Een impressie van een heerlijke dag!

Moderator: moderatorteam

zijn meerdere paarden op de foto's die dat hebben hoorLongFields schreef:Prachtfoto's!![]()
Geen vallende paarden en/of ruiters gezien vandaag?
Wat apart dat dat ene paard zo'n soort pleiser op zijn neus heeft, zou dat net zoiets zijn als wat sporters wel eens op hun neus plakken voor extra lucht of zo?
Ik heb dat geloof ik bij paarden nog niet eerder gezien.
Staat niet op de planning, maar met een beetje weer wel leuk om daar ook foto's te makenyamie schreef:super !ben je 22/23 Oktober ook in Diepenheim?
Dank jeLongFields schreef:Prachtfoto's!![]()
Geen vallende paarden en/of ruiters gezien vandaag?
en ik 's nachts als ik verkouden benLongFields schreef:..............als wat sporters wel eens op hun neus plakken voor extra lucht ........

Ik heb ook gemengde gevoelens, prachtige foto's maar het risico is me te groot.Budkes schreef:Mooie foto's, maar Boekelo daar zien ze mij nooit meer. Ik hield er al niet van, die vaste hindernissen, maar onder protest meegevoerd jaren terug en het eerste paard dat ik zag sprong mis, brak zijn nek en stierf terplekke. Krijg het beeld nooit weer van mijn netvlies en het gebeurd mij te vaak daar. Ik vind het helemaal niets alhoewel ik de paarden svhitterend vibd en je foto's ook.

tja, ik snap heel goed wat je bedoeld en ben het er ook mee eens, alleen.. het gebeurt toch, de eventing dus bv. en als er dan iig wel wat ontwikkeld is, waardoor de kans op longbloedingen e.d beperkt blijft, dan is dat voor de paarden gewoon beter.Inge O schreef:wat een uitleg, dat eerste filmpje. ik word echt niet goed van dit soort de-wereld-op-zijn-kop toestanden
.