Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Jip 13.05.2007 - 10.09.2011

Een plek om je overleden hond te herdenken.

Moderator: moderatorteam

Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Re: Jip 13.05.2007 - 10.09.2011

Ongelezen bericht door Elly* »

Heel veel sterkte met het verlies van je kindje.
hondje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russel Terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door hondje »

Jeetje zoveel verdriet in zo'n korte tijd. Heel veel sterkte!
Afbeelding
Daisy 12-08-2010
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Wat vreselijk zeg, wat een klappen in zo'n korte tijd. Heel, heel veel sterkte. :roos:
MonaToetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door MonaToetje »

yamie schreef:of je het nu wel of niet begrijpt dat Jes niks zegt over de doodsoorzaak, geeft je niet het recht om zulke dingen te insinueren Sjaak, Jip was haar allesie en ook die van haar man.

ik vind het erg om te zien dat ze haar account heeft opgezet, imo is Jes altijd erg open en eerlijk geweest, over van alles, nu niet en dat zal een reden hebben, ja ik snap best dat mensen er naar vragen en ook wel dat ze het niet echt begrijpen waarom ze niks zegt, maar dit is toch echt Jessica haar keus en recht, soms zijn dingen te moeilijk/pijnlijk om op een openbaar forum te zetten, ipv van zo te speculeren, bedenk dat dan gewoon en laat het daarbij, het is al pijnlijk genoeg allemaal.
Hier ben ik het helemaal mee eens! :ok:

Linda
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Hoewel de meerderheid van de reacties erg meelevend zijn ( zowel als op het overlijden van Jip , de persoonlijke omstandigheden van Jessica, als op de insinuaties die gedaan zijn in het topic ) gaan de insinuaties veel te ver en kan de ts-er ( als ze dat uberhaupt had gewild....) daar niet eens meer op reageren daar ze zich uitgeschreven heeft.
Daarbij vind ik dat je in dit soort topics uberhaupt al veel te ver gaat door dit soort insinuaties te plaatsen ook al was TS-er nog aanwezig.

Het is iemands eigen keuze om dingen te vertellen of niet. Dat er daardoor vragen komen...okay, dat snap ik....maar om te gaan insinueren ( en dan ook nog dit soort insinuaties) is naar mijn mening not done.

Ik hoop dan ook dat dit topic nu verschoond blijft van dit soort dingen...anders ga ik het sluiten.
Zo'n soort 'discussie' in een IM topic lijkt mij zelfs voor het HF te laag en onder de gordel.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

MJ, helemaal mee eens, gewoon opschonen & een IM topic laten zonder smerige insinuaties.
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

crutz schreef:MJ, helemaal mee eens, gewoon opschonen & een IM topic laten zonder smerige insinuaties.
Je was me te vlot af , was er net mee aan de gang. :wink:

* Topic opgeschoond...dringend verzoek het verder verschoond te houden van insinuaties. Vragen heb ik laten staan..want ik begrijp dat die er zijn...maar de insinuaties zijn te idioot voor woorden.
Gaat het door dan moet ik het topic dicht doen en dat zou toch echt van de zotte zijn ...een topic in IM sluiten.*
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Lieve Hercujess/Jessica,

Als ik dit allemaal zo lees heb je de laatste tijd heel veel te verwerken gehad, en ik leef enorm met je mee. Wat een enorme emotionele achtbaan is dit en wat zul je je verdrietig voelen. Het verlies van je kindje en van Jip moeten er behoorlijk hebben ingehakt. :roos:

Ik vind het heel spijtig om te lezen dat je je account hebt opgezegd. Ik hoop ook, dat als je alles een beetje hebt verwerkt, dat je gewoon weer terugkomt.

Jessica, enorm veel sterkte en kracht met het verlies van je kindje en Jip. Hopelijk kun je het straks allemaal een plaatsje geven zodat je verder kunt. Voor nu wens ik je rust, en alle liefde van de mensen om je heen. :flower:
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.

Ongelezen bericht door Sas »

Heel veel sterkte Jessica, wat een ontzettend groot verdriet, dat zal tijd kosten om een plek te geven, als dat al gaat.

`t Was wel een prachtig mannetje..
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “In memoriam”