Maar mijn vraag gaat meer over het bewaren.
Voor Sen ontdooi ik zo'n pond en dat krijgt ie in zijn geheel te eten. De pup echter krijgt vijf porties van 100gr.
Nu bewaar ik wat overblijft in een afgesloten vershoud doos in de koelkast. Maar toch als ik hem zijn laatste portie geef is het vlees al wat grauwig aan de buitenkant maar nog roze van de binnenkant.
Zou dat geen kwaad kunnen???
Eergisteren heeft hij twee keer flink overgegeven, allemaal vlees en toen viel me dat ineens in of dat ermee te maken kan hebben. Hij krijgt als groente toevoeging een zelfgekookt prutje van wortel, spitskool(halve) en snijboontjes. Hiervan kleine porties gemaakt en om de andere dag een klein zakje erbij. En dat had hij toen ook gegeten.
Na het overgeven is hij overigens weer zijn gewone vrolijke zelf. Heb alleen gisteren meerdere keren gevoerd en kleinere porties gegeven en dat bleef er in.
Vandaag weer gewoon 100gram gegeven.
Het is na drie pups in de jaren '90 en twee herplaatsers alweer een hele tijd (lees minstens 20 jaar) geleden dat ik een pup had. Dus soms twijfel ik een beetje als iets mis gaat. Vooral omdat ik nu kvv voer en vroeger gewoon brokken.