Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vonk en Spetter

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Vonk en Spetter

Ongelezen bericht door maart »

gevonden aan de electriciteitskabine hier wat verderop :engel:
Afbeelding

broodmager en uitgehongerd :ugh: de één een week of 5 oud misschien, de ander is precies een paar weekjes ouder.
ze zitten nu in de autokennel, morgen mogen ze mee naar het werk, me wat gezelschap houden op mijn bureau :F: en dan kunnen ze daar blijven wonen :wink:
lets have fun

Re: Vonk en Spetter

Ongelezen bericht door lets have fun »

oooh, wat een snoesjes! Het is toch onbegrijpelijk dat mensen zoiets zomaar aan het lot overlaten..... Gelukkig heb jij ze gevonden.
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

Vonk heeft mij eigenlijk gevonden. Was gaan wandelen, komt die ineens recht in runar zijn bek afgelopen :O:
Ds er uiteraard ook meteen op, maar ze losten prima.

verder gewandeld, honden thuis gaan afzetten en terug gewandeld naar daar. (ben geen kattenmens, maar kon dat klein geval daar ook niet laten zitten :mann: ) Daar aangekomen blijken ze met 2 te zijn :80:

Beide meegenomen dan maar :U:
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

maart schreef:Vonk heeft mij eigenlijk gevonden. Was gaan wandelen, komt die ineens recht in runar zijn bek afgelopen :O:
Ds er uiteraard ook meteen op, maar ze losten prima.

verder gewandeld, honden thuis gaan afzetten en terug gewandeld naar daar. (ben geen kattenmens, maar kon dat klein geval daar ook niet laten zitten :mann: ) Daar aangekomen blijken ze met 2 te zijn :80:

Beide meegenomen dan maar :U:
Haha had je wat later gekomen hadden ze de familie bij elkaar geroepen!
Fijn dat je ze hebt gevonden sneu hoe mensen die dieren zo maar aan hun lot overlaten.
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maylala »

Aah wat sneu zeg! Arme diertjes. Maar wel heel erg fijn dat ze jou gevonden hebben en nu een dak boven hun snoezige hoofdjes en een mandje onder hun kontjes krijgen.

Hoop dat je heel lang heel veel plezier van ze mag hebben.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”