Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Mit schreef:Achteraf was het reuze geslaagd!
Ik vond het uit eten toch het leukste deel eigenlijk. Volgende keer discobowlen toch?
Ik heb een behoorlijke bult op mijn hoofd, was het vanmorgen even vergeten met haren wassen dus ik stond te jumpstylen onder de douche
Maar we leven nog
Volgende keer disco bowlen lijkt me best leuk *gaat vast zoeken naar een locatie* hahaha
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Ik had jullie allemaal op Mit na, Anders voor gesteld dan dat jullie op de foto zijn. Nou had ik Mit al een keer ergens op een foto gezien dus dat is iets anders maar de andere had ik nooit bij de juiste foto gezet. Maar goed dat er geen prijsvraag van gemaakt is want die had ik verloren, zeker te weten.
Groetjes Yvonne. "Kennis is macht, karakter is meer" Silly: 24-06-04. ✞ Misty: 18-01-10. ✞ Kim: 04-02-13. ✞ Melanie: 11-02-15. ✞
Mit schreef:Achteraf was het reuze geslaagd!
Ik vond het uit eten toch het leukste deel eigenlijk. Volgende keer discobowlen toch?
Ik heb een behoorlijke bult op mijn hoofd, was het vanmorgen even vergeten met haren wassen dus ik stond te jumpstylen onder de douche
Maar we leven nog
Volgende keer disco bowlen lijkt me best leuk *gaat vast zoeken naar een locatie* hahaha
Maltezers schreef: Ik had jullie allemaal op Mit na, Anders voor gesteld dan dat jullie op de foto zijn. Nou had ik Mit al een keer ergens op een foto gezien dus dat is iets anders maar de andere had ik nooit bij de juiste foto gezet. Maar goed dat er geen prijsvraag van gemaakt is want die had ik verloren, zeker te weten.
Hoe had je je ons dan voorgesteld? Nu wordt ik nieuwsgierig ook.. hahaha
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Verder lijkt het me een hele geslaagde dag (op de blauwe plekken enzo na).
Tnx! Ik ook
Laatst gewijzigd door Suuz! op 04 okt 2011 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Maltezers schreef: Ik had jullie allemaal op Mit na, Anders voor gesteld dan dat jullie op de foto zijn. Nou had ik Mit al een keer ergens op een foto gezien dus dat is iets anders maar de andere had ik nooit bij de juiste foto gezet. Maar goed dat er geen prijsvraag van gemaakt is want die had ik verloren, zeker te weten.
:vaag:Nou uuuuuhhh, een beetje een petit Frans type met lang donker haar. Nou moet je mij weer niet vragen hoe ik daar bij kom waarschijnlijk door de foto in je onderschrift in combie met de kennelnaam denk ik. En ik wil niemand beledigen hoor maar zo`n idee had ik over jou.
Groetjes Yvonne. "Kennis is macht, karakter is meer" Silly: 24-06-04. ✞ Misty: 18-01-10. ✞ Kim: 04-02-13. ✞ Melanie: 11-02-15. ✞
:vaag:Nou uuuuuhhh, een beetje een petit Frans type met lang donker haar. Nou moet je mij weer niet vragen hoe ik daar bij kom waarschijnlijk door de foto in je onderschrift in combie met de kennelnaam denk ik. En ik wil niemand beledigen hoor maar zo`n idee had ik over jou.
Nee dat is inderdaad wel iets compleet anders...
petit ben ik niet echt te noemen..... En dat lange haar heb ik ook al in geen jaren meer
Nee dat is inderdaad wel iets compleet anders...
petit ben ik niet echt te noemen..... En dat lange haar heb ik ook al in geen jaren meer
Geweldig hoe sommige een beeld van iemand kunnen vormen.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010