sTefaniA schreef: Ik merk dat vooral veel verschillende dingen goed werkt, nooit weten wat je krijgt, dan eens een blokje kaas, dan eens een frolic. Bij Diesel beperkt dat zich tot allerlei verschillende lamssnoepjes maar ze zijn verschillend en dat vind hij het leukste.
Dat merk ik ook bij Lotus inderdaad. Het allerlekkerst vindt ze leverworst, daarvoor komt ze uit haar modderpoeltje, koeienvlaai en vaak zelfs terug uit spel met een andere hond. En doet ze dat niet en die andere hond reageert wel op mn gefluit, dan roep ik die gewoon

De kleine blonde del volgt geheid vanzelf, want andere honden die bij haar eigenste baasje zitten

Dat moet ze niet hebben
Ik neem vaak 3 soorten per wandeling mee: iets dat ze echt heel erg lekker vindt (zoals leverworst, dat krijgt ze dus ook niet 'gewoon' maar alleen met trainen of op hierkomen met loslopen), iets dat ze lekker vindt maar niet extreem lekker (van die kleine beloningssnackjes uit de dierenwinkel) en iets 'gewoons', meestal haar gewone brokken. Door de afwisseling en de hoop dat ze de jackpot gaat trekken merk ik dat ze beter luistert.