Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Onze herkansing. Niet dus:(
Moderator: moderatorteam
-
christiane
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collies
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- Rebble
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Onze herkansing
Nagelbijtend spannend dus! Ik duim voor je dat het raak was en dat je over een paar weken een paar prachtige pups van het stel hebt liggen, mét natuurlijk minimaal 1 teefje 

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Jeetje! Extra spannend dus dit keer!!
Succes met aftellen tot 10 oktober!!!
RIP Cena
- Annemiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriers
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wat een spannende tijd zeg!
Heb jenog nagels over?
Wat en prachtige foto van je teef zeg,
Heel veel succes!!
Heb jenog nagels over?
Heel veel succes!!

Groetjes Annemieke
-
miekmiek
ik gun het jullie ontzettend dus ik ga keihard duimen!!!
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Contacteer:
O dus er was een hele goede reden voor die vakantie!
Je hebt er in ieder geval een goede vakantie gehad en laten we hopen dat dit droomnest er dan toch gaat komen.
Je hebt er in ieder geval een goede vakantie gehad en laten we hopen dat dit droomnest er dan toch gaat komen.
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Ik duim mee 
- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
niet leuk, niet leuk, niet leuk
↲
ik wil ook een puppie van zusje
↲
ik wens je veel succes natuurlijk
en ik heb al zin in een middagje puppysnuffelen!!! Dus mijn duimen draaien
en ik wacht wel 4 jaar op een puppy 
ik wil ook een puppie van zusje
ik wens je veel succes natuurlijk

R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011
R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
-
chrico
- Zeer actief
Spannend, heel veel succes

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Bedankt allemaal voor het duimen en de gelukswensen!
De vakantie kunnen ze ons niet meer afnemen nee, en die was eigenlijk best bijzonder met papa en mama
Het zo geweldig zijn als ze allebei drachtig zijn!
Een beetje meer buik trap ik ook niet meer in. Qhilla gedraagt zich al sinds dag 4 na de dekking alsof ze héél zwanger is, maar daar trappen we niet in
Voor de dekking, vanaf dat ze loops werd, was het vreselijk. Ik was zo zenuwachtig. Toen ze eenmaal gedekt was, was het over. Nu de echo dichterbij komt neemt de spanning weer toe, maar op zich valt 't mee. Als ze drachtig blijkt dan word het wel erg. Pfff naar het werpen toe vraag ik me steeds af waarom ik het doe.
Als ik denk dat iets goed is dan blijf ik daar meestal wel bij.Inge O schreef:het bloed kruipt waar het niet gaan kan dus.
ik hoop heel erg voor je dat het deze keer wel gelukt is. de mooie vakantie kunnen ze jou alvast niet meer afpakken
.
De vakantie kunnen ze ons niet meer afnemen nee, en die was eigenlijk best bijzonder met papa en mama
De echo van Madam is eerst dus daar gaan we eerst voor duimenJippie schreef:Jaaaa zoo spannend!!
Ben echt benieuwd! Wel heel leuk samen uitkijken naar een nestje![]()
Bij Madam zie ik stiekem toch echt elke dag al wat meer buik. Maarja..schijnzwangere teven kunnen ook dikker wordenDus ik wacht nog even de echo af, voor ik er al echt helemaal van uit ga.
Een beetje meer buik trap ik ook niet meer in. Qhilla gedraagt zich al sinds dag 4 na de dekking alsof ze héél zwanger is, maar daar trappen we niet in
Dank voor je leuke reactie!Rosan's Sandra schreef:Echt super spannend!
Ik heb ook diep respect voor je dat je de moeite neemt om een combinatie te fokken waarvan je helemaal weg bent. Het is dan ook extra spannend of het deze keer wel raak is.
De duimen draaien hier ook op volle toeren.![]()
Dankje! Ik vind het zo leuk dat ze hem het einde vindt. Daar moeten gewoon puppies van komencarine schreef:ik hoop zo voor je dat het lukt dit keer...niet enkel jij vindt hem een droomreu ook blijkbaar je teefje...een droomkoppel dus, blijkt ook uit hun begroeting dus...
véél![]()
Nou, ik hoop echt dat je kynologische water goed werkt!Nanna schreef:Ik voel aan mijn kynologische water dat er een heel nest vól met nudisten aan zit te komen
Hoef dus niet te duimen![]()
Thanks!Annemiek schreef:Wat een spannende tijd zeg!
Heb jenog nagels over?
Heel veel succes!!
Voor de dekking, vanaf dat ze loops werd, was het vreselijk. Ik was zo zenuwachtig. Toen ze eenmaal gedekt was, was het over. Nu de echo dichterbij komt neemt de spanning weer toe, maar op zich valt 't mee. Als ze drachtig blijkt dan word het wel erg. Pfff naar het werpen toe vraag ik me steeds af waarom ik het doe.
Ja, leuk joh! Tuurlijk kom je langs op puppybezoek.monky555 schreef:niet leuk, niet leuk, niet leuk↲
ik wil ook een puppie van zusje↲
ik wens je veel succes natuurlijken ik heb al zin in een middagje puppysnuffelen!!! Dus mijn duimen draaien
en ik wacht wel 4 jaar op een puppy
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
ja daar zijn ze weer 
een geslaagde vakantie én een geslaagde dekking heb je in elk geval op zak, ik zal duimen dat de zwangerschap ook is geslaagd
een geslaagde vakantie én een geslaagde dekking heb je in elk geval op zak, ik zal duimen dat de zwangerschap ook is geslaagd
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
Ik duim mee, vind het een erg mooi stel!
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- miekemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckel
- Contacteer:
we duimen wat zal het nog lang duren tot 10 okt
-
Gemma
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 10
- mito
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer, ESS
Dat is een mooi stel. Spannend hoor, nu maar duimen dat het gelukt is.
Het zijn toch Peruaanse naakthonden he? Ik ben niet bepaald een kenner, maar er woont er hier in de buurt 1 van 6 maanden en die lijkt er verdacht veel op... Ik kende het ras helemaal niet, maar wat een leuke hond is dat.
Het zijn toch Peruaanse naakthonden he? Ik ben niet bepaald een kenner, maar er woont er hier in de buurt 1 van 6 maanden en die lijkt er verdacht veel op... Ik kende het ras helemaal niet, maar wat een leuke hond is dat.
- poetin666
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse naakthonden & Mechelse herders, Centraal Aziatische Ovcharka
- Contacteer:
Nou mijn water zegt ook dat er beebies aankomen hoor! Nog 6 dagen in spanning afwachten!,.................. 
People always come into your life for a reason, just don't be fooled into thinking they have to stay!!

- Esther1963
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog en Stabyhoun
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Spreekwoord: wie vrijt met zin wordt er dik tegen in dus dat geldt ook voor jouw teefje
Ik ga heel hard duimen dat ze drachtig is 
Esther en d'r beestenboel

- Isis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kortharige collieteven Maggie en Kate
Wat leuk,2 naakte dames tegelijk op het forum zwanger!(hopelijk!)
Wat een moeite heb je gedaan om naar de man van haar dromen te gaan!!
Ik duim mee voor een gevuld buikje...
Wat een moeite heb je gedaan om naar de man van haar dromen te gaan!!
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Contacteer:
Volgens mij zit het wel goed
Begin maar vast met klaarzetten van de werpkist, want die heb je wel nodig. 
-
jelle & syb
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 Samojeed
2 Friese stabijen
1 Grijze Keeshond
1 Kruising
1 Wetterhoun - Aantal honden: 6
De duimen draaien voor je
Spannend
Spannend
-
Josee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
spannend, duim voor je mee. Niks zo teleurstellend als een lege dame, daarom plaats ik het ook vaak na de echo.
Wordt hier geduimd!
Wordt hier geduimd!
- Annemarie Rouw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Whippets
- Aantal honden: 4
Jee, wat een bijzonder ras is dat toch. Hoe voelen ze aan, zacht en warm, of wat ruwer?
Ik duim voor een heel nestje om aan te voelen
, aaien en knuffelen.
Ik duim voor een heel nestje om aan te voelen
-
_Jules_
- Zeer actief
Ze voelen lekker warm aanAnnemarie Rouw schreef:Jee, wat een bijzonder ras is dat toch. Hoe voelen ze aan, zacht en warm, of wat ruwer?
Ik duim voor een heel nestje om aan te voelen, aaien en knuffelen.

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Bedankt voor de leuke reacties en de duimen allemaal. Nog een paar dagen tot de echo.
Qhilla is wel anders. Ze staat anders (haar rug een beetje bollig) en ze ligt en zit anders. Dat deed Elena ook. Haar buikje is ook wel wat veranderd maar ik voel nog niets. Ze kan natuurlijk ook hartstikke schijnzwanger zijn dus ik reken nog nergens op. Maar ik hoop het wel heel heel heeeeeeeeel erg

Dat zou best kunnen. Waar woon je ongeveer ?

Qhilla en Madam werden stom toevallig ook gewoon echt precies dezelfde dag loops. Alleen Qhilla was veel later dekrijp.

Sommigen zijn heel zacht.
Qhilla is wel anders. Ze staat anders (haar rug een beetje bollig) en ze ligt en zit anders. Dat deed Elena ook. Haar buikje is ook wel wat veranderd maar ik voel nog niets. Ze kan natuurlijk ook hartstikke schijnzwanger zijn dus ik reken nog nergens op. Maar ik hoop het wel heel heel heeeeeeeeel erg
Het ras _is_ leukmito schreef:Dat is een mooi stel. Spannend hoor, nu maar duimen dat het gelukt is.
Ik hoop dat je gelijk hebt! Nog 4 nachtjes nu!poetin666 schreef:Nou mijn water zegt ook dat er beebies aankomen hoor! Nog 6 dagen in spanning afwachten!,..................
Dankjewel. Ja, mij lijkt het ook leuk. Als de pups wat ouder zijn ga ik met de hele bups gewoon naar Kelly om te spelenIsis schreef:Wat leuk,2 naakte dames tegelijk op het forum zwanger!(hopelijk!)
Wat een moeite heb je gedaan om naar de man van haar dromen te gaan!!![]()
Qhilla en Madam werden stom toevallig ook gewoon echt precies dezelfde dag loops. Alleen Qhilla was veel later dekrijp.
Haha, ik wacht nog even met klaarzetten goed ? Ik heb wel hele leuke stickers gekocht in Tsjechië om de werpkist te pimpenShima schreef:Volgens mij zit het wel goedBegin maar vast met klaarzetten van de werpkist, want die heb je wel nodig.
Thanks. Ja, ik wilde eerst ook wachten tot de echo maar ik wilde mijn spanning nu toch delenJosee schreef:spannend, duim voor je mee. Niks zo teleurstellend als een lege dame, daarom plaats ik het ook vaak na de echo.
Wordt hier geduimd!
Het verschilt per hond hoe ze aan voelen. Ze zijn allemaal warm maar de één voelt wat ruwer dan de ander.Annemarie Rouw schreef:Jee, wat een bijzonder ras is dat toch. Hoe voelen ze aan, zacht en warm, of wat ruwer?
Ik duim voor een heel nestje om aan te voelen, aaien en knuffelen.
Sommigen zijn heel zacht.
- mito
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer, ESS
Ongeveer iets onder Rotterdamsirene schreef:Bedankt voor de leuke reacties en de duimen allemaal. Nog een paar dagen tot de echo.
Qhilla is wel anders. Ze staat anders (haar rug een beetje bollig) en ze ligt en zit anders. Dat deed Elena ook. Haar buikje is ook wel wat veranderd maar ik voel nog niets. Ze kan natuurlijk ook hartstikke schijnzwanger zijn dus ik reken nog nergens op. Maar ik hoop het wel heel heel heeeeeeeeel erg![]()
Het ras _is_ leukmito schreef:Dat is een mooi stel. Spannend hoor, nu maar duimen dat het gelukt is.
Ze hebben ook een paar Chinese naakthondjes, maar dat zijn van die keffende druktemakers. Deze vond ik een stuk leuker
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Zo typisch altijd dat mensen met CC's dan uiteindelijk ook voor de Peruaan kiezen.... terwijl andersom toch zelden voorkomtmito schreef: Ongeveer iets onder Rotterdam![]()
Ze hebben ook een paar Chinese naakthondjes, maar dat zijn van die keffende druktemakers. Deze vond ik een stuk leuker
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
Zie dit topic nu pas
leuk Sonja , moet gewoon lukken deze keer 

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
Heel toevallig kwamen bij ons de chineesjes na de peruanen en ik ben zo blij dat ik dit ras heb leren kennenBadu schreef:Zo typisch altijd dat mensen met CC's dan uiteindelijk ook voor de Peruaan kiezen.... terwijl andersom toch zelden voorkomtmito schreef: Ongeveer iets onder Rotterdam![]()

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.