afijn solar en cy zijn al een paar keer geweest en vandaag mochten jenson en barry ook eindelijk kijken....
Solar gaat er wel bij, en wil dat ook erg graag, maar is ze er eenmaal bij dan zie je dr kijken van "waarom vond ik dit ook alweer zo leuk? "
Jenson is in de 7e hemel maar je ziet aan hem dat ie niet kan wachten tot ie ruig met ze kan spelen
Cy, die normaal gek is op puppen maar die heeft ze nog nooit zo klein en in zo een hoeveelheid meegemaakt, is bang en onwennig,
hij heeft 4 weken piepend bij de deur gestaan en mocht af en toe een kijkje om het hoekje nemen als smitthy even weg was, maar volgens mij valt het hem erg tegen nu hij er wel bij mag
Barry, is ontzettend bang
toen ik hem weer binnen riep , met een pup op de arm, snuffelde hij bij godsgratie er eventjes aan maar toen "het"zijn kant op keek, peerde hij hem net zo snel weer de slaapkamer in om in een hoekje te gaan staan
Ik ga er vanuit dat die van Cy en Barry , tijdelijk is en dat ze , nu ze elke dag even mogen komen kijken, het snel overgaat,
kan ik hier nog wat aan doen , of gewoon begeleiden en op zijn beloop laten?
hoe reageren jullie andere honden op de pups als mams ze na x-tijd erbij toelaat?