Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Witte herder gedood door politie

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Re: Witte herder gedood door politie

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Ennath schreef:En de eerste klachten over "gruwelijke beelden" (Orca's die op zeehonden jagen) waren al binnen een paar uur binnen bij de BBC. :piew:
Orca's zijn ook akelige beesten.

Maar telkens als ik dat zeg krijg ik iedereen over me heen. Omdat ze mooi zijn en zo.
Ja, dus? Ik vind het akelige beesten.

Niet dat ik er klachten over zou indienen trouwens, mijn tv heeft een uit-knop namelijk. :19:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

Marjoleine schreef:Maar telkens als ik dat zeg krijg ik iedereen over me heen. Omdat ze mooi zijn en zo.

Niet dat ik er klachten over zou indienen trouwens, mijn tv heeft een uit-knop namelijk. :19:

Och, of het nu akelige beesten zijn of niet. Feit bij ons was wel dat tot 2x toe de tv het begaf toen we de film (orca) aan het kijken waren op het moment die orca begon te "gillen" toen kleintje uit de moeder viel op die boot :ugh: 2ex wisten we wat er de vorige keer gebeurde maar waren ze "te laat" :LOL: Heb die film nu meerdere keren "zelf" gezien (in eigen huis met eigen tv) en tot nog toe toch echt "zekerheidshalve" de tv zacht gezet :engel:

Maar goed, waar waren we :cool2: oh ja, akelige beesten. Nah. Vind het geen akelige dingen. Vindt ze eerder interessant. Haaien daarentegen vind ik wel "akelige" dingen maar desondanks vind ik het schitterend dergelijke films/docus te zien.

Docus staan hier meer dan eens op, kinderen lopen vaak genoeg even de kamer in en zien ze die docus blijven ze in 1e instantie vaak genoeg staan terwijl ze aanstalten maken om naar boven (eigen kamer/tv) te gaan maar meer dan eens zitten ze op een gegeven moment toch heel geïnteresseerd mee te kijken hoe de "natuur" nu precies "werkt". Is tot nog toe geen slachtofferhulp aan te pas gekomen :denken: :wink:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Ik vind het heel bizar dat een hond hierom wordt doodgeschoten, met de informatie die nu voor handen is.
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Valerie schreef:Ik vind het heel bizar dat een hond hierom wordt doodgeschoten, met de informatie die nu voor handen is.
Ik ook.

En slachtofferhulp vind ik nóg bizarder :piew:
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

smoekie schreef:
Muk schreef:
Jess schreef:Doodschieten lijkt mij niet echt nodig geweest. Meer frustratie van de politie misschien? Het zal je maar gebeuren als hondeneigenaar zeg..
Nou, ik geef de politie anders groot gelijk dat die de hond heeft doodgeschoten. Als eigenaar heb je zelf ook een verantwoording hierin en die is blijkbaar totaal niet genomen door de eigenaar. Die eigenaar is geen knip voor de neus waard en zou zich kapot moeten schamen.

Een agressieve hond die zondagmiddag twee herten in Oost-Maarland heeft aangevallen is door de politie doodgeschoten. Dat melde de politie Limburg Zuid maandag.

De hond had de herten zwaar verwond op een omheind terrein aan de Kasteellaan. Rond 16:00 uur werd de politie gewaarschuwd door getuigen. In het weiland zag de politie twee zwaargewonde herten liggen. De hond liep op hetzelfde terrein en vertoonde dusdanig gedrag dat de politie besloot het dier direct dood te schieten. Reden hiervoor was ook dat in de omgeving van het perceel mensen wandelden en niet gegarandeerd kon worden dat de hond op het terrein zou blijven.

De herten waren zo zwaar gewond dat ze direct door de agenten uit hun lijden werden verlost. Het doden van de dieren was voor omstanders niet zichtbaar.

De eigenaar van de herten bleek ook de eigenaar van de hond te zijn. Hij was niet aanwezig en werd telefonisch op de hoogte gebracht. Door de agenten werd slachofferhulp aangeboden aan de aanwezige wandelaars met kinderen.

http://www.hartvannederland.nl/nederlan ... hond-dood/
========================================================================

Mwoah, ik weet niet of de eigenaar van de hond geen knip voor de neus waard is eerlijk gezegd :19: Was omheind terrein, waren zijn eigen herten, was zijn eigen hond en misschien loopt de hond normaliter altijd al "los" (waakhond oid) :19: Niemand weet wat er precies gebeurd is?

Persoonlijk vind ik het doodschieten van die hond nogal overdreven. Hoeveel honden zijn er wel niet die op eigen erf/terrein dusdanig agressief overkomen naar mensen die daar vlak langslopen? Ook allemaal maar afschieten omdat voorbijgangers niet verzekerd kan worden dat de betreffende hond over het muurtje/hekje/schutting springt????

Dat is naar mijn idee zo ongeveer wat hier gebeurd is :roll: Hond liep op eigen terrein. Andere mensen hebben op datzelfde stuk weiland niets te zoeken. Net zo goed als dat andere mensen niets in jouw/mijn tuin te zoeken hebben :wink:

En dat slachtofferhulp werd aangeboden vind ik persoonlijk al helemaal van de zotte :piew: Kinderen mogen zeker dan ook niet naar national cheografic e.d. kijken :ugh:
Dat verandert mijn mening ook wel. Als het eigen terrein is en de hond is daar in de hertenwei gekomen. Maar dan vraag ik mij wel serieus af wat de eigenaar zelf heeft gedaan behalve de politie te bellen. Want voordat die er zijn ben je zeker al 15 minuten verder.

Slachtofferhulp voor de kinderen is ook zwaar overdreven.
smoekie
Zeer actief

Valerie schreef:Ik vind het heel bizar dat een hond hierom wordt doodgeschoten, met de informatie die nu voor handen is.
Zijn wel eens honden om minder doodgeschoten door de politie :roll:

Zoals ik het uit verschillende mediaberichten opmaak "vertoonde" de hond op het (eigen) terrein dusdanig "gedrag" dat ze besloten omdat de hond dood te schieten omdat ze niet konden garanderen dat de hond op "eigen" terrrein zou blijven :piew:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Inge O schreef:
Miranda schreef: En slachtofferhulp vind ik nóg bizarder :piew:
het westen gaat gewoon kapot aan zichzelf, het wordt steeds maar erger en erger en triester en triester :ugh: .
Dat geloof ik ook ja.
Slachtofferhulp voor zoiets ......................... :roll:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

Ik ook. Het lijkt mij zo voorbarig. Wel jammer dat de info zo summier is.
smoekie
Zeer actief

Muk schreef:Dat verandert mijn mening ook wel. Als het eigen terrein is en de hond is daar in de hertenwei gekomen. Maar dan vraag ik mij wel serieus af wat de eigenaar zelf heeft gedaan behalve de politie te bellen. Want voordat die er zijn ben je zeker al 15 minuten verder.

Slachtofferhulp voor de kinderen is ook zwaar overdreven.

Zoals ik het begrepen heb heeft de eigenaar de politie niet gebeld, maar de politie de eigenaar (althans zo lees ik het) omdat er staat dat hij telefonisch op de hoogte werd gebracht???

Maar goed, je weet niet of de hond doorgaans wel bij de herten kon/mocht komen of dat deze ontsnapt was of wat dan ook. Precies wat jij al zegt. Vanaf het moment dat de politie gebeld is en "ter plaatse" gaat er doorgaans wel even wat tijd over heen. In de tussentijd is de hond klaarblijkelijk al die tijd gewoon op "eigen" terrein gebleven.

Ik heb hier eerder het idee dat ze het terrein zijn opgegaan, de hond het terrein "bewaakt" heeft waardoor ze de hond hebben afgeschoten. Wachten op of contact opnemen met de eigenaar (dmv buren of wat) was blijkbaar geen optie :hmmm: Ja, achteraf ja.
Laatst gewijzigd door smoekie op 07 nov 2011 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia

Ongelezen bericht door Fizgig »

Be-lachelijk zeg! Ik hoop dat er meer informatie binnenkomt want wat een raar verhaal! De hond zal wel onder het bloed hebben gezeten? Misschien dat ze dachten dat hij mensen had aangevallen? Of dat hij hondsdolheid had? Ik ben benieuwd wat voor protocolletje de politie heeft voor dit soort incidenten...
En de herten waren dus nog niet dood...hoe moet ik dat voor me zien dan? Een hond die twee stuiptrekkende herten verdedigt? Ik zet mijn geld erop in dat de politie dacht dat het een echte witte wolf was, dat het die ene wolf was op de hei ergens in Nederland en dat ie verdwaald was. Anders vind ik het een te raar verhaal.
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

smoekie schreef:
Marjoleine schreef:Maar telkens als ik dat zeg krijg ik iedereen over me heen. Omdat ze mooi zijn en zo.

Och, of het nu akelige beesten zijn of niet. Feit bij ons was wel dat tot 2x toe de tv het begaf toen we de film (orca) aan het kijken waren op het moment die orca begon te "gillen" toen kleintje uit de moeder viel op die boot :ugh: 2ex wisten we wat er de vorige keer gebeurde maar waren ze "te laat" :LOL: Heb die film nu meerdere keren "zelf" gezien (in eigen huis met eigen tv) en tot nog toe toch echt "zekerheidshalve" de tv zacht gezet :engel:

Maar goed, waar waren we :cool2: oh ja, akelige beesten. Nah. Vind het geen akelige dingen. Vindt ze eerder interessant. Haaien daarentegen vind ik wel "akelige" dingen maar desondanks vind ik het schitterend dergelijke films/docus te zien.

Docus staan hier meer dan eens op, kinderen lopen vaak genoeg even de kamer in en zien ze die docus blijven ze in 1e instantie vaak genoeg staan terwijl ze aanstalten maken om naar boven (eigen kamer/tv) te gaan maar meer dan eens zitten ze op een gegeven moment toch heel geïnteresseerd mee te kijken hoe de "natuur" nu precies "werkt". Is tot nog toe geen slachtofferhulp aan te pas gekomen :denken: :wink:
Zodra de leeuw de gazelle vangt zappen mijn kinderen naar een andere zender. Watjes. :wink:
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

lets have fun schreef:Zodra de leeuw de gazelle vangt zappen mijn kinderen naar een andere zender. Watjes. :wink:
Oh, dat doe ik ook. Hoewel het puur natuur is, blijf ik het sneu vinden om te zien. Dus ja, op dit gebied ben ik zeker een watje.
smoekie
Zeer actief

lets have fun schreef:
smoekie schreef:Docus staan hier meer dan eens op, kinderen lopen vaak genoeg even de kamer in en zien ze die docus blijven ze in 1e instantie vaak genoeg staan terwijl ze aanstalten maken om naar boven (eigen kamer/tv) te gaan maar meer dan eens zitten ze op een gegeven moment toch heel geïnteresseerd mee te kijken hoe de "natuur" nu precies "werkt". Is tot nog toe geen slachtofferhulp aan te pas gekomen :denken: :wink:
Zodra de leeuw de gazelle vangt zappen mijn kinderen naar een andere zender. Watjes. :wink:

Oh er zijn heus wel eens stukjes geweest waarbij je ineens "ieuwww" hoorde hoor en ze de handen ff voor het gezicht hadden met de vingers "open" :LOL: Maar goed. Tis gewoon hoe de natuur werkt. Dat mogen ze van mij best "meekrijgen" :wink:
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

smoekie schreef: Och, of het nu akelige beesten zijn of niet. Feit bij ons was wel dat tot 2x toe de tv het begaf toen we de film (orca) aan het kijken waren op het moment die orca begon te "gillen" toen kleintje uit de moeder viel op die boot :ugh: 2ex wisten we wat er de vorige keer gebeurde maar waren ze "te laat" :LOL: Heb die film nu meerdere keren "zelf" gezien (in eigen huis met eigen tv) en tot nog toe toch echt "zekerheidshalve" de tv zacht gezet :engel:
Aah zo heet die film, op exact dat moment kwam ik ineens naar beneden als klein meisje :ugh: :80:

Belachelijk dat die hond om die reden is neergeschoten. Zoveel dingen wat moeilijk/moeilijk is, en ontzettend lang duurt. En dit is in een seconde beslist. :roll:
Afbeelding
smoekie
Zeer actief

Elmo/maureen schreef:
smoekie schreef: Och, of het nu akelige beesten zijn of niet. Feit bij ons was wel dat tot 2x toe de tv het begaf toen we de film (orca) aan het kijken waren op het moment die orca begon te "gillen" toen kleintje uit de moeder viel op die boot :ugh: 2ex wisten we wat er de vorige keer gebeurde maar waren ze "te laat" :LOL: Heb die film nu meerdere keren "zelf" gezien (in eigen huis met eigen tv) en tot nog toe toch echt "zekerheidshalve" de tv zacht gezet :engel:
Aah zo heet die film, op exact dat moment kwam ik ineens naar beneden als klein meisje :ugh: :80:
:schrik: ieuwwww :LOL:
Elmo/maureen
Zeer actief

smoekie schreef:
Elmo/maureen schreef:
:schrik: ieuwwww :LOL:
ik was redelijk geshockeerd ja :mrgreen: Mijn vader wist ook niet hoe snel hij hem v/d zender af moest krijgen :mrgreen:
Afbeelding
Sandra 1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder x Hollandse herder

Ongelezen bericht door Sandra 1970 »

Misschien krijgen ze wel slachtofferhulp omdat ze gezien hebben dat de hond is afgeknald.
Ik ben het trouwens helemaal niet eens met zoals het is gegaan. Politie had gewoon moeten wachten op de eigenaar
Groetjes van Sandra
ArCee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nikan, kruising Rottweiler x Beauceron vanuit Spanhe.

Ongelezen bericht door ArCee »

Nanna schreef:OOST-MAARLAND - De politie heeft zondagmiddag in Oost-Maarland, vlak bij Eijsden (Limburg), een agressieve hond doodgeschoten die vlak daarvoor twee herten had aangevallen en zwaar verwond. Ook de herten moesten worden afgemaakt, maakte de politie maandag bekend.

Getuigen zagen hoe de witte herder met een hert aan het slepen was. Omdat er mensen in de buurt rondliepen en de hond zich dreigend gedroeg, schoot de politie het dier dood. De politie verloste ook de zwaargewonde herten uit hun lijden.

bron
Er zijn in Nederland ook jagers opgepakt die andere dieren vergiftigden en dood schoten om de door hun uitgette fasanten opvraten :piew:
Ik bedoel, dan fok je dus fasanten, ALLEEN om ze in een bos te zetten, om ze vervolgens te kunnen afschieten :80:
Sowieso ontbreekt elke logica hieraan, maar dan ook nog eens de dieren doden op verschrikkelijke manieren die achter je vogels aangaan? Wie zet ze nou uit?
Ik zeg, die jagers lekker op dezelfde mnaier aanpakken als die witte herder.
Die herder kan nog beroepen op zijn instinkt.
Die jagers zijn gewoon door en dor verrot!! :boos:
Die eens uitzetten en op gaan jagen met dit forum, eens zien hoe ze dat vinden, etterbakken!! :devil:
Met een huis vol dieren, valt er altijd iets te vieren
Toen ik de mensen leerde kennen, ging ik mijn hond meer verwennen
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Wat een overtrokken reactie zeg ,en dan ook nog slachtofferhulp erbij :ugh: :roll:
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

nou het is hier zowat om de hoek, en van wat ik begrepen heb heeft de eigenaar een berichtje gekregen van de politie dat ze zijn hond overhoop hebben geschoten, en oh ja, ook 2 herten.

Het is te zot voor woorden want ik kan me zo voorstellen dat de hond per ongeluk is uitgebroken. Dat er wat suffe trienen aan het wandelen waren met hun koters en dat zij de politie hebben ingelicht over een 'valse' hond.

oh en het stikt hier van de herten, dus in het bos kun je je lol op als je een hond hebt die jaagt.
:pop:
tineke

smoekie schreef:
Elmo/maureen schreef:
Oh als je die film hebt mag je hem voor mij kopieren als je wil ,jeugdsentiment :mrgreen:
tineke

Cleva schreef:Oooooh, je hond in een hertenkampje.
Haha!

Wat een nachtmerrie.

Ik was hem ook gesmeerd. Het is dat ze gechipt zijn.

Dapper is trouwens ook een keer rondgegaan over een kinderboerderij.
De sloot was bevroren en daar had ik even niet bij stilgestaan.
Een hoop geschreeuw en pauwen en kippen die gillend door de lucht vlogen.
Ponies die door de schoolklassen heen galoppeerden. Personeel dat al godverend achter mijn hond aan zat.

Lááiend waren ze daar. Terecht overigens.

We hebben ons ziek gelachen.
Zo had ik een keer een labrador die een dode vis vond en daarmee snel de sloot overstak de schooltuintjes in om daar de vis te gaan liggen opkluiven.
Daar werd ook achteraan gejaagd door de schooltuimedewerkers al vloekend en tierend :mrgreen:
Ik gilde me inwendig ook rot :mrgreen:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

na ja die hond zal het niet meer doen :roll:
topoptreden weer van iedereen.
alleen maar verliezers :19:
Elmo/maureen
Zeer actief

pooh schreef:nou het is hier zowat om de hoek, en van wat ik begrepen heb heeft de eigenaar een berichtje gekregen van de politie dat ze zijn hond overhoop hebben geschoten, en oh ja, ook 2 herten.

Het is te zot voor woorden want ik kan me zo voorstellen dat de hond per ongeluk is uitgebroken. Dat er wat suffe trienen aan het wandelen waren met hun koters en dat zij de politie hebben ingelicht over een 'valse' hond.

oh en het stikt hier van de herten, dus in het bos kun je je lol op als je een hond hebt die jaagt.
:80: Zo, ik zou niet echt lief zijn :schrik: met zo'n berichtje :evil:
Afbeelding
Zilla
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso Italiano en Staffordshire Bull Terrier

Ongelezen bericht door Zilla »

Zijn niet alleen je herten dood maar ook je hond.. En alle wandelaars hebben een trauma :oohja:
Afbeelding
daywalker
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog - Mechelse Herder - Akita -
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door daywalker »

agenten die eigenlijk niet geschikt zijn voor die functie, zullen nogal snel hun wapen onnodig trekken ipv hun verstand eerst te gebruiken. Om dan ook nog in dit geval slachtofferhulp in te schakelen, getuigd helemaal van een kermisactie. :piew:
Ze hadden beter eerst die eigenaar gewaarschuwd ipv. meteen te gaan knallen. Als het mijn hond had geweest, had desbetreffende agent een gigantische knal tegen zijn bakkes gehad voor het afschieten van mijn hond, maar ja, dan had ie mij misschien ook afgeknald. Je weet het niet he :roll:
mijn vrienden zie je niet, die staan achter me
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

ArCee schreef:
Nanna schreef:OOST-MAARLAND - De politie heeft zondagmiddag in Oost-Maarland, vlak bij Eijsden (Limburg), een agressieve hond doodgeschoten die vlak daarvoor twee herten had aangevallen en zwaar verwond. Ook de herten moesten worden afgemaakt, maakte de politie maandag bekend.

Getuigen zagen hoe de witte herder met een hert aan het slepen was. Omdat er mensen in de buurt rondliepen en de hond zich dreigend gedroeg, schoot de politie het dier dood. De politie verloste ook de zwaargewonde herten uit hun lijden.

bron
Er zijn in Nederland ook jagers opgepakt die andere dieren vergiftigden en dood schoten om de door hun uitgette fasanten opvraten :piew:
Ik bedoel, dan fok je dus fasanten, ALLEEN om ze in een bos te zetten, om ze vervolgens te kunnen afschieten :80:
Sowieso ontbreekt elke logica hieraan, maar dan ook nog eens de dieren doden op verschrikkelijke manieren die achter je vogels aangaan? Wie zet ze nou uit?
Ik zeg, die jagers lekker op dezelfde mnaier aanpakken als die witte herder.
Die herder kan nog beroepen op zijn instinkt.
Die jagers zijn gewoon door en dor verrot!! :boos:
Die eens uitzetten en op gaan jagen met dit forum, eens zien hoe ze dat vinden, etterbakken!! :devil:
Doe eens gewoon normaal. :roll:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
ArCee
Zeer actief

Maar is die hond nu afgeschoten omdat hij de herten had gegrepen, of omdat hij die agenten bedreigde? Er staat dat hij lelijk deed naar de agenten toe?

Een hond die schapen of zo grijpt, ja die zijn van iemand, dat is vee. Herten zijn toch, op zich, niemands echte eigendom, behalve misschien dat Staats bosbeheer het over ze te zeggen heeft?

Dan zou je toch zowat denken dat dit toch wel even anders ligt dacht ik?
Op zich is het dan zo dat deze hond niemand benadeeld, toch?
het is geen echte eigendom van iemand, dus op zich lijd niemand schade.

Als je een hond een schaap laat doorbijten moet de eigenaar van het schaap aangifte doen. Baas van de hond krijgt dan een boete voor vernieling van iemand anders zijn eigendom meen ik?
Pas bij herhaald plaats vinden word besloten de hond in te laten slapen meen ik?

Nu deed deze hond lelijk? Ja, hij volgde waarschijnlijk zijn instinct door zijn "prooi" te willen verdedigen? Dat kan een agent toch ook bedenken of boeit dat niet?
Politieverodering zegt: Zie je tandjes, hoor je een grom, meteen schieten?
Lijkt mij niet.
Shima
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Shima »

Inge O schreef:
Shima schreef:Wel als de hond zich dreigend gedraagd naar mensen. :wink:
wat heet dreigend, laat ik nu doorsnee geen hoge pet ophebben van de hondenkennis van degene die dit soort dingen verslaat.
Dat is precies wat ik bedoel. Politie voelde zich bedreigd dus mag blijkbaar schieten. Er zijn volgens mij heel veel verschillende maatstaven in Nederland als het op hondenagressie aankomt.
ArCee
Zeer actief

Ik gok dat een standaart hondengeleider van politie honden al anders ziet en benaderd, als een doorsnee agentje?
Politie mag dan veel rechts en wetskennis bezitten, qua algemene ontwikkeling staan ze niet altijd bovenaan de lijst hoor :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”