Maar dit soort foto's heb ik ook heel veel
In Duitsland op een parkeerplaats, dus maar even niet los
Op een strandje in de buurt
Moderator: moderatorteam

Het is dan ook een echt hondenforumfenomeenEsther12 schreef:Ben toch blij dat ik niet de enige ben die niet wist wat het nou precies inhield, haha.
Heb zelfs via Google geen info kunnen vinden, 't is toch wat.
Hoe heb je dit geprikkert

Oh! zoeen heb ik ook maar dan met twee koeien die de boel verpesten door met de kont naar de camera te staan wat de foto daardoor nog leuker maaktePlumeau schreef:Ik bedacht me dat ik deze nog in mijn archief had: Koe prikkerfoto!

nomo schreef:Neem ik mijn fototoestel mee om Morris eens op een bankje proberen te prikkeren... is het zo mistig dat ik die hele hond niet meer zag staanLater maar weer proberen.

het is figuurlijk vastprikken he, niet letterlijk 'm op zo'n schroef vastpinnenMirri schreef:Ik kan ook prikkeren![]()
Dat dacht ik ook alkipo schreef:het is figuurlijk vastprikken he, niet letterlijk 'm op zo'n schroef vastpinnenMirri schreef:Ik kan ook prikkeren![]()
![]()

Ssssssstkipo schreef:het is figuurlijk vastprikken he, niet letterlijk 'm op zo'n schroef vastpinnenMirri schreef:Ik kan ook prikkeren![]()
![]()

Nou, voor jou dan.Lemuria schreef:Ik weet het...loei-oud topic, maar waarom zijn jullie gestopt met hier foto's posten??

gewoon een kunstje hier. Pootjes opLemuria schreef:Hoe hebben jullie aangeleerd die poten ergens op te zetten? Als ik Izzy op een minimaal boomstronkje zet, gaat ze er gelijk af om te gaan zitten. Onder het motto "Nee, dit bevalt me beter"