Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Voor op de website van de stal waar Romanov staat hadden ze me gevraagd of ik de manegedieren op de kiek wilde zetten. Vanochtend heb ik dat met behulp van iemand anders gedaan. Het weer liet wat te wensen over, maar ze staan er toch nog wel aardig op over het algemeen. Deze foto's zijn nog onbewerkt, de foto's die op de site komen zullen nog bewerkt gaan worden (halstertouwtjes wegwerken e.d.)
En nog een kiekje van Romanov die een frisse neus haalt uit het luik van zijn stal:
Dit is een nieuwe op stal, een 4-jarig ruintje dat ook betuigd schijnt te zijn. Ik vind hem ook geweldig! Die hebben ze op een Welsh-veiling gekocht, net zoals het Welsje wat onder de foto van deze in mijn openingspost stond.
- Herkansing nadat Moefasa bij letter 1 al op send drukte -
Vooral de pony hoofdjes zijn heel goed gelukt. Grote paarden blijven doorgaans sullig kijken bij het poseren, ik zie maar zelden dat foto's daarvan net zo leuk uitpakken als bij ponies
Laatst gewijzigd door Plumeau op 06 nov 2011 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne. Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)
Zijn ze ook. Die bovenste is al 19 jaar trouwens, en ziet er nog supergoed uit. Het is echt een knap ding.
De onderste is een jaar of 10, en die heeft een hele aparte kleur, bruin met zwarte gloed én een aalstreep net zoals een ezel vaak heeft (dus ook met "kruis" op de schouders.
Plumeau schreef:
Vooral de pony hoofdjes zijn heel goed gelukt. Grote paarden blijven doorgaans sullig kijken bij het poseren, ik zie maar zelden dat foto's daarvan net zo leuk uitpakken als bij ponies
Ik vraag me af of je bij alle dieren wel goed hebt of het een pony of paard is. Welke zijn de pony's volgens jou?
Een paar van de paarden waarvan jij vindt dat ze sullig kijken, zijn al 27 jaar oud, dus dat die niet meer superalert erbij staan, dat lijkt me niet zo gek.
Dit vind ik ook niet echt sullig (en het is toch écht een paard!)
Wat een mooie foto's... en ze zijn allemaal mooi, maar deze springt er uit voor mij... Hij (zij?) heeft zo'n zachte blik... Is het ook een lieverd, of?
Wat een mooie foto's... en ze zijn allemaal mooi, maar deze springt er uit voor mij... Hij (zij?) heeft zo'n zachte blik... Is het ook een lieverd, of?
Dit is echt een lieverd inderdaad, dit paard is al 27 jaar oud en is aan de manege geschonken toen hij met pensioen ging. Hij heeft ZZ-Licht dressuur gelopen.
LongFields schreef:Zijn ze ook. Die bovenste is al 19 jaar trouwens, en ziet er nog supergoed uit. Het is echt een knap ding.
De onderste is een jaar of 10, en die heeft een hele aparte kleur, bruin met zwarte gloed én een aalstreep net zoals een ezel vaak heeft (dus ook met "kruis" op de schouders.
yamie schreef:
heb je van deze toevallig een foto waar hij/zij helemaal op staat?
Nee, ik heb zelf alleen maar hoofdfoto's gemaakt vandaag. Op de website staat bij de huidige foto's ook geen foto van haar waar ze helemaal op staat. Hoezo eigenlijk?
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...