woensdag avond had ik besloten om bij haar te gaan slapen op een veldbedje. charles moest nl donderdag werken en ik had die dag vrij om zo de laatste dingen nog te regelen. Mevrouw besloot om de piepen, jengelen, graven overal waar het verboden was en te klieren. en dat de hele nacht door. om 5 uur was ik het zat en heb haar bij me gelegd op de stretcher. je snapt ook wel dat dit bijna niet gaat. Maar mevrouw lag daarna te snurken en ik had domme pech. in de ochtend gewoon maar aangekleed en een kop koffie voor mezelf gezet. Charles ging naar zijn werk en was net een 15 minuten weg en daar begon mevrouw spontaan met contracties. dus charles maar gebeld en gevraagd of ie terug wilde komen. Een vriendin van ons Dorine kwam er ook al aan.
rond 10.00 uur is het eerste teefje geboren en de laatste gisteravond laat om 23.00 uur. Amai heeft het super gedaan. Alles zonder hulp, vliesjes eraf, navelstrengetjes doorgebeten, nageboorten opgegeten en ga maar door. Oh nee, ze heeft er eentje bij de buren op de stoep gedeponeerd hihihihih
alle puppen wegen rond de 500 gram en zijn wolfsgrauw en zwart van kleur. Allemaal aangekomen vannacht en Amai is een heel zorgzame en oplettende moeder. als je haar ziet weet je dat ze er enorm van geniet. Het zijn precies 3 wolfsgrauwe reutjes en 1 zwart reutje, 2 wolfsgrauwe teefjes en 3 zwarte teefjes.
de foto's