Nu is het morgen dierendag dus dacht ik eraan om hondenkoekjes te bakken, voornamelijk omdat ik dan ook zelf weet wat er in de koekjes zit en er geen suiker ofzo inkomt. Maar, weet iemand een goed recept voor mij? Die hij/zij zelf ook al gebruikt heeft en wat een succes was?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Recept hondenkoekjes gezocht!
Moderator: moderatorteam
-
thianda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooiker
Recept hondenkoekjes gezocht!
Heee, ik hou erg van bakken. En doe het dan ook best vaak. Maar om elke keer koekjes of taart te maken (en te eten) word ik ook zo snel dik
Nu is het morgen dierendag dus dacht ik eraan om hondenkoekjes te bakken, voornamelijk omdat ik dan ook zelf weet wat er in de koekjes zit en er geen suiker ofzo inkomt. Maar, weet iemand een goed recept voor mij? Die hij/zij zelf ook al gebruikt heeft en wat een succes was?
Laatst gewijzigd door thianda op 03 okt 2011 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Made by: Adjani & Tyson
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
-
thianda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooiker
Re: Recept hondenkoekjes gezocht!
Daar had ik ook al even gekeken
ik denk dat ik misschien de viskoekjes ga maken. Ik heb ook een ander recept gevonden maar weet iemand of je volkorenmeel kan omruilen voor havermoutvlokken? Want die gebruiken ze in een ander recept.

Made by: Adjani & Tyson