Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fokken met ?
Moderator: moderatorteam
- Yaika
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador, ruwharige teckel
- Aantal honden: 2
Re: Fokken met ?
Het zijn wel leuke pups 
"Als je op de witte lijn blijft rijden, rij je altijd goed"
-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Aantal honden: 2
Dan kijk je toch gewoon op haar site,daar staat hoeveel er geboren zijn en foto's van de eerste week.crutz schreef:Berichtje op Facebook dat t er wel nog staat, van Leanne, geen antwoord op m'n vraag mbt flessen..Marjoleine schreef:Dat kun je toch weghalen?crutz schreef:Oké, ik wordt vast gek. Zou zweren dat ik vorige week op haar Facebook gereageerd had op een pup die geflest werd met de vraag of alles wel goed ging (waarom flessen, of mss heel groot nest), nu is de foto weg & geen reactie. Wel een nwe pupfoto op Facebook, ze zullen er dus idd wel al zijn.
Als iemand wat op je FB zet bedoel ik?
Dus wie zegt dat jij gek wordt?
Even google op Leanne rottweilers en je vind haar site
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
nou, zo goed volg ik het (& rotts in het bijzonder) niet hoor,eefje+huig schreef:Dan kijk je toch gewoon op haar site,daar staat hoeveel er geboren zijn en foto's van de eerste week.crutz schreef:Berichtje op Facebook dat t er wel nog staat, van Leanne, geen antwoord op m'n vraag mbt flessen..Marjoleine schreef:Dat kun je toch weghalen?crutz schreef:Oké, ik wordt vast gek. Zou zweren dat ik vorige week op haar Facebook gereageerd had op een pup die geflest werd met de vraag of alles wel goed ging (waarom flessen, of mss heel groot nest), nu is de foto weg & geen reactie. Wel een nwe pupfoto op Facebook, ze zullen er dus idd wel al zijn.
Als iemand wat op je FB zet bedoel ik?
Dus wie zegt dat jij gek wordt?
Even google op Leanne rottweilers en je vind haar site
alleen zag in mn lijst met berichten vorige week ergens ineens een foto van een gefleste RW pup voorbij komen & heb daar gewoon een vraag over gesteld (die ik ook zou stellen als het een ander ras was geweest waarvan ik me er over zou verbazen dat het nodig is),
daar dus geen antwoord op gekregen,
nu enkel de reactie op mijn vraag op een andere foto dat het er nog wel staat, maar weer geen antwoord op het waarom van het flessen, lijkt me toch als je een RW pup moet flessen bij een nest van (dacht ik ook op FB voor te hebben zien komen) 9 pups dat er iets niet helemaal gaat zoals het hoort...
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
laat die meid lekker flessen joh. Gezien de HF-reacties op FB zijn de meesten er wel klaar mee?