Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Opeens veel drinken (update niks aan de hand)
Moderator: moderatorteam
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Opeens veel drinken (update niks aan de hand)
Morgen naar de DA dus.
Jack maakte me vannacht wakker door te blaffen, hij wilde de tuin in en deed een enorme plas. Verder niet zo bij stilgestaan, maar vanaf dat ik vanmiddag thuis kwam heeft hij bizar veel en vooral vaak gedronken. En achteraf gezien heb ik gisteren ook een keer extra de waterbakken bijgevuld, maar daar verder ook niet zo over nagedacht.
Voor mijn idee is het niet al langer aan de gang, dit weekend is me in elk geval niks opgevallen.
Maar hoe dan ook vind ik het een alarmerend iets, zeker in combi met het pieperige van de laatste tijd. Verder eet en poept hij wel goed, en heeft vanochtend ook vrolijk de 'lange' wandeling gelopen en oogt verre van ziek ofzo, maar ik ga morgen dus wel naar de DA en dan moet ze maar bloed prikken.
Ik heb katten gehad met nierfalen, eentje acuut, en bij de volgende zat ik meteen bij veel drinken bij de DA en die heeft het nog jaren prima gedaan op een nierdieet. Dat is dus het eerste waar ik aan dacht, maar waar zouden jullie misschien nog meer naar laten kijken? (Ik zit heel erg te twijfelen over de buitenlandse ziektes, maar Jack is al 9 jaar weg uit Spanje, het lijkt een tikje vergezocht).
Jack maakte me vannacht wakker door te blaffen, hij wilde de tuin in en deed een enorme plas. Verder niet zo bij stilgestaan, maar vanaf dat ik vanmiddag thuis kwam heeft hij bizar veel en vooral vaak gedronken. En achteraf gezien heb ik gisteren ook een keer extra de waterbakken bijgevuld, maar daar verder ook niet zo over nagedacht.
Voor mijn idee is het niet al langer aan de gang, dit weekend is me in elk geval niks opgevallen.
Maar hoe dan ook vind ik het een alarmerend iets, zeker in combi met het pieperige van de laatste tijd. Verder eet en poept hij wel goed, en heeft vanochtend ook vrolijk de 'lange' wandeling gelopen en oogt verre van ziek ofzo, maar ik ga morgen dus wel naar de DA en dan moet ze maar bloed prikken.
Ik heb katten gehad met nierfalen, eentje acuut, en bij de volgende zat ik meteen bij veel drinken bij de DA en die heeft het nog jaren prima gedaan op een nierdieet. Dat is dus het eerste waar ik aan dacht, maar waar zouden jullie misschien nog meer naar laten kijken? (Ik zit heel erg te twijfelen over de buitenlandse ziektes, maar Jack is al 9 jaar weg uit Spanje, het lijkt een tikje vergezocht).
Laatst gewijzigd door Hanneke2 op 28 sep 2011 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- *Esther
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Opeens ontzettend veel drinken
Sterkte in ieder geval! Ik zag van de week een lijstje met bijwerkingen voorbij komen van zijn pijnstillers. Moet je het niet in die hoek zoeken?
Duim dat t mee mag vallen
- Hanneke2
- Zeer actief
Ik dacht eerst dat het afvallen en pieperen van die pijnstillers kwam, maar ik denk nou toch eerder dat het allemaal met iets anders (die nieren?) te maken heeft.*Esther schreef:Sterkte in ieder geval! Ik zag van de week een lijstje met bijwerkingen voorbij komen van zijn pijnstillers. Moet je het niet in die hoek zoeken?
Hij loopt nu trouwens te zeuren om een laatste rondje, dus dat gaan we maar effe doen.
- Hanneke2
- Zeer actief
Nou, na dat laatste rondje is meneertje dus gewoon op de bank gaan liggen en heeft niks meer gedronken.
Hij is nog effe de tuin in geweest voor een grote plas en ligt gewoon heerlijk te slapen nou.
Ik hoop dat ik morgen gewoon voor niks bij de DA zit en dat er helemaal nul, niente, niks uit die bloedtest komt!
Ik hoop dat ik morgen gewoon voor niks bij de DA zit en dat er helemaal nul, niente, niks uit die bloedtest komt!
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
succes morgen, ik duim dat je er inderdaad voor niks naar toe gaat

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- *Esther
- Zeer actief
En? Wat wijzer geworden bij de DA? Hoop dat t meeviel 
- Hanneke2
- Zeer actief
Nou, schiet mij maar lek. Hij drinkt weer normale hoeveelheden.
Ik had de bakken gisteravond helemaal bijgevuld, om te zien of hij vannacht ook zou drinken, nee dus, en hij dronk pas toen we vanochtend terug kwamen van wandelen, zoals altijd. En verder, nou, gewoon, na het eten een paar slokken, na het uitlaten een beetje, na het kauwbotje, helemaal niks bijzonders.
Ik heb nog zitten twijfelen of ik toch naar de DA zou gaan, maar toch maar niet. "Hallo dokter, Jack heeft gisteren heel veel gedronken."
Ik blijf hem wel strak in de gaten houden wat dat drinken en de rest betreft, maar ik vind het nou allemaal een beetje te vaag om mee naar de DA te gaan.
Ik had de bakken gisteravond helemaal bijgevuld, om te zien of hij vannacht ook zou drinken, nee dus, en hij dronk pas toen we vanochtend terug kwamen van wandelen, zoals altijd. En verder, nou, gewoon, na het eten een paar slokken, na het uitlaten een beetje, na het kauwbotje, helemaal niks bijzonders.
Ik heb nog zitten twijfelen of ik toch naar de DA zou gaan, maar toch maar niet. "Hallo dokter, Jack heeft gisteren heel veel gedronken."
Ik blijf hem wel strak in de gaten houden wat dat drinken en de rest betreft, maar ik vind het nou allemaal een beetje te vaag om mee naar de DA te gaan.
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
heeft iemisschien iets gesnaaid gisteren? iets pittigs, of iets heel erg zouts? Een kauwbot? stond hier altijd garant voor een dag heel veel drinken..
- Hanneke2
- Zeer actief
Tsja, ik mis niks en heb ook geen lege verpakkingen o.i.d. gezien.sbientje schreef:heeft iemisschien iets gesnaaid gisteren? iets pittigs, of iets heel erg zouts? Een kauwbot? stond hier altijd garant voor een dag heel veel drinken..
(Nou zou het niet de eerste keer zijn dat hij gestolen vreten verstopt, dus misschien heeft hij wel ergens een geheime voorraad paprikachips.
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
hahaha, het zou kunnenHanneke2 schreef:Tsja, ik mis niks en heb ook geen lege verpakkingen o.i.d. gezien.sbientje schreef:heeft iemisschien iets gesnaaid gisteren? iets pittigs, of iets heel erg zouts? Een kauwbot? stond hier altijd garant voor een dag heel veel drinken..
(Nou zou het niet de eerste keer zijn dat hij gestolen vreten verstopt, dus misschien heeft hij wel ergens een geheime voorraad paprikachips.)
- *Esther
- Zeer actief
Hanneke2 schreef:Ik heb nog zitten twijfelen of ik toch naar de DA zou gaan, maar toch maar niet. "Hallo dokter, Jack heeft gisteren heel veel gedronken."![]()
Nou ja, beter zo toch
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Re: Opeens veel drinken (update niks aan de hand)
Fijn dat het weer normaal is