Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Grijs? bijna wit zal je bedoelen jeetje wat gaat dat hard ineens zegm zijn manen zijn al witter dan die van PI, mooi vind ik dat trouwens!!
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Nou PI is zilvergrijs, die wordt niet wit, zijn manen worden wel (engelenhaar)zilver en ik vind het echt prachtig, maare van ruiluh kompt huiluh
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Rom wordt gespikkeld wit maar heeft ook nog steeds delen appelschimmel dus hij blijft nog even een toverbal. Maar hij is in de nu bijna 6 jaar dat ik hem heb wel flink verkleurd al. Als je zag hoe hij eruit zag toen ik hem op internet zag staan, dat lijkt wel een heel ander paard!