Ik ga strax toch maar even naar de DA, na laten kijken.
Bij ogen vind ik dat toch niet prettig
Moderator: moderatorteam
TARAKNee, bij Lotje is het niet weggehaald. Lotje is 14 jaar en neemt medicatie voor haar hart (lekkende klep). Ondanks dat de dierenarts geen probleem zag, wil ik haar liever toch niet onder narcose laten gaan, tot nu toe groeit het niet veel meer. Dierenarts vermelde wel, des te langer je wacht des te groter het word en des te moeilijker de operatie word, omdat ze een stuk ooglid moeten wegnemen. Maar ik durf het met Lotje niet goed.M@rleen schreef:Bedankt allemaal! Het blijft een beetje door m'n kop malen, ook dat ze gezegd heeft dat het op andere plekken weer terug kan komen.. Hij heeft nooit iets en nu dit.
@Linsey; is het bij Lotje ook weggehaald? Als ik dat niet deed, verwacht ze dat het op z'n oog slaat, met alle gevolgen van dien..
Oh bah..Linsey schreef:Nee, bij Lotje is het niet weggehaald. Lotje is 14 jaar en neemt medicatie voor haar hart (lekkende klep). Ondanks dat de dierenarts geen probleem zag, wil ik haar liever toch niet onder narcose laten gaan, tot nu toe groeit het niet veel meer. Dierenarts vermelde wel, des te langer je wacht des te groter het word en des te moeilijker de operatie word, omdat ze een stuk ooglid moeten wegnemen. Maar ik durf het met Lotje niet goed.M@rleen schreef:Bedankt allemaal! Het blijft een beetje door m'n kop malen, ook dat ze gezegd heeft dat het op andere plekken weer terug kan komen.. Hij heeft nooit iets en nu dit.
@Linsey; is het bij Lotje ook weggehaald? Als ik dat niet deed, verwacht ze dat het op z'n oog slaat, met alle gevolgen van dien..

Deze DA heb ik vaker gehad, zij is erg goed. De praktijk is ook erg goed, alleen de 2 die dinsdag gekeken hebben, ken ik niet. En dan vertrouw ik eerder de DA die ik vaker gehad heb en waarvan ik weet dat zij goede diagnoses stelt, dan 2 die ik niet eerder meegemaakt heb.Sas schreef:mmm, zeker goed nieuws maar krijg wel het gevoel dat je hond bijna (om niets) onder het mis is gegaan. Best fijn een doortastende DA maar is die nu niet iets doorgeslagen?