Laat maar zien die lekkere gerechten
Wij aten gister:

Een als toetje een stukje van mijn zelfgemaakte cheesecake:

Moderator: moderatorteam

Dat eerste is gewoon een taartje van zalm met rucola en een avocado-mengseltjeIsis schreef:Hmmm..ziet er goed uit zeg!![]()
Moet je wel even erbij vertellen wat het eerste is hoor, dat ziet er zalig uit...![]()
Zo'n cheesecake,is dat nou moeilijk om te maken?

Ehh even denken.. ik doe meestal maar wat.._Leonie schreef:Oeh dat laatste ziet er wel heeel lekker uit! Heb je een recept?

Oh ik maak pas foto sinds mijn telefoon redelijjke fotos maakt.Maylala schreef:Ik wil wan-tan foto's!(en recepten! Mag ook per pb.
)

Doen en laten zienJeannettebo schreef:![]()
ikmoet ook weer wat culinaire uitspattingen in elkaar flansen

minhie schreef:Doen en laten zienJeannettebo schreef:![]()
ikmoet ook weer wat culinaire uitspattingen in elkaar flansen![]()

Nou enJeannettebo schreef:minhie schreef:Doen en laten zienJeannettebo schreef:![]()
ikmoet ook weer wat culinaire uitspattingen in elkaar flansen![]()
![]()
al zitten er ook oerhollandse dingen tussen als erwtensoep

Het zal best lekker zijn, maar het is net dunne poep met rijst om te zienrenee-uk schreef:ik heb nog wel een leuke
curry FTW
als ik kip-kerrie maak is het net een hoopje hondenkotsRenee1966 schreef: Het zal best lekker zijn, maar het is net dunne poep met rijst om te zien

och, hoe denk je dat die netjes opgemaakte culinaire hoogstandjes er uit ziet na twee keer kauwen.renee-uk schreef:als ik kip-kerrie maak is het net een hoopje hondenkotsRenee1966 schreef: Het zal best lekker zijn, maar het is net dunne poep met rijst om te zien
kniesoor die daar op let

Jeannettebo schreef:je zou bijna ook eens om en om bij elkaar gaan eten...

Ik vond het nogal een verschil met de openingsfoto.renee-uk schreef:als ik kip-kerrie maak is het net een hoopje hondenkotsRenee1966 schreef: Het zal best lekker zijn, maar het is net dunne poep met rijst om te zien
kniesoor die daar op let
een curry hoort er zo uit te zien, de schuld daarvan ligt bij de indiase keukenprinsen en -prinsessenRenee1966 schreef:Ik vond het nogal een verschil met de openingsfoto.renee-uk schreef:als ik kip-kerrie maak is het net een hoopje hondenkotsRenee1966 schreef: Het zal best lekker zijn, maar het is net dunne poep met rijst om te zien
kniesoor die daar op let
Daar was het plaatje nét even aansprekender

yup, stadium voor de staafmixer staat linksRenee1966 schreef:met de staafmixer er doorheen?
ja dan is het geen wonder dat het er zo uitziet.