Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Huisdieren verzekering

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Joera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2

Re: Huisdieren verzekering

Ongelezen bericht door Joera »

jarnoz schreef:goed dat je het zegt!
ik ga dus meteen morgen een afspraak maken want ze zeggen hoe eerder je er bij bent hoe beter maar mischien eerst even die verzekering afsluiten of even voor 1 keer naar een andere DA?

thnks
Mijn dierenarts heeft toen foto's van hem gemaakt ( onder narcose ) hij dacht al ED te zien en heeft me toen doorverwezen naar een orthopeed, die dit aan de hand van de fotos en klachten kon bevestigen. Er heeft nog een heel topic over gestaan op het forum, als je die graag wil doorlezen, dan zal ik t topic opzoeken.
Ik was toen overigens niet verzekerd, het koste me een smak geld, zou fijn zijn als er delen van vergoed waren. Als je nu een verzekering afsluit heb je meestal nog een wachtmaand waarin je sowieso niet mag declareren. En volgens mij moet je naar waarheid invullen of je hond op het moment van afsluiten wel of niet iets mankeerd... even goed bekijken dus :)
Afbeelding
jarnoz
Actief
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder

Ongelezen bericht door jarnoz »

Joera schreef:
jarnoz schreef:goed dat je het zegt!
ik ga dus meteen morgen een afspraak maken want ze zeggen hoe eerder je er bij bent hoe beter maar mischien eerst even die verzekering afsluiten of even voor 1 keer naar een andere DA?

thnks
Mijn dierenarts heeft toen foto's van hem gemaakt ( onder narcose ) hij dacht al ED te zien en heeft me toen doorverwezen naar een orthopeed, die dit aan de hand van de fotos en klachten kon bevestigen. Er heeft nog een heel topic over gestaan op het forum, als je die graag wil doorlezen, dan zal ik t topic opzoeken.
Ik was toen overigens niet verzekerd, het koste me een smak geld, zou fijn zijn als er delen van vergoed waren. Als je nu een verzekering afsluit heb je meestal nog een wachtmaand waarin je sowieso niet mag declareren. En volgens mij moet je naar waarheid invullen of je hond op het moment van afsluiten wel of niet iets mankeerd... even goed bekijken dus :)
Ik wil dat graag lezen uiteraard maak me namelijk nogal zorgen.
Als het geld gaat kosten jammer dan dat weet je nou eenmaal met een huisdier.
Ik ga natuurlijk niet de gezondheid van mijn hond op het spel zetten om zelf geld te besparen.
Ik wacht morgen ochtend nog even af en anders ga ik zoiezo naar de DA maar als het geen gevaar oplevert dan wacht ik natuurlijk tot we verzekerd zijn.
En op dit moment weet ik nog niks zeker dus heb met de inschrijving niks gelogen.
En anders neem ik dat risico wel.

groetjes,
Afbeelding
jarnoz
Actief
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder

Ongelezen bericht door jarnoz »

ik heb zelf even gezocht naar je verhaal jeetje zeg ik ga de hele nacht bidden dat er iets anders aan de hand is.
Ik vind dat jij je erg sterk heb opgesteld ik weet niet of ik dat aan zou kunnen allemaal pffff.
Kan wel zeggen dat jij in ieder geval bewezen heb dat je een super baas bent voor je hond!!

ik ga duimen, bidden, smeken, en wat er allemaal nog mogelijk is.

greets,
jarno
Afbeelding
Joera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback

Ongelezen bericht door Joera »

jarnoz schreef:ik heb zelf even gezocht naar je verhaal jeetje zeg ik ga de hele nacht bidden dat er iets anders aan de hand is.
Ik vind dat jij je erg sterk heb opgesteld ik weet niet of ik dat aan zou kunnen allemaal pffff.
Kan wel zeggen dat jij in ieder geval bewezen heb dat je een super baas bent voor je hond!!

ik ga duimen, bidden, smeken, en wat er allemaal nog mogelijk is.

greets,
jarno
Oh scheelt miij weer zoeken :mrgreen: het is een erg lang topic geworden.
Het was allemaal lastig toen ter tijd, een jonge hond met een zware operatie en een lang herstel, maar hij is volledig hersteld en we doen nu zelfs behendigheid ( wel laag niveau ) maar hij kan alles wat een normale gezonde hond kan en hij heeft na zijn herstel nóóit meer last gehad. :E: sterkte!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”