viewtopic.php?f=26&t=225464
Moderator: moderatorteam
Oh dat klinkt echt heel erg leuk. Bij ons in Stiens was er helemaal niks geregeld. Ach, de opkomst was daar ook niet zo groot. 10 honden ongeveer.SannePP schreef:Net in Eindhoven geweest, Hondenplons in zwembad Tongelreep. Errrug leuk!! Het was om 13.00 uur zo ontzettend druk, er waren meer dan 200 honden binnen!!! Daar waren ze niet helemaal op berekend, begreep ik, maar ondanks de enorme drukte ging het allemaal hartstikke goed met de honden onderling!
Leuk georganiseerd ook trouwens, met demos in en buiten het water! Dogdance, frisbee, waterwerk, reddingswerk en ook een wedstrijdje apporteren voor de liefhebbers.
Cena en Henk vonden het geweldig. Cena is een enorme waterrat, dus die plonst zo het diepe in. Henkie niet, die wil normaal alleen pootje baden, maar dat gaat niet door die grote randen langs een zwembad. Maar na een paar keer aanmoedigen en wat zachte dwang, heeft hij Cena een paar keer achterna gesprongen. Alleen de glijbaan was hem toch iets te veel van het goeie, dat durfde hij echt niet!!![]()
Ik zal mijn fotos even uploaden en showen in een apart topic!!
Zijn jullie geweest??Sanne&Bo schreef:Ik! Mits Bo haar poot het aan kan.SannePP schreef:Gaat er iemand 11 september naar Eendhoven?
(maar echt zwemmen doet ze helaas niet)
Zo stoerrr!!!! Echt leuk!!
Mojo en ik zijn ook geweest!madeleine schreef:Wie zijn er vandaag naar Gulpen geweest? Ik en mijn kelpie Dazzle hebben er met plezier van genoten.
Volgens mij heb ik dan naast jullie gestaan......mijn vriendin en ik waren met tollers, waarvan 1 pupje.madeleine schreef:Wie zijn er vandaag naar Gulpen geweest? Ik en mijn kelpie Dazzle hebben er met plezier van genoten.
Oh die lieve pup! Was echt een schatje.miriam schreef:Volgens mij heb ik dan naast jullie gestaan......mijn vriendin en ik waren met tollers, waarvan 1 pupje.madeleine schreef:Wie zijn er vandaag naar Gulpen geweest? Ik en mijn kelpie Dazzle hebben er met plezier van genoten.
Ik zit nog na te genieten trouwens