Maar ze is de laatste week erg fanatiek aan het soppen geslagen, haar tut lijkt ook wat groter dan eerder en (ik weet niet of dat erbij hoort) ze hapt/wroet opeens erg in haar vacht als ze ligt (dus richting haar kont maar dan niet zo ver). Ze heeft geen vlooien.
Ook op cursus (die mijn man met haar doet) merkte de trainster zaterdag op dat het down under al aardig groot was en zij had gezegd dat we er op moesten rekenen dat de eerste loopsheid met een paar weken mss weleens een feit kan zijn.
Wat zijn bij jullie teven de voortekenen voor de loopsheid? Zijn ze anders in gedrag, temperament, eetlust oid? Van deze dingen merk ik niks overigens. In boekjes vind ik daar niks over, alleen dat je weet dat ze loops is als de vulva opzwelt, ze bloeddruppels verliest en er reuen interesse krijgen. Nu zijn verrweg de meeste reuen hier in de buurt niet meer vruchtbaar (wat wel fijn is als je zelf een loopse teef hebt haha) dus weet niet hoe goed ik het daar aan af kan lezen. Ik lees echter ook wel dat je van sommige teefjes niets vindt qua bloed. Hoe weet ik dan of en wanneer ze loops is? Ze is is echt nog wat jong om tienermoedertje te worden van een van de weinige reutjes die nog wel pups kan verwekken hier in de buurt (bovendien ken ik alleen een intacte boxer en bordercollie, plus de bd van schuins tegenover van een maand of 5, ik vid dat geen aantrekkelijke combi's haha).
Sorry voor de vragen hoor, voel me erg groen nu