag, wat wel weer weggaat als ze eenmaal bekend is met de andere honden maarja.. maar eens even kijken hoe we daarmee aan de slag kunnen.
Samara was voor mij heel erg bijzonder, ik heb heel erg veel van haar geleerd en nog meer van haar gehouden, altijd haar welzijn voor ogen gehad.. Samara is een hond die we hebben genomen voor haar en niet voor ons, dat ik daar alsnog heel veel uitgehaald heb is alleen maar mooi meegenomen.
Samara is zo een "once in a lifetime " hond en wat ben ik er trots op dat ze bij ons heeft kunnen genieten van alle mooie dingen die het leven voor haar in petto had na de ellende die ze gehad heeft.. Samara leefde in het nu , elke dag was een feestje ... en ik was het juiste cateringpersoneel.....
het komt wel goed met ons.. duurt eventjes maar alles komt weer goed.
Afbeelding
Roeffel
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Roeffel »

Zomaar even..... :J: :J:

Lieve groetjes van Marianne.
Afbeelding
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

jacq1970 schreef:We zijn vandaag 2 weken zonder ons meisje Maartje ... ik mis haar heel erg maar weet wel dat het goed was.
De zondag na haar inslapen zijn we naar het strand van Ijmuiden gegaan en hebben we haar in de duinen ter hoogte van paal 43 uitgestrooid. Samara was gek op het strand, daar kon ze heerlijk rennen en was ze vrolijk en blij en vrij dus daar vond ik dat ze heen moest... ze mag daar voor altijd blijven en ik kan er naartoe als ik dat zou willen.... vind het wel een fijne gedachte dat als ik daar wandel met Bowie dat ze dan een soort "mee"wandelt ofzo...
Bowie doet het goed zo voor het eerst als enige hond.. ze is nooit alleen geweest, met broertjes en zusjes hierheen gekomen, met 6 week in een pleeggezin met nog andere honden en katten en 1 zusje, van daaruit naar ons waar Tyson en Samara al waren... dus het was even afwachten hoe ze het zou doen maar het gaat tot nu toe goed... mocht het problemen gaan geven komt er heel snel een andere hond bij maar voor nu ben ik daar zelf nog niet aantoe... heb er nog geen zin in... even lekker met Bowie aan de slag nu... ik merk wel verandering in haar gedrag..ze is wat onzekerder tov andere honden geworden en trekt zich terug, toont angstig gedrag, wat wel weer weggaat als ze eenmaal bekend is met de andere honden maarja.. maar eens even kijken hoe we daarmee aan de slag kunnen.
Samara was voor mij heel erg bijzonder, ik heb heel erg veel van haar geleerd en nog meer van haar gehouden, altijd haar welzijn voor ogen gehad.. Samara is een hond die we hebben genomen voor haar en niet voor ons, dat ik daar alsnog heel veel uitgehaald heb is alleen maar mooi meegenomen.
Samara is zo een "once in a lifetime " hond en wat ben ik er trots op dat ze bij ons heeft kunnen genieten van alle mooie dingen die het leven voor haar in petto had na de ellende die ze gehad heeft.. Samara leefde in het nu , elke dag was een feestje ... en ik was het juiste cateringpersoneel.....
het komt wel goed met ons.. duurt eventjes maar alles komt weer goed.
Ik duim dat het verdriet en gemis snel wat slijt, en dat al die mooie herinneringen voor altijd blijven. Sterkte.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Plaats reactie

Terug naar “In memoriam”