Wilm@ schreef:Wordt Bassie pappie, lees ik vanochtend dat men de kinderbijslag gaan verlagen.Dat snap je toch niet he?
Aan de andere kant, die zou toch naar de moeder gaan
Gefeliciteerd
Moderator: moderatorteam
Wilm@ schreef:Wordt Bassie pappie, lees ik vanochtend dat men de kinderbijslag gaan verlagen.Dat snap je toch niet he?
Ja, en dat met die hitte. Ik moet er niet aan denken....pfff!yamie schreef:spannend Wilma !![]()

Ze wil niet meer dat de fokster vertrekt, die moet bij haar blijven. Ze hijgt en hijgt en hijgt. Zo heb ik begrepen. Eten doet ze sinds gisteren slecht. Uitlaten beperkt zich tot een snel plasje buiten.Tulp schreef:Is er na de 37.2 nog gemeten? Of hoe lang zat er tussen de 38 en de 37.2? Vanochtend tot aan de vooravond van vandaag. Als daar lang tussen zit kun je het dalmoment onder de 37 ook gemist hebben.
Het klinkt wel alsof het echt begonnen is maar dan nog steeds kan het ooit lang duren. Misschien hebben jullie meer geluk en komt de eerste al gauw! De duimen draaien voor een voorspoedige bevalling
Daar zit 'n elftal (ik hoop zonder reserve'sInge O schreef:dat klinkt redelijk acuutWilm@ schreef: Ze hijgt en hijgt en hijgt..
Nee dat denk ik ook niet. Houd je het nog een beetje volWilm@ schreef:Ja, dat zal ze geheid doen. Dit kan echt niet lang meer duren.
Wilm@ schreef:Nee!![]()
We waren onderling berichtjes aan het schrijven en ineens is het stil aan de andere kant. Ik wil haar ook niet bellen of Beth al is begonnen, dus ik moet wachten. Ik vind dit normaal gesproken niet zo erg, maar nu, mijn nagels zijn al gekortwiekt dus ik begin maar met mijn teennagels.
Ik denk dat dit niet meer te regelen is?Isis schreef:We willen een cam!!(
)