Moderator: moderatorteam

Jawel hoor, dat heelt uiteindelijk van binnen uit.miekmiek schreef:dat harde eelt, haar voetkussen zeg maar, dat hangt helemaal los. brrrrr. maar dat groeit toch niet meer terug als het los gaat? bah bah bah
Nanna schreef: Wel regelmatig pootje soppen in de Badedas classic (groene fles).

Ja, ik gebruik altijd de biotex groen (poeder) omdat ik dat toch in huis heb.Simonne schreef:Bah, wat een rotplek, zo onder haar voet...
Sterkte straks!
Nanna schreef: Wel regelmatig pootje soppen in de Badedas classic (groene fles).
Wat doet dat Nanna?
Is dat hetzelfde effect als biotex groen vloeibaar?

Dat zou ik ook doen, dan blijft het zeker schoon en kan het niet nog verder kapot gaan.miekmiek schreef:dank! godzijdank is het niet pussig of rood of wat dan ook. ondanks dat de dierenarts zei dat ik haar gewoon zonder wat eromheen kon uitlaten doe ik toch maar even een babysokje om heen. vind het een naar idee als er vuil inkomt.
Hier dezelfde ervaring.Maylala schreef:Groene leem! Werkte heel goed bij Roos toen haar kussen doormidden lag.
Hier ook goede ervaringen met groene leem! Het is lang geleden dat ik het gebruikt heb. Maar wat ik wel mooi vond van dat spul dat er een soort laag overheen kwam.dagmar88 schreef:Hier dezelfde ervaring.Maylala schreef:Groene leem! Werkte heel goed bij Roos toen haar kussen doormidden lag.
Ik zou doen wat de da zegt niks aan doen dus. Ze is gezond en goed in staat zelf te helen. Sterkte en met name voor joumiekmiek schreef:ik smeer er het liefste zo min mogelijk op, volgens de DA was het al aan het genezen dus dat wil ik niet verstoren zeg maar. bovendien zit dat oude eelt er nu nog tegenaan geplakt en dat wil ik laten zitten. maar mocht het herstel te langzaam gaan dan ga ik die leem halen.