Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
filmpje puppen Amai 8 Caro nu 5 weken oud.
Moderator: moderatorteam
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
filmpje puppen Amai 8 Caro nu 5 weken oud.
het gaat helemaal naar wens met de puppen. allemaal rond de 3 kilo en ze zijn bijna 4 weken oud. Niet te dik en niet te mager. Ze spelen, rennen en lopen met een pluchen voetbal 2 x zo groot als ze zelf zijn. Ze eten graag vlees en als het kan met een beetje warme geitenmelk erover heen. net genoeg om een paar lebbers van te nemen.
ze kunnen gillen, krijsen en grommen als de beste. hihihi. Machtige puppen. na het weekend mogen ze lekker naar buiten toe om een grotere wereld te verkennen. Moet het natuurlik niet met bakken uit de hemel komen. Koud mag het wel zijn, die vachtjes zijn dik genoeg.
geniet van de waggel kontjes.
ze kunnen gillen, krijsen en grommen als de beste. hihihi. Machtige puppen. na het weekend mogen ze lekker naar buiten toe om een grotere wereld te verkennen. Moet het natuurlik niet met bakken uit de hemel komen. Koud mag het wel zijn, die vachtjes zijn dik genoeg.
geniet van de waggel kontjes.
Laatst gewijzigd door Dianavdberkt op 13 nov 2011 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: filmpje puppen Amai 8 Caro 3,5 week oud
Wat een heerlijke bolletjes 
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
- Jippie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chinese Naakthond, Peruaanse Naakthond Middenslag, Poedel Middenslag, Podenco.
- Aantal honden: 6
Leuk om te zien zeg!
Vind het zo grappig om te zien, sommige rassen liggen met 3,5 week echt nog voor pampus, en dit zijn al hele hondjes!
Vind het zo grappig om te zien, sommige rassen liggen met 3,5 week echt nog voor pampus, en dit zijn al hele hondjes!

- Erwina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Het zijn inderdaad al echte hondjes! Vanmiddag heb ik ze goedgekeurd
Ze lijken echt ouder dan dat ze zijn, maar oh wat zijn ze leuk 
Welkom Ollie!

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Wat een heerlijke bolletjes 
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
-
chaos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
- Aantal honden: 3
Ja, ik zie het al, die raak je aan de straatstenen niet kwijt
Ik kom wel zo'n mooie zwarte halen, dan ben je er in ieder geval 1 kwijt
Mooi nest hoor! ziet er mooi uit. Chaos is nu op zoek naar al die puppen die hij net heeft gehoord..
Mooi nest hoor! ziet er mooi uit. Chaos is nu op zoek naar al die puppen die hij net heeft gehoord..
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
de laatste 3 filmpjes van onze puppen. De filmpjes zijn gemaakt vanaf de vierde week. Nu zijn ze alweer een dikke 5 weken oud. Over 1 week komt de chipper, worden ze geent en ga maar door.
Ze zijn ongelooflijk komisch. Eentje heeft het lef om tegen je te grommen als je met m aan het spelen bent, de ander gaat helemaal uit haar dak en kan niet harder kwispelen. Ze hebben allemaal hun eigen karaktertje. Eentje lijkt qua kop ontzettend veel op Caro en de het meisje dat zo ontzettend uit haar dak gaat lijkt weer heel erg op mijn Amai. Komisch om te zien.
Buiten dat willen ze allemaal op schoot om te kroelen en te spelen. Ze zijn behoorlijk krant en zaagsel zindelijk. Op 1 na gaan ze allemaal de IPO en KNPV in. Eentje komt in een zalig huisgezin terecht. Zij zal daar helemaal op haar plaats zijn. Een hondje met pit maar wat ook heel graag kroelt en bij je komt liggen.
Ze zijn gek op KVV, welke smaak dan ook. ( Carnibest gecombineerd met smuldier)
Ze maken van alles mee. stofzuigen, dweilen, herrie, bezoek, kinderen, buiten een tunnel om door heen te denderen, een lading speeltjes van de kinderafdeling bij Ikea en ga maar door. Ze blijven heel heel erg zeker en zijn ook zeer zelfstandig. Zelfoplossend vermogen is niet altijd aanwezig hihihi. Als de buitendeur open staat en er zit er eentje achter dan wil die door het kiertje naar binnen. blijven bonken want dat helpt hihihihi. Omlopen is er niet bij.
http://www.youtube.com/watch?v=iN-pQwzBEEU
http://www.youtube.com/watch?v=ay4XCabFdIE
http://www.youtube.com/watch?v=7cOon8P8tK8
Ze zijn ongelooflijk komisch. Eentje heeft het lef om tegen je te grommen als je met m aan het spelen bent, de ander gaat helemaal uit haar dak en kan niet harder kwispelen. Ze hebben allemaal hun eigen karaktertje. Eentje lijkt qua kop ontzettend veel op Caro en de het meisje dat zo ontzettend uit haar dak gaat lijkt weer heel erg op mijn Amai. Komisch om te zien.
Buiten dat willen ze allemaal op schoot om te kroelen en te spelen. Ze zijn behoorlijk krant en zaagsel zindelijk. Op 1 na gaan ze allemaal de IPO en KNPV in. Eentje komt in een zalig huisgezin terecht. Zij zal daar helemaal op haar plaats zijn. Een hondje met pit maar wat ook heel graag kroelt en bij je komt liggen.
Ze zijn gek op KVV, welke smaak dan ook. ( Carnibest gecombineerd met smuldier)
Ze maken van alles mee. stofzuigen, dweilen, herrie, bezoek, kinderen, buiten een tunnel om door heen te denderen, een lading speeltjes van de kinderafdeling bij Ikea en ga maar door. Ze blijven heel heel erg zeker en zijn ook zeer zelfstandig. Zelfoplossend vermogen is niet altijd aanwezig hihihi. Als de buitendeur open staat en er zit er eentje achter dan wil die door het kiertje naar binnen. blijven bonken want dat helpt hihihihi. Omlopen is er niet bij.
http://www.youtube.com/watch?v=iN-pQwzBEEU
http://www.youtube.com/watch?v=ay4XCabFdIE
http://www.youtube.com/watch?v=7cOon8P8tK8
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: filmpje puppen Amai 8 Caro nu 5 weken oud.
Leuk die filmpjes. Brengt herinneringen terug van niet lang geleden. Heerlijk om naar te kijken als ze hun eerste ontdekkingreis buiten de werpkist of puppyren gaan doen. 
- miekemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckel
- Contacteer:
leuke fimpjes wwarom krijgen ze met zijn aleen een lap pens wat is hier de bedoeling van ?
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
miekemuis schreef:leuke fimpjes wwarom krijgen ze met zijn aleen een lap pens wat is hier de bedoeling van ?
dr zit eigenlijk geen enkele bedoeling achter voor ons. Ik kan er natuurlijk bij vertellen dat je tevens kunt zien hoe het zit met voedselnijd naar anderen toe maar dat lag in dit geval niet in onze bedoeling. We vinden het trek spelletje aan een lap pens gewoon leuk om te zien. De puppen genieten daar ontzettend van.