Hele stukken stof, stukken bal en stukken scherp roze plastic.
En de reden dat ik zo ontzettend kwaad ben, is omdat vanmiddag mijn moeder heeft opgepast en weer niet heeft opgelet, ze laat haar gewoon gaan.
Duimen jullie voor mijn meisje....
Moderator: moderatorteam
Wat is er vreemd aan? Jonge hond, helaas doen die dat dus soms. Amy hebben we vanaf het begin dit probleem mee gehad. Bij ons doet ze het niet meer, maar ja als een ander alles goed vindtrubyred schreef:Vreemd dat ze dat soort dingen eet...........?
Anja schreef:Hopelijk loopt het goed af.
Duimen draaien voor Amy![]()
Ik ken het probleem met moeders... mijn Max mocht vroeger ook altijd alles van mijn moeder.
Mijn moeder lette niet echt op en vond alles altijd goed ( bijv. de hele tuin afgraven, alle schone was naar zijn mand slepen, de stoel als kluifje gebruiken enz.)
Als ik daar wat van zei, was haar reactie altijd... ja, ik dacht dat vinden jullie zeker goed, anders zou hij het toch niet doenGodzijdank nooit iets ernstigs gebeurt.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteS@ndr@ schreef:toch jammer dat je zo ver woont, anders had ik mezelf als oppas genomineerd![]()
sterkte met het meisje, komt vast weer helemaal goed, maar ik zou er toch eens rustig voor gaan zitten met je moeder, desnoods Amy filmen als ze zo ziek is , van kijken eens mam, dit is wat er dan gebeurt
Amy eet alles op, dus ook bv de zwarte kong. Als er niets ligt aan speeltjes, begint ze aan de tafel, wat betekend als mijn moeder niet oplet dat ze hele stukken hout binnen krijgtNelBowie schreef:Oh jee...ik kan me voorstellen dat je pissig bent, maar misschien was dit al het ergste en is het er nu grotendeels uit. Meestal vlak voordat ze moeten overgeven kan er zo'n trilaanval plaatsvinden en dan FRATTAPAT hopla... daar is de boosdoener. Maar ik kan ook niet helpen dat ik denk dat als je al weet dat je moeder niet oplet...waarom zorg je dan niet van tevoren al dat Amy in ieder geval niet dergelijke dingen te pakken kan krijgen? Als er harde stukken plastic inzitten moet je haar daar niet mee laten spelen. Er zijn zat speeltjes die niet zoveel kwaad kunnen mocht ze ze toch stuk bijten. Sorry, maar dat moest er ff uit
Al kan het een keer gebeuren...Mijn hond heeft onder mijn eigen toezicht in een onoplettend moment een keer een doosje flosdraad opgegeten...dus...
![]()
Maar ik denk dat je moeder haar misschien ook nog wel iets anders te eten heeft gegeven wat die extreme diarree zou kunnen verklaren, want het lijkt me niet dat dat alleen dat balletje is geweest?? Verder lijkt mij dat je je moeder best wel kunt aanspreken hierover... anders zou ik echt niet meer van haar diensten gebruik willen maken. Straks gaat het ten koste van.... Ik zal mee duimen

Demi schreef:Even voor alle duidelijkheid ze past op omdat Kenzo niet alleen mag zijn (zegt de da) Amy omdat ze dit soort dingen uithaalt en Cujo en Izzy laat ze alleen uit. Verder is het heel makkelijk zeggen op zoek gaan naar een andere oppas, misschien zoek ik al jaren? Als jullie iemand weten voor een oudere Rottweiler een zeer reu agressieve kruising Stafford Mechel een doodsbange kruising en een zeer pubers de Rottweiler, dan houd ik mij aanbevolen
Nee hoor ik piep niet, ik stop vandaag met werken net zolang tot ik in sint juttemis een oppas gevonden heeft. Mens zeik niet zo en lees even goed. Amy vreet alles, dus ook tafelpoten, vloerbeddeking, bankstellen etc. Zal er ook maar meenemen naar het toilet en als ik ga douchen enzo ja? Zo goed mama?*Ellen* schreef:Sorry, maar ik erger me een beetje.
Je weet nu onderhand wel dat je moeder niet oplet.
Je weet dat dat slecht is voor Amy.
Dan kan je wel heel kwaad worden maar dat schiet blijkbaar niet op.
Wat denk je zelf aan de situatie te gaan veranderen ? Of laat je het gewoon maar zoals het nu gaat als je moeder oppast ?
Zoja, dan moet je ook niet piepen.
In jouw plaats zou ik de schuld bij mezelf neerleggen en niet bij mijn moeder.

je zou toch kunnen verwachten dat een volwassen iemand heel goed de consequenties weet als een hond van alles en nog wat opvreet.. wat is het nu voor probleem om gewoon tezorgen dat ze dat niet doet.bouvierpoedel schreef:Snap dat gezeur over je moeder als schuldige eigenlijk niet zo.
Je weet van je moeder dat het er zo aan toegaat en toch breng je je honden daarheen om op te passen.
Ben je zelf toch net zo schuldig.??
Ik gok zomaar dat oma dat ding niet om laat zitten, als oma al dingen tevoorschijn haalt die opgeborgen zijn uit veiligheidsoverwegingen, dan zal ze die muilkorf ook wel af doentekkel schreef:muilkorven als je moeder oppast.
Ik lees nu pas de rest van je bericht en begrijp totaal je overtrokken reactie niet. Alleen omdat we het niet met je eens zijn? Ik hoef geen oppas voor mijn honden, die heb ik genomen en zijn mijn verantwoording. In noodgevallen kan Yentle overal terecht, maar dagelijks heb ik geen opvang nodig. Ik zou daar al zo wie zo niet afhankelijk van willen zijn, want als daar wat mee gebeurt, wat dan.Demi schreef:Nee hoor ik piep niet, ik stop vandaag met werken net zolang tot ik in sint juttemis een oppas gevonden heeft. Mens zeik niet zo en lees even goed. Amy vreet alles, dus ook tafelpoten, vloerbeddeking, bankstellen etc. Zal er ook maar meenemen naar het toilet en als ik ga douchen enzo ja? Zo goed mama?*Ellen* schreef:Sorry, maar ik erger me een beetje.
Je weet nu onderhand wel dat je moeder niet oplet.
Je weet dat dat slecht is voor Amy.
Dan kan je wel heel kwaad worden maar dat schiet blijkbaar niet op.
Wat denk je zelf aan de situatie te gaan veranderen ? Of laat je het gewoon maar zoals het nu gaat als je moeder oppast ?
Zoja, dan moet je ook niet piepen.
In jouw plaats zou ik de schuld bij mezelf neerleggen en niet bij mijn moeder.
werkelijk waar wat is dit een kutforum geworden, klaar ben ik ermee![]()
![]()
En voordat iedereen verder gaat janken, ik ben benieuwd hoe jullie reageren als jullie oppas een fout maakt, word je dan niet boos ?oh ja sorry bij het uitlaten liet ik per ongeluk de lijn los en nu is fikkie zomaar weg. Tja kan gebeuren he, had je maar een betere oppas moeten zoeken
En stop maar verder met jullie gezeik, ik ben met Amy naar de DA voor een echo en ben niet meer van plan om te lezen hier.
Goed gedaan jongens erg goed op dreef, weer iemand opgerot van dit forum daaaagggg
Als je weet dat je ouders het niet kunnen laten en dan toch op laten passen dan moet je niet gaan lopen zeiken vind ik.jacq1970 schreef:Ik kan me je boosheid best voorstellen hoor, ik zou ook flink pissig zijn.
Bowie van mij is allergisch voor van alles en nog wat en ik zou echt over de piss zijn als mijn ouders haar toch gaan zitten voeren wat ze niet mag.
Hopelijk knapt Amy op en heeft ze niet iets van een verstopping ofzo.... lastig dat je moeder gewoon niet goed opelt

Ja maar wat moet ze dan? Ze schrijft al dat ze heel druk bezig is om een andere oppas te vinden en dat dat niet lukt. Minder werken? Misschien kan dat wel niet ...bouvierpoedel schreef:Als je weet dat je ouders het niet kunnen laten en dan toch op laten passen dan moet je niet gaan lopen zeiken vind ik.jacq1970 schreef:Ik kan me je boosheid best voorstellen hoor, ik zou ook flink pissig zijn.
Bowie van mij is allergisch voor van alles en nog wat en ik zou echt over de piss zijn als mijn ouders haar toch gaan zitten voeren wat ze niet mag.
Hopelijk knapt Amy op en heeft ze niet iets van een verstopping ofzo.... lastig dat je moeder gewoon niet goed opelt
Eigen schuld dikke bult dan.
Je wist het toch van tevoren en niemand die je dwingd hoor.
En dan andere ook de schuld geven dat je weggejaagd bent van het forum is ook zo lekker slachtofferig.![]()
![]()
Maar goed ze zal wel een ongelooflijke pestbui en de tering in hebben en die trekken ook wel weer bij.![]()
.