Macho heeft maandag een bullepees gekregen. Maandagnacht heeft hij overgegeven en toen heeft hij zo'n 4 cm bullepees uitgekotst. Ik dacht; mooi dat dat er uit is. Hij is normaal helemaal niet schrokkerig en heb het zelf ook niet zien gebeuren. Ontlasting was dinsdag ook wat dunner.
Dinsdagnacht weer overgegeven, gewoon licht verteerd voedsel. Hij is verder helemaal niet ziek en eetlust is goed. Ontlasting is prima!
Woensdag overdag zijn ochtendmaaltijd eruit gegooid en tijdens het wandelen nog een keer gal opgespuugd.
Ik heb hem in kleine beetjes eten gegeven, want hij heeft wel gewoon echt honger.
Afgelopen nacht weer vast voedsel overgegeven, verder niet ziek. Vanochtend ontlasting goed en was zijn eetlust beter dan ooit!
Hij krijgt 's ochtend energique vlees en 's avonds Taste of the Wild brokken.
Moet ik toch maar een paar dagen hem op rijst zetten? Het lijkt wel of zijn maag geïrriteerd is, mogelijk door die bullepees die daar een tijdje heeft gezeten. (Hij is een kruising JR, dus 4 cm bullepees is best groot) Maar hij is niet verstopt gezien hij wel elke dag ontlasting heeft, die nu ook gewoon prima is.
Hij oogt verder niet ziek, dus ben een beetje in verwarring wat te doen.