Dus het zijn slechts 4 foto's geworden.
Ostara, wat een kanjer is dat!

Lobbes, die niet van water houdt.

En een groepsfoto van een deel van de groep

Moderator: moderatorteam
en wij allemaal zo stom dat we vergeten daar foto's van te makenBranka schreef:Achter Lobbes aan rennen?![]()
![]()
Nee hoorElmo schreef:en wij allemaal zo stom dat we vergeten daar foto's van te makenBranka schreef:Achter Lobbes aan rennen?![]()
![]()
![]()
Helaas, en ik dacht nog wel dat ik heel onopvallend achter Lobbes aanrende.Branka schreef:Nee hoorElmo schreef:en wij allemaal zo stom dat we vergeten daar foto's van te makenBranka schreef:Achter Lobbes aan rennen?![]()
![]()
![]()
nope, dat is gruwelijk misluktMuk schreef:Helaas, en ik dacht nog wel dat ik heel onopvallend achter Lobbes aanrende.Branka schreef:Nee hoorElmo schreef:en wij allemaal zo stom dat we vergeten daar foto's van te makenBranka schreef:Achter Lobbes aan rennen?![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmm, dan moet ik volgende keer nog onopvallender achter Lobbes aanrennen. Of gewoon zorgen dat Lobbes zijn oren het wel doen.Reny schreef:nope, dat is gruwelijk misluktMuk schreef:Helaas, en ik dacht nog wel dat ik heel onopvallend achter Lobbes aanrende.![]()
haha gluipertBranka schreef:Nee hoorElmo schreef:en wij allemaal zo stom dat we vergeten daar foto's van te makenBranka schreef:Achter Lobbes aan rennen?![]()
![]()
![]()
Wie? Ik?????Elmo schreef:haha gluipertBranka schreef:Nee hoor
Branka schreef:Ik heb Jovka beloofd die niet te plaatsen. En ik moet wat achter de hand houden voor het geval er weer interessante pb's per ongeluk op het forum verschijnen en verdwijnen voor ik ze heb gelezen
Hahaha, dat is waar ook.Branka schreef:Ogen repareren is misschien ook een idee. Want buiten dat hij je niet hoorde roepen keek hij naar hele andere mensen en dacht dat jij daarbij liep