Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ons Knabstrupperveulen van dit jaar, het veulen van de merrie die ik verzorg! Net zo lief als haar moeder, voor de duvel nog niet bang en lekker ontdeugend. Zaterdag komen haar eerste kijkers en stiekem vind ik dat wel wat moeilijk.. Wat raak je toch snel gehecht aan zo'n dier!
Is ze knap of is ze knap?
Nog even bij mams
Ik hoef natuurlijk niet te vertellen dat ik hartstikke trots ben op dit mooie veulen
sbientje schreef:wauw knabstruper, daar zie je er ook nie techt veel van. Leuk veulen, al zijn alle veulens leuk eigenlijk
Wj hebben er op dit moment 6 staan! 't Is een enorm fijn ras vind ik.
Turrie schreef:Hoe oud is ze?
En krijgt ze ook nog stippen?
Mooi dier..
Nee, ze krijgt geen stippen. Ze heeft er wel 3, maar die zie je slecht. Mama Marisse is panterbont en de moeder van Marisse is ook panterbont. De vader van Melinda is ook panterbont en Melinda zelf iseen fewspot. Letterlijk vertaalt dus gewoon een paar stippen. Melinda is bijna 5 maand oud, moeders is 164 cm, moet je na gaan hoe groot Melinda al is!
Ik vind het altijd een gek gezicht om een veulen te zien wat al helemaal wit is. Ben natuurlijk zelf een schimmel gewend die pas op latere leeftijd gaat kleuren. Ook wel jammer dat dit veulen geen stippen krijgt zoals haar moeder. Dat vind ik wel mooier.
Maar het is wel een knap ding om te zien verder hoor! Kan me voorstellen dat het best moeilijk voor je zal zijn als ze verkocht wordt en weggaat. Maar dat weet je natuurlijk van tevoren.
LongFields schreef:Ik vind het altijd een gek gezicht om een veulen te zien wat al helemaal wit is. Ben natuurlijk zelf een schimmel gewend die pas op latere leeftijd gaat kleuren. Ook wel jammer dat dit veulen geen stippen krijgt zoals haar moeder. Dat vind ik wel mooier.
Maar het is wel een knap ding om te zien verder hoor! Kan me voorstellen dat het best moeilijk voor je zal zijn als ze verkocht wordt en weggaat. Maar dat weet je natuurlijk van tevoren.
Inderdaad, je weet het van tevoren maar toch hecht je je aan zo'n hummel hè. In principe staan alle paarden voor een goed bod te koop, Marisse heeft echter 'gelukkig' zomerexceem, daarom ben ik niet zo bang dat ze snel verkocht zal worden. Ik ben trouwens ook meer van de stippen en binnen de wereld van dit ras zijn stippen natuurlijk gewenst, daarom dachten we dat ze moeilijk verkocht zou worden. Toch is ze het veulen waar de meeste intressereacties op kwamen. Ze zal waarschijnlijk een leuke fokmerrie zijn door haar barokke bouw, maar met haar karakter (uiteraard nog niet helemaal gevormd) zal het me ook niks verbazen als ze de sport in gaat.
Prachtig! maar ik houd wel van de lichte kleurtjes, je kan bij mij ook een perlino zo parkeren hoor
Moeders is trouwens ook heel mooi! Is ze via het stamboek gefokt?
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
cloris schreef:Prachtig! maar ik houd wel van de lichte kleurtjes, je kan bij mij ook een perlino zo parkeren hoor
Moeders is trouwens ook heel mooi! Is ze via het stamboek gefokt?
Ja, ze is via het stamboek gefokt.
Marisse's moeder Marguerite is Xantos x Lolita (Marguerite is nog bij ons op stal) en Marisse zelf is Baron aus der schützenden Hand x Marguerite.
Voor de liefhebbers, hier staat Marisse: www.fincalinda.nl. Er wordt ook gefokt in PRE (wij hebben de enige Cobra van Nederland )