nah, zward dan denk ikHilde schreef:Ed, dat is je eigen FB bericht. Kan ik prima rijmen met je schrijftaal hier. Volgens mij ben je er alleen maar op uit Vania zwart te maken. Bah bah!

Moderator: moderatorteam
nah, zward dan denk ikHilde schreef:Ed, dat is je eigen FB bericht. Kan ik prima rijmen met je schrijftaal hier. Volgens mij ben je er alleen maar op uit Vania zwart te maken. Bah bah!
fay schreef:vania schreef:ik heb het helemaal gehad met je Ed
nog even en ze kunnen de tsamboom in de reed duwen
17 uur geleden
misschien dat toch maar eens doen?? kan je fluiten achter je stamboom
ik snap trouwens niet waarom je aan mij uitleg vraagt (vooral op het DC forum) dat als je het allemaal al weet, want het staat allemaal op je FB pagina
ik heb trouwens het DNA niet overgelaten aan de pupkoper, dat is de controleur van sint hubertus hier komen afnemen, heb ik op het woord van de pupkoper geloofd, ja dat is waar, is dat strafbaar om van het goede van de mensen uit te gaan, nee hoor, het was absoluut fout van mij, maar om dat nu overal te gaan verkondigen terwijl ik dat al lang en breed weet en toegegeven heb, is genoeg hoor
leren lezen is echt wel moeilijk he, ik heb gezegd dat die eigenaars van Jelina niet veel waarde hechten aan het DNA en niet aan de stamboom, de stamboom is voor hen wel belangrijk, het DNA niet
dat de dossierbeheerdster er niet is, kan ik niets aan doen, dat is wat ze mij zeiden van sint hubertus uit, dat verzin ik niet, zou niet weten waarom ik dat zou verzinnen, degene die ik aan de telefoon had van de week, was gewoon een boertige boerin en de nummer van de dossierbeheerdster rechtstreeks kreeg ik voicemail
en ze is niet overgeschreven, het enige dat overgeschreven is, is de chipnummer en die is door de DA gezet (nog maar eens) en niet door de controleur, die chipnummer hebben jullie zelf overgezet of door de DA laten doen, dat hebben wij niet gedaan en ook sint hubertus niet
niet goed-geld terug garantie, telt wel degelijk, maar dan komen beide pups ook gewoon terug naar hier en dan kan je je geld terug krijgen als dat is het geen dat je wilt, maar dan houd het ook gewoon op
en waarom zou ik gepland hebben dat er geen 1 pup jeugdkampioen zou kunnen worden, moest ik dat gepland hebben, zou het dan niet beter voor mij uitkomen dat ik met Jänta wel gewoon had gaan showen en haar jeugdkampioen had laten worden???
hoord een fokker zo te praten ,
duw hem in je reed
netjes hoor
en dat je het helemaal gehad heb met mij
heb ik meer gehoord.
weet je wat eigelijk gek is
ik ben wel al die tijd hier netjes geweest tegen over jou.
zal dat ook blijven doen
en betreft over het forum DC hoord je hier niet te bespreken
niet voor mij , maar dit forum heb hier niets mee te maken
nogmaals
de vraag was van dit topic
is het normaal dat een stamboom zolang duurd na een jaar.
heb er antwoorden op gehad , en dat is voor mijn voldoende.
we wachten nog even af , hoe of wat.
allemaal bedankt voor de antwoorden
hier laat ik het bij
mvg
ed
Hilde schreef:Ed, dat is je eigen FB bericht. Kan ik prima rijmen met je schrijftaal hier. Volgens mij ben je er alleen maar op uit Vania zwart te maken. Bah bah!
dit komt toch echt van jou FB pagina en heb ik niet geschreven, dat heb ik alleen maar gekopieerdfay schreef:Hilde schreef:Ed, dat is je eigen FB bericht. Kan ik prima rijmen met je schrijftaal hier. Volgens mij ben je er alleen maar op uit Vania zwart te maken. Bah bah!
wat jij denk of te lezen moet je zelf weten
vania schreef:dit komt toch echt van jou FB pagina en heb ik niet geschreven, dat heb ik alleen maar gekopieerdfay schreef:Hilde schreef:Ed, dat is je eigen FB bericht. Kan ik prima rijmen met je schrijftaal hier. Volgens mij ben je er alleen maar op uit Vania zwart te maken. Bah bah!
Ed Duitsedoggenforum NL nog even en ze kunnen de tsamboom in de reed duwen
Gisteren om 18:34.
misschien je eigen raad eens opvolgen en het geen dat op het DC forum besproken is (dus inclusief dit hele topic) ook daar te laten en niet hier neer te gooien en ook niet op FB
edit: ik heb dit niet nodig om mijn gelijk te kunnen halen hoor, ik zeg alleen maar het geen sint hubertus heeft gezegd tegen mij en wat progenus heeft gezegd
ik wil helemaal geen gelijk hebben, het enige dat ik wil is dat jullie je er bij neer leggen dat het zo lang duurt, iets waar ik NU niets meer aan kan veranderen
is het antwoord niet het geen je wilde horen? ben ik daarom een zielige belg?fay schreef:vania schreef:dit komt toch echt van jou FB pagina en heb ik niet geschreven, dat heb ik alleen maar gekopieerdfay schreef:Hilde schreef:Ed, dat is je eigen FB bericht. Kan ik prima rijmen met je schrijftaal hier. Volgens mij ben je er alleen maar op uit Vania zwart te maken. Bah bah!
Ed Duitsedoggenforum NL nog even en ze kunnen de tsamboom in de reed duwen
Gisteren om 18:34.
misschien je eigen raad eens opvolgen en het geen dat op het DC forum besproken is (dus inclusief dit hele topic) ook daar te laten en niet hier neer te gooien en ook niet op FB
edit: ik heb dit niet nodig om mijn gelijk te kunnen halen hoor, ik zeg alleen maar het geen sint hubertus heeft gezegd tegen mij en wat progenus heeft gezegd
ik wil helemaal geen gelijk hebben, het enige dat ik wil is dat jullie je er bij neer leggen dat het zo lang duurt, iets waar ik NU niets meer aan kan veranderen
zielige belg
fay schreef:zielige belg
fay schreef:maar ook hier , laat ik het bij
ed
fay schreef:ach , heb hier nog niet eens zin in
fay schreef:hier laat ik het bij
mvg
ed
Ok!fay schreef:maar nu geef ik geen antwoorden eer op zinloze en ... vragen
Doeiiii Ed Kroket!!fay schreef:wat jullie zeggen , wat jullie denken
maak mij niet uit
lig er niet wakker van , althans niet meer
filmpje is leuk
kan ook wel een filmpje neer zetten , maar zal dan niet gewaardeerd worden
maar nu geef ik geen antwoorden eer op zinloze en ... vragen
het ga jullie goed
Dat begrijp ik ook nooit hoorAmy schreef:Ik snap niet waarom dit soort rellen op een openbaar forum gevoerd moeten worden.. Als ik een probleem heb met een fokker dan mail of bel ik die gewoon
ehhmmmm dat prachtige citaat was van de koper, niet van de verkoperCleva schreef:Hahaha!
Oh guttegut.
De stamboom hoort gewoon bij de hond en die heb je verkocht dus ik stel voor dat je die gewoon opstuurt in plaats van ergens te stoppen waar hij niet hoort en de functie van het rectum belemmert.
nou, neem aan dat de fokker idd zodra de stambomen binnen zijn deze opstuurt/langsbrengt whatever,Cleva schreef:renee-uk schreef:ehhmmmm dat prachtige citaat was van de koper, niet van de verkoperCleva schreef:Hahaha!
Oh guttegut.
De stamboom hoort gewoon bij de hond en die heb je verkocht dus ik stel voor dat je die gewoon opstuurt in plaats van ergens te stoppen waar hij niet hoort en de functie van het rectum belemmert.
Ja. En?
Ben het wel met Smoek eens. Er zijn van beide kanten foutjes gemaakt en daarop is onhandig gereageerd door beide partijen. Kan gebeuren, maar zoiets hier op dit forum uitvechten is niet zo handig.smoekie schreef:hele lange quote
en is de verkoper niet degene die de stamboom ergens wil steken waar de zon niet schijnt.Cleva schreef:renee-uk schreef:ehhmmmm dat prachtige citaat was van de koper, niet van de verkoperCleva schreef:Hahaha!
Oh guttegut.
Ja. En?
Hophop. Men neme de telefoon in de hand. Men toetst het nummer in van degene die gebeld moet worden en voila. Houston we have contact Jullie zijn beide "fout" geweest, dus moeten jullie het ook "beide" oplossen hoor
Hier verder gal spuwen Ed heeft ook geen zin. Daarmee krijg jij je stamboom echt niet eerder en lijkt mij dat Vania toch echt wel in de toekomst op de hoogte wil worden gehouden hoe het met de pups gaat dus aangezien jullie beide allen maar te "winnen" hebben zou ik er voor nu gewoon ff zand overheen gooien en "opnieuw" beginnen
de verkoper is niet degene die zei: steek die stamboom in je reet, dat was de koper..Cleva schreef:renee-uk schreef: en is de verkoper niet degene die de stamboom ergens wil steken waar de zon niet schijnt.
Ik begrijp niet wat je bedoelt.
Ja, het is de verkoper.