Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Met deze ga ik wat doen, op canvas of op aluminium.. vind deze echt gaaf.
PI vertrekt, was eigenlijk helemaal niet de bedoeling maar hij wilde in galop aanspringen en deed dat ook hier met wat bombarie
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Ik vind die eerste juist helemaal geweldig, het effect wat het zwart-wit oplevert, het feit dat de foto nu eens niet gewoon recht is genomen maar schuin, en de hele compositie van paard, garrocha en amazone. Een foto die zo in een of ander heel luxe (paarden)blad zou kunnen staan vind ik.
De andere foto's zijn ook super trouwens. Die laatste is wel heel spectaculair, gaaf hoor!
LongFields schreef:Ik vind die eerste juist helemaal geweldig, het effect wat het zwart-wit oplevert, het feit dat de foto nu eens niet gewoon recht is genomen maar schuin, en de hele compositie van paard, garrocha en amazone. Een foto die zo in een of ander heel luxe (paarden)blad zou kunnen staan vind ik.
De andere foto's zijn ook super trouwens. Die laatste is wel heel spectaculair, gaaf hoor!
Thanks, ik ben er ook helemaal weg van, ik zag em en had echt zoiets van Wow.. jij somt precies op wat er zo gaaf aan is
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
LongFields schreef:Ik vind die eerste juist helemaal geweldig, het effect wat het zwart-wit oplevert, het feit dat de foto nu eens niet gewoon recht is genomen maar schuin, en de hele compositie van paard, garrocha en amazone. Een foto die zo in een of ander heel luxe (paarden)blad zou kunnen staan vind ik.
Scheelt mij weer typen, want ik kan mij hier helemaal bij aansluiten.
Hoe kan je in hemelsnaam rijden met zo'n enorme speer... echt heel erg knap!
Thanks, we zijn er aan gewend maar alle begin is moeilijk
*Anita* schreef:vind de eerste helemaal geweldig.
wordt getrokken om er naar te kijken omdat deze niet doorsnee is.
Houd daar wel van
Dat had ik dus precies hetzelfde!!
Op dit moment zijn we even uit de roulatie, hij is nog herstellende van een blessure na een val