Fafo schreef:Gétverdemme zeg, vind het even verschikkelijk als 'prada' chihuahuas in tasjes met kleertjes aan.

Dit is toch appels met peren vergelijken? Oké, ze zijn een paar uur bezig met het in model brengen van de poedels maar daarna kan het dier toch gewoon weer lopen en rondrennen?
Ik ben soms ook lang bezig met het borstelen en kammen van mijn honden. Sterker nog, vanavond heb ik ze alledrie uitgebreid gekamd, geborsteld, de pootjes bijgeknipt (nou ja, de haren dan

). Dan moeten ze liggen, staan en zitten zodat ik er goed bij kan. Is dat ook zielig?
Ik vind het in ieder geval niet te vergelijken met hondjes die in tasjes worden meegedragen en niet op hun eigen pootjes kunnen staan.
Kleertjes voor honden vind ik ook een ander chapiter. Er zijn zat hondjes die het maar al te fijn vinden om een warm jasje aan te hebben in koude seizoenen. Trouwens, mijn Lyndie loopt ook in een regenjas als het regent. En ik heb net 2 hurtta-regenjassen bijbesteld voor de andere twee. Heb ik als het regent geen kleddernatte collies in huis en geen condens meer op de ramen en kletsnatte vloeren. Is dat ook zielig?