Het was meteen liefde op het eerste gezicht wat wel bijzonder is bij Qhilla want die heeft heel weinig aandacht voor vreemde honden.
De reu heeft vorig jaar voor 2 mooie zonen gezorgd (in Tsjechie, bij zijn eigenaar) en aangezien het mijn droomnestje bleef en ik ook geen enkele reu de moeite waard vond in de tussentijd voor mijn one in a million Qietje wil ik het nog een keer proberen. Toen ik het officieel besloot had ik nog 3 mnd tot haar loopsheid.........dacht ik
De ochtend dat ik naar de reu eigenaar schreef van "het duurt nog wel even" stond ze op en zag ik bloed
Okee, *slik* da's snel. Nou ja, weer mailen of de oogtest toch wat eerder kon
En toen alles regelen. Ik heb er met mijn ouders en alle honden een last minute vakantie van gemaakt van 2 weken. We hebben 2 heerlijke weken gehad in Tsjechie en Qhilla en Canchis leken blij met hun weerzien. Qhilla gilde over de straat toen ze hem weer zag in de verte, iets wat ze bij andere reuen dus echt totaal nooit doet.
Dekken ging zonder problemen. En nu aftellen.
Ik wilde eerst wachten tot na de echo omdat ik misschien geen zin had om hier weer te moeten vertellen dat het weer mislukt is. Maargoed, ik kijk er zo naar uit en ook lege teefjes horen bij fokken helaas. Echo doe ik 10 okt.
Ik zie wel veranderingen en ze had ook eenmalig wat slijmverlies maar ik durf echt niet te zeggend at ze drachtig is.
Dus hierbij het stel:
Qhilla

Canchis