Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

"bang" van de puppies ( mijn helden whahaha )

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

"bang" van de puppies ( mijn helden whahaha )

Ongelezen bericht door Podenji »

De pups zijn nu 4 weken oud en sinds een paar dagen vind Smitthy het geen probleem als de anderen even een kijkje komen nemen ( behalve kalusha, die moet sinds smitthy zwanger is , dood van haar :jank: wat smitthy op zich goed aanvoelt want kalusha is sinds ze seniel wordt echt niet meer te vertrouwen )

afijn solar en cy zijn al een paar keer geweest en vandaag mochten jenson en barry ook eindelijk kijken....

Solar gaat er wel bij, en wil dat ook erg graag, maar is ze er eenmaal bij dan zie je dr kijken van "waarom vond ik dit ook alweer zo leuk? " :LOL:

Jenson is in de 7e hemel maar je ziet aan hem dat ie niet kan wachten tot ie ruig met ze kan spelen :I: iets dat nu nog niet kan natuurlijk en dat weet hij :love:

Cy, die normaal gek is op puppen maar die heeft ze nog nooit zo klein en in zo een hoeveelheid meegemaakt, is bang en onwennig, :U: , die vind het raar en gek, snuffelt er wel aan, maar peert hem meteen zodra Smitthy in de buurt komt....en dat terwijl Smit het wel prima vind dat grote broer Cy komt kijken :piew:
hij heeft 4 weken piepend bij de deur gestaan en mocht af en toe een kijkje om het hoekje nemen als smitthy even weg was, maar volgens mij valt het hem erg tegen nu hij er wel bij mag :LOL:

Barry, is ontzettend bang :Q: die keek er naar , dacht even na en rende meteen terug naar de tuin, alwaar het hoosde van de regen ( daar heeft hij de pest aan, hij moet de pups dus wel ontzettend eng vinden :roll: )
toen ik hem weer binnen riep , met een pup op de arm, snuffelde hij bij godsgratie er eventjes aan maar toen "het"zijn kant op keek, peerde hij hem net zo snel weer de slaapkamer in om in een hoekje te gaan staan :hmmm:

Ik ga er vanuit dat die van Cy en Barry , tijdelijk is en dat ze , nu ze elke dag even mogen komen kijken, het snel overgaat,

kan ik hier nog wat aan doen , of gewoon begeleiden en op zijn beloop laten?
hoe reageren jullie andere honden op de pups als mams ze na x-tijd erbij toelaat?
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Re: "bang" van de puppies ( mijn helden whahaha )

Ongelezen bericht door ladybird »

De honden reageren hier verschillend. Thorben bijt ze als hij de kans krijgt tot rond de 9 weken leeftijd. :ugh: En Bran is ook erg riskant, dus hij mag er niet eens bij in de buurt komen. Hij vond het doodeng zo'n muis in de buurt en durfde uit te halen, dus hij moest op de bank. Draeck vind ze geweldig als ze nog doof en blind zijn, daarna vind ze er geen ruk meer aan :mrgreen: En de andere honden vinden het geweldig en zijn ook super met ze. :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”